اخبار و مطالب
7 روز گذشته
1

اطلاعیه روش جدید ثبت‌ نام ایران خودرو در سایت فروش اینترنتی

اطلاعیه روش جدید ثبت‌ نام ایران خودرو در سایت فروش اینترنتی

ثبت‌ نام ایران خودرو توسط این شرکت به منظور بهبود فرآیند تعریف کد کاربری در سایت فروش اینترنتی خود و به منظور جلوگیری از مشکلات ثبت اطلاعات شخصی نادرست، از روز چهارشنبه تاریخ ۹۹/۰۱/۲۷، سامانه امتا (مربوط به مرکز توسعه تجارت الکترونیکی وزارت صمت)، احراز اطلاعات فردی متقاضیان را به صورت آنلاین در سایت فروش اینترنتی انجام می دهد که در این مورد لازم است موارد زیر را مدنظر قرار داد.

۱. بعد از ورود به سامانه فروش اینترنتی ایران خودرو گزینه «ورود کاربر» و کلیک روی گزینه ثبت نام یا تنظیم رمز، اطلاعات متعلق به ثبت شماره موبایل خریدار در سامانه امتا مطابق با تصویر زیر رویت و بعد از ثبت شماره همراه و انتخاب گزینه “ادامه” خریدار به صفحه ثبت نام هدایت می شود.

عصر خودرو

نکته مهم: شماره همراه خریدار باید متعلق به خود فرد بوده و این شماره می بایست فعال باشد. در صورت وجود مغایرت شماره همراه مشتری، احراز اطلاعات شخصی امکان پذیر نمی باشد.

۲. مطابق با تصویر زیر، بعد از وارد کردن کد امنیتی و کلیک روی دکمه «ادامه» خریدار به صفحات بعدی هدایت خواهد شد.

عصر خودرو

 

۳. در این صفحه یک پیامک برای خریدار با عنوان کد احراز امتا برای شماره همراه ثبت شده وی ارسال و فرد بعد از کامل نمودن دو فیلد کد ملی، تاریخ تولد، مطابق با تصویر زیر، پس از ثبت و تایید به صفحه بعدی هدایت می گردد.

عصر خودرو

۴. پس از ثبت و تایید، فرم زیر نمایان شده و بعد از کلیک روی گزینه “اعطای مجوز ورود یکپارچه”، اطلاعات شخصی خریدار به شکل اتوماتیک به سایت فروش اینترنتی و صفحه تکمیل اطلاعات شخصی انتقال می یابد.

عصر خودرو

 

۵. مانند تصویر زیر، خریدار وارد صفحه اطلاعات شخصی شده و اطلاعات مورد نظر خود را در این صفحه کامل می کند.

عصر خودرو

 

۶. بعد از کامل نمودن اطلاعات شخصی و ارسال کد اعتبارسنجی و تایید کردن کد، صفحه ای برای خریدار به صورت زیر نمایش داده شده و پس از ثبت کد امنیتی و تایید ثبت نهایی درخواست، ثبت اطلاعات به صورت کامل برای ثبت‌ نام ایران خودرو انجام می شود.

عصر خودرو

زمان ارسال پست: ۲۴ فروردین ۱۳۹۹ | ۱۲:۳۵ دسته بندی: ایران خودرو تگ ها: لینک خبر
مطالب مرتبط
مطلب مرتبطی وجود ندارد!
با توجه به سیستم جدید سایت قبل از ارسال دیدگاه حتمی قوانین این بخش را در این صفحه مطالعه نمایید.