نیسان GTR حاضر در این مسابقه درگ استاندارد نبوده و توسط یک تیونر بریتانیایی به نام لیچفیلد موتورز تقویت شده است. این شرکت با ایجادی تغییراتی نه چندان بزرگ در موتور ۶ سیلندر ۳.۸ لیتر توربو مثل تنظیم مجدد ECU، خروجی آنرا افزایش میدهد. GT-R حاضر در این رقابت به لطف تجربهٔ همین تغییرات، حالا ۶۷۰ اسب بخار قدرت و ۸۳۰ نیوتن متر گشتاور دارد.
این اعداد باعث میشود نیسان GTR به قویترین خودروی این مسابقه درگ تبدیل شود. دو رقیب دیگر این گودزیلای ژاپنی لامبورگینی هوراکان پرفورمانته و آئودی R8 هستند که هر دوی آنان از موتور یکسان ۵.۲ لیتری ۱۰ سیلندر V شکل تنفس طبیعی استفاده میکنند. البته آئودی این رقابت هم تیونینگ شده و قدرت و گشتاور موتور آن هرکدام ۲۰ واحد افزایش داشته و ۶۰۰ اسب قدرت و ۵۸۰ نیوتن دارد ولی با این وجود، پرفورمانته هنوز هم با ۶۴۰ اسب بخار قدرت و ۶۰۰ نیوتن متر گشتاور، از R8 تیونینگ شده قویتر است.
از طرفی، GT-R شرکت کننده سنگین وزن این رقابت بوده و ۱۷۵۰ کیلوگرم وزن دارد. آئودی با ۱۶۵۰ کیلوگرم وزن حداقل ۱۰۰ کیلوگرم از گودزیلا سبکتر است. هوراکان پرفورمانته نیز از هردوی آنها به میزان قابلتوجهی سبکتر بوده و تنها ۱۳۸۲ کیلوگرم وزن دارد.
به نظر شما برنده کیست؟