هزینه و اجرت تعمیرات رانا و رانا پلاس در مهر ۱۴۰۳ توسط اتحادیه صنف تعمیرکاران خودروی تهران اعلام شد.
بر اساس نرخهای اعلامی اتحادیه صنف تعمیرکاران خودرو تهران در سال ۱۴۰۳، هزینه و اجرت تعمیرات رانا به شرح زیر است. دقت داشته باشید که تمامی مبالغ ذکر شده بر اساس ریال است و فقط دستمزد و اجرت تعمیرکار و مکانیک را شامل می شود.
| ردیف | شرح خدمات | رانا |
| ۱ | تعمیر کامل موتور | ۷۹,۰۰۰,۰۰۰ |
| ۲ | تعویض رینگ و یاتاقان و باز و بست سر سیلندر و کارتل | ۶۲,۰۰۰,۰۰۰ |
| ۳ | پیاده و سوار کردن موتور و متعلقات جهت شاسی کشی | ۲۵,۰۰۰,۰۰۰ |
| ۴ | تعمیر کامل سر سیلندر | ۲۰,۰۰۰,۰۰۰ |
| ۵ | باز و بست منیفولد هوا | ۵,۷۰۰,۰۰۰ |
| ۶ | باز و بست منیفولد دود | ۹,۶۰۰,۰۰۰ |
| ۷ | تعویض واشر گلویی اگزوز | ۲,۱۰۰,۰۰۰ |
| ۸ | باز و بستن کارتل و تعویض اویل پمپ | ۷,۵۰۰,۰۰۰ |
| ۹ | تعویض اورینگ های پایه فیلتر | ۳,۳۰۰,۰۰۰ |
| ۱۰ | تعویض فشنگی روغن | ۱,۵۰۰,۰۰۰ |
| ۱۱ | تعویض شلنگ های بخار روغن | ۱,۲۰۰,۰۰۰ |
| ۱۲ | تعویض واشر درب سوپاپ | ۳,۳۰۰,۰۰۰ |
| ۱۳ | تعویض واتر پمپ و باز و بستن تسمه تایم | ۹,۹۰۰,۰۰۰ |
| ۱۴ | تعویض تسمه و بلبرینگ تایمینگ | ۶,۶۰۰,۰۰۰ |
| ۱۵ | تعویض تسمه دینام | ۱,۵۰۰,۰۰۰ |
| ۱۶ | تعویض فولی سر میلنگ و باز و بست تسمه دینام | ۲,۱۰۰,۰۰۰ |
| ۱۷ | تعویض تسمه سفت کن و غلتک ها | ۲,۱۰۰,۰۰۰ |
| ۱۸ | تعویض کاتالیست | ۳,۳۰۰,۰۰۰ |
| ۱۹ | تعویض شمع | ۱,۲۰۰,۰۰۰ |
| ۲۰ | باز و بست متعلقات جهت تعویض انژکتور | ۶,۶۰۰,۰۰۰ |
| ۲۱ | تعویض هوزینگ ترموستات | ۳,۰۰۰,۰۰۰ |
| ۲۲ | تعویض ترموستات | ۱,۵۰۰,۰۰۰ |
| ۲۳ | تعویض رادیاتور آب | ۱,۹۰۰,۰۰۰ |
| ۲۴ | تعویض منبع انبساط | ۲,۴۰۰,۰۰۰ |
| ۲۵ | هواگیری و ریختن ضدیخ | ۱,۵۰۰,۰۰۰ |
| ۲۶ | تعویض شلنگ از منبع به سه راهی | ۱,۹۰۰,۰۰۰ |
| ۲۷ | تعویض شلنگ از رادیاتور به منبع انبساط | ۱,۰۰۰,۰۰۰ |
| ۲۸ | تعویض شیلنگ پلیمری | ۸,۴۰۰,۰۰۰ |
| ۲۹ | تعویض شیلنگ بالای رادیاتور | ۱,۵۰۰,۰۰۰ |
| ۳۰ | تعویض شیلنگ پایین رادیاتور | ۲,۱۰۰,۰۰۰ |
| ۳۱ | تعویض شیلنگ بخاری کوتاه | ۲,۴۰۰,۰۰۰ |
| ۳۲ | تعویض شیلنگ بخاری بلند | ۲,۱۰۰,۰۰۰ |
| ۳۳ | تعویض فشنگی آب | ۱,۲۰۰,۰۰۰ |
| ۳۴ | تعویض پایه دسته موتور راست | ۲,۸۰۰,۰۰۰ |
| ۳۵ | تعویض دسته موتور راست | ۲,۱۰۰,۰۰۰ |
| ۳۶ | تعویض دسته موتور چپ (زیر باتری) | ۲,۱۰۰,۰۰۰ |
| ۳۷ | تعویض دسته موتور پایین درجا | ۲,۱۰۰,۰۰۰ |
| ۳۸ | تعویض دسته موتور پایین و باز و بستن پلوس | ۵,۹۰۰,۰۰۰ |
| ۳۹ | تعویض باک بنزین | توافقی |
| ۴۰ | تعویض پمپ بنزین | ۲,۴۰۰,۰۰۰ |
| ۴۱ | تعویض فیلتر بنزین | ۱,۲۰۰,۰۰۰ |
| ۴۲ | تعویض لوله رفت بنزین | ۳,۳۰۰,۰۰۰ |
| ۴۳ | تعویض شلنگ برگشت بنزین | ۳,۳۰۰,۰۰۰ |
| ۴۴ | تعویض منبع کنیستر | ۲,۸۰۰,۰۰۰ |
| ۴۵ | تعمیر کامل گیربکس | ۲۰,۲۰۰,۰۰۰ |
| ۴۶ | تعویض دیسک و صفحه و بلبرینگ | ۱۲,۵۰۰,۰۰۰ |
| ۴۷ | تعویض سیم کلاچ | ۲,۱۰۰,۰۰۰ |
| ۴۸ | تعویض کائوچویی پدال کلاچ | ۲,۱۰۰,۰۰۰ |
| ۴۹ | تعویض بوش های دوشاخه کلاچ | ۱,۲۰۰,۰۰۰ |
| ۵۰ | تعویض قیفی گیربکس | ۱,۵۰۰,۰۰۰ |
| ۵۱ | تعویض لیور دنده داخل اتاق | ۴,۲۰۰,۰۰۰ |
| ۵۲ | تعویض ماهک تقسیم دنده روی رام | ۲,۸۰۰,۰۰۰ |
| ۵۳ | تعویض ماهک دنده هر کدام | ۱,۲۰۰,۰۰۰ |
| ۵۴ | تعویض سنسور کیلومتر | ۲,۱۰۰,۰۰۰ |
| ۵۵ | تعویض کاسه نمد ته میل لنگ | ۱,۵۰۰,۰۰۰ |
| ۵۶ | باز و بستن پلوس راست و تعویض کاسه نمد پلوس | ۵,۰۰۰,۰۰۰ |
| ۵۷ | باز و بستن پلوس راست و تعویض بلبرینگ پلوس | ۵,۳۰۰,۰۰۰ |
| ۵۸ | باز و بستن پلوس چپ و تعویض کاسه نمد پلوس | ۳,۳۰۰,۰۰۰ |
| ۵۹ | تعویض سرپلوس یا گردگیر پلوس | ۵,۰۰۰,۰۰۰ |
| ۶۰ | تعویض مشعلی یا گردگیر پلوس راست | ۵,۰۰۰,۰۰۰ |
| ۶۱ | تعویض مشعلی یا گردگیر پلوس چپ | ۳,۳۰۰,۰۰۰ |
| ۶۲ | تعویض رام زیر موتور | ۱۲,۴۰۰,۰۰۰ |
| ۶۳ | تعویض کمک های جلو هر عدد | ۴,۲۰۰,۰۰۰ |
| ۶۴ | باز و بستن طبق و تعویض بوش هر طرف | ۳,۳۰۰,۰۰۰ |
| ۶۵ | تعویض میل موج گیر جلو هر طرف | ۱,۵۰۰,۰۰۰ |
| ۶۶ | تعویض قرقری فرمان هر طرف | ۲,۳۰۰,۰۰۰ |
| ۶۷ | تعویض سیبک فرمان هر طرف | ۱,۵۰۰,۰۰۰ |
| ۶۸ | تعویض لاستیک های چاکدار موج گیر | ۲,۳۰۰,۰۰۰ |
| ۶۹ | تعویض بلبرینگ چرخ جلو و باز و بستن سگدست هر طرف | ۶,۶۰۰,۰۰۰ |
| ۷۰ | باز و بست اکسل جهت تعمیرات | ۱۶,۵۰۰,۰۰۰ |
| ۷۱ | میزان فرمان دستی | ۱,۹۰۰,۰۰۰ |
| ۷۲ | میزان فرمان با دستگاه | ۲,۴۰۰,۰۰۰ |
| ۷۳ | باز و بست ژامبون هر طرف | ۵,۸۰۰,۰۰۰ |
| ۷۴ | تعویض کمک عقب هر طرف | ۲,۱۰۰,۰۰۰ |
| ۷۵ | تعویض توپی چرخ عقب و بلبرینگ هر طرف | ۳,۳۰۰,۰۰۰ |
| ۷۶ | تعویض شفت بلبرینگ چرخ عقب هر طرف | ۳,۳۰۰,۰۰۰ |
| ۷۷ | باز و بستن جعبه فرمان و تعمیر کامل جعبه فرمان | ۱۶,۰۰۰,۰۰۰ |
| ۷۸ | تعویض پمپ هیدرولیک | ۳,۳۰۰,۰۰۰ |
| ۷۹ | تعمیر پمپ هیدرولیک | ۶,۶۰۰,۰۰۰ |
| ۸۰ | تعویض منبع هیدرولیک | ۴,۸۰۰,۰۰۰ |
| ۸۱ | تعویض شلنگ فشار قوی هیدرولیک | ۵,۸۰۰,۰۰۰ |
| ۸۲ | تعویض شلنگ فشار ضعیف هیدرولیک | ۵,۸۰۰,۰۰۰ |
| ۸۳ | تعویض پایه دینام | ۸,۴۰۰,۰۰۰ |
| ۸۴ | تعویض گردگیر فرمان چپ | ۱,۵۰۰,۰۰۰ |
| ۸۵ | تعویض گردگیر فرمان راست | ۱,۵۰۰,۰۰۰ |
| ۸۶ | تنظیم غربیلک فرمان | ۲,۰۰۰,۰۰۰ |
| ۸۷ | تعمیر کامل جلوبندی بدون کمک | ۸,۳۰۰,۰۰۰ |
| ۸۸ | تعویض چهارشاخه فرمان | ۵,۵۰۰,۰۰۰ |
| ۸۹ | باز و بستن تلسکوپی فرمان | ۵,۵۰۰,۰۰۰ |
| ۹۰ | تعویض بوستر و باز و بستن پدال | ۶,۶۰۰,۰۰۰ |
| ۹۱ | تعویض موتور ABS و کالیبراسیون | ۷,۵۰۰,۰۰۰ |
| ۹۲ | تعویض سنسور ABS چرخ جلو هر طرف | ۲,۱۰۰,۰۰۰ |
| ۹۳ | تعویض پمپ ترمز | ۴,۲۰۰,۰۰۰ |
| ۹۴ | تعویض کالیپر چرخ جلو هر طرف | ۱,۵۰۰,۰۰۰ |
| ۹۵ | تعویض دیسک چرخ جلو دو طرف | ۲,۸۰۰,۰۰۰ |
| ۹۶ | تعویض شلنگ ترمز جلو هر طرف | ۱,۵۰۰,۰۰۰ |
| ۹۷ | تعویض لنت جلو دو طرف | ۱,۷۰۰,۰۰۰ |
| ۹۸ | بازدید لنت چهار چرخ و رگلاژ ترمز دستی | ۲,۸۰۰,۰۰۰ |
| ۹۹ | تعویض سنسور ABS چرخ عقب | ۱,۵۰۰,۰۰۰ |
| ۱۰۰ | تعویض سیلندر ترمز چرخ عقب هر طرف | ۳,۰۰۰,۰۰۰ |
| ۱۰۱ | تعویض شلنگ ترمز عقب | ۲,۱۰۰,۰۰۰ |
| ۱۰۲ | تعویض لنت عقب دیسکی دو طرف | ۲,۴۰۰,۰۰۰ |
| ۱۰۳ | تعویض سیم ترمز دستی راست | ۳,۰۰۰,۰۰۰ |
| ۱۰۴ | تعویض سیم ترمز دستی چپ | ۳,۰۰۰,۰۰۰ |
| ۱۰۵ | تعویض تفنگی ترمز دستی | ۴,۲۰۰,۰۰۰ |
مالکان خودرو در صورت هرگونه شکایت درباره هزینه و اجرت تعمیرات رانا میتوانند با شماره تلفن ۱۲۴ سازمان بازرگانی استان تهران، شمارههای ۸۵۵۴۳۲۰۰ و ۸۵۵۴۳۲۰۱ اتاق اصناف تهران و ۷۷۵۳۱۷۲۳ اتحادیه صنف تعمیرکاران خودرو تهران تماس حاصل نمایند.