اخبار و مطالب
7 روز گذشته
1

جزئیات طرح یکساله پیش فروش ۱۲ محصول ایران خودرو

پیش فروش 12 محصول ایران خودرو

پیش فروش ایران خودرو برای حذف دلالان از فرآیند خرید،‌ افزایش عرضه و نیز ایجاد فرصت برابر برای تمامی متقاضیان خرید خودرو، پیش فروش یک ساله ۴۵ هزار دستگاه خودرو را از روز گذشته با ارایه ۱۲ محصول با تحویل چهار تا دوازده ماهه آغاز نموده است.
معاون بازاریابی و فروش ایران خودرو ضمن اشاره به این طرح که از ساعت هشت صبح روز گذشته آغاز شده و تا ساعت ۲۴ روز سه شنبه بیستم خرداد ماه ادامه دارد بیان کرد: در این طرح ۱۲ محصول از جمله پژو پارس LX با موتور TU5 ، پژو ۴۰۵ بنزینیSLX، پژو ۲۰۶ تیپ ۲، پژو ۲۰۷i دستی، رانا پلاس، سمند ال ایکس EF7 بنزینی، پژو ۲۰۶ صندوق دار، دنا معمولی، دنا پلاس، سمند سورن ELX، سمند ال ایکس و پارس سال ارایه میشوند.

 

میزان پول علی الحساب پیش پرداخت و موعد تحویل خودرو

بابک رحمانی با اشاره به مقدار پیش پرداخت و موعد تحویل هر کدام از خودروها در این طرح، گفت: در طرح فعلی، مبلغ پیش پرداخت خودروی پژو پارس LX با موتور(تی یو۵)، ۳۹ میلیون و ۹۰۰ هزار تومان بوده و بازه زمانی تحویل آن از بهمن ماه امسال تا خرداد سال ۱۴۰۰ خواهد بود. میزان پیش پرداخت خودروی پژو ۴۰۵ بنزینیSLX، ۳۴ میلیون و ۲۰۰ هزار تومان و مدت زمان تحویل آن از آبان تا اسفند ماه امسال می باشد.

معاون بازاریابی و فروش ایران خودرو در ادامه اظهار داشت: مقدار پیش پرداخت پژو ۲۰۶ تیپ ۲، پژو ۲۰۷i دستی نیز به ترتیب ۳۵ میلیون و ۹۰۰ هزار تومان و ۵۰ میلیون و ۵۰۰ هزار تومان بوده و زمان تحویل آنان از بهمن ماه امسال تا خرداد ماه ۱۴۰۰ تعیین شده است.

رحمانی با اشاره به بازه زمانی تحویل خودروهای رانا پلاس و سمند ال ایکس EF7 بنزینی تصریح نمود: مبلغ پیش پرداخت هر کدام از این دو خودرو به ترتیب ۳۷ میلیون و ۴۰۰ هزار تومان و ۳۲ میلیون و ۷۰۰ هزار تومان و زمان تحویل آن ها از مهر ماه سال جاری تا خرداد ۱۴۰۰ تعیین شده.

مبلغ پیش پرداخت خودروی پژو ۲۰۶ صندوق دار(V8)، ۴۲ میلیون و ۹۰۰ هزار تومان و تاریخ تحویل آن آبان تا اسفند ماه سال جاری می باشد. مبلغ پیش پرداخت خودروی دنا معمولی هم ۴۷ میلیون و ۲۰۰ هزار تومان بوده و تاریخ تحویل آن اردیبهشت و خرداد ۱۴۰۰ خواهد بود.

وی در ادامه با اشاره به خودروهای دنا پلاس و سورن ELX گفت: مبلغ پیش پرداخت هریک از این خودروها به ترتیب ۵۳ میلیون و ۹۰۰ هزار تومان و ۴۲ میلیون و ۶۰۰ هزار تومان بوده و تاریخ تحویل هریک به ترتیب از بهمن امسال تا خرداد ۱۴۰۰ و از مهر ماه امسال تا خرداد ۱۴۰۰ است.

معاون بازاریابی و فروش ایران خودرو عنوان نمود: مبلغ پیش پرداخت خودروی سمند ال ایکس ۳۱ میلیون و ۷۰۰ هزار تومان با تاریخ تحویل بهمن و اسفند ۹۹ و مبلغ پیش پرداخت خودروی پارس سال نیز ۳۸ میلیون و ۴۰۰ هزار تومان و موعد تحویل آن نیز بهمن و اسفند امسال می باشد.

 

روش ثبت نام

بابک رحمانی درباره فرآیند ثبت نام در این طرح، توضیح داد: در مرحله اول ثبت نام، خریدار با وارد نمودن کد کاربری و کلمه عبور دریافت شده در مرحله قبل، می تواند به صفحه ثبت نام خودرو وارد و خودروی مورد نظر خود را انتخاب کند.

رحمانی افزود: در مرحله بعدی بعد از پایان ۳ روزه مهلت ثبت نام در طرح پیش فروش، در صورت بیشتر بودن تعداد متقاضیان از ظرفیت بخشنامه، حداکثر ظرف مدت ۳ روز فرآیند قرعه کشی انجام و اعلام اسامی برندگان با حضور مراجع نظارتی صورت می گیرد و فهرست انتخاب شدگان نهایی از طریق سایت فروش اینترنتی و ارسال پیامک اعلام می گردد.

وی بیان کرد: بعد از اعلام اسامی انتخاب شدگان در قرعه کشی، متقاضی باید ظرف مدت سه روز کاری، پیش پرداخت اولیه خودرو را از طریق سایت ایران خودرو به نشانی esale.ikco.ir واریز کند، عدم واریز پیش پرداخت وجه خودرو از سوی متقاضی به منزله انصراف از ثبت نام تلقی شده و شرکت هیچ گونه مسئولیتی برای تحویل خودرو ندارد.

معاون بازاریابی و فروش ایران خودرو افزود: در این طرح، تحویل خودرو طبق اولویت بندی مشخص شده در قرعه کشی و سایر مقررات ابلاغی کمیته خودرو و به تفکیک خودروی انتخاب شده توسط مشتری انجام خواهد گرفت.

زمان ارسال پست: ۲۰ خرداد ۱۳۹۹ | ۱۲:۴۲ دسته بندی: اخبار داخلی, ایران خودرو تگ ها: لینک خبر
مطالب مرتبط
مطلب مرتبطی وجود ندارد!
با توجه به سیستم جدید سایت قبل از ارسال دیدگاه حتمی قوانین این بخش را در این صفحه مطالعه نمایید.