اخبار و مطالب
7 روز گذشته
2

مسابقه درگ نیسان GTR تقویت شده با ده سیلندرهای تنفس طبیعی

مسابقه درگ نیسان GTR تقویت شده با ده سیلندرهای تنفس طبیعی

نیسان GTR حاضر در این مسابقه درگ استاندارد نبوده و توسط یک تیونر بریتانیایی به نام لیچفیلد موتورز تقویت شده است. این شرکت با ایجادی تغییراتی نه‌ چندان بزرگ در موتور ۶ سیلندر ۳.۸ لیتر توربو مثل تنظیم مجدد ECU، خروجی آن‌را افزایش می‌دهد. GT-R حاضر در این رقابت به لطف تجربهٔ همین تغییرات، حالا ۶۷۰ اسب بخار قدرت و ۸۳۰ نیوتن متر گشتاور دارد.

این اعداد باعث می‌شود نیسان GTR به قوی‌ترین خودروی این مسابقه درگ تبدیل شود. دو رقیب دیگر این گودزیلای ژاپنی لامبورگینی هوراکان پرفورمانته و آئودی R8 هستند که هر دوی آنان از موتور یکسان ۵.۲ لیتری ۱۰ سیلندر V شکل تنفس طبیعی استفاده می‌کنند. البته آئودی این رقابت هم تیونینگ شده و قدرت و گشتاور موتور آن هرکدام ۲۰ واحد افزایش داشته و ۶۰۰ اسب قدرت و ۵۸۰ نیوتن دارد ولی با این‌ وجود، پرفورمانته هنوز هم با ۶۴۰ اسب بخار قدرت و ۶۰۰ نیوتن متر گشتاور، از R8 تیونینگ شده قوی‌تر است.

از طرفی، GT-R شرکت کننده سنگین وزن این رقابت بوده و ۱۷۵۰ کیلوگرم وزن دارد. آئودی با ۱۶۵۰ کیلوگرم وزن حداقل ۱۰۰ کیلوگرم از گودزیلا سبکتر است. هوراکان پرفورمانته نیز از هردوی آن‌ها به میزان قابل‌توجهی سبک‌تر بوده و تنها ۱۳۸۲ کیلوگرم وزن دارد.

به نظر شما برنده کیست؟

 

زمان ارسال پست: ۱۶ دی ۱۳۹۹ | ۰۹:۲۴ دسته بندی: درگ تگ ها: , , , لینک خبر
مطالب مرتبط
با توجه به سیستم جدید سایت قبل از ارسال دیدگاه حتمی قوانین این بخش را در این صفحه مطالعه نمایید.