اخبار و مطالب
7 روز گذشته
0

درگ نیسان GT-R با ب‌ ام‌ و M4 چهار چرخ محرک و آئودی RS5

مجله تراتل هاوس یک مسابقه درگ سه‌ نفره تدارک دیده اند تا عملکرد ب‌ام‌و M4 چهارچرخ محرک را در برابر نیسان GT-R و آئودی RS5 آزمایش کنند. نتیجهٔ این رقابت شگفت‌آور است. البته نیسان GT-R که در اینجا حضور دارد به سیستم اگزوز افترمارکتی مجهز است اما پیشرانهٔ ۳.۸ لیتری V6 توئین توربوی آن کاملاً استاندارد است که این یعنی ۵۷۰ اسب بخار قدرت و ۶۳۳ نیوتن متر گشتاور تولید می‌کند.

ب‌ام‌و M4 کامپتیشن اما با ۵۱۰ اسب بخار قدرت و ۶۵۰ نیوتن متر گشتاوری که توسط یک موتور ۳ لیتری شش سیلندر خطی توئین توریو تولید می‌شود، از گودزیلا ضعیف‌تر است اما از RS5 با موتور ۲.۹ لیتری V6 توئین توربوی ۴۵۰ اسب بخاری قدرت بیشتری دارد.

نیسان GT-R با ب‌ ام‌ و M4 چهار چرخ محرک و آئودی RS5

اولین نبرد، یک درگ سنتی است و در اینجا بیشتر سیستم لانچ کنترل هر خودرو سنجیده می‌شود. به نظر می‌رسد تکنولوژی ب‌ام‌و بر دو رقیب دیگر برتری دارد زیرا به‌راحتی جلو می‌افتد. از سوی دیگر، GT-R در ابتدا کُندترین خودرو است اما در ادامه به لطف قدرت بیشتری که زیر کاپوت پنهان کرده، خود را جلو می‌کشد و دوم می‌شود. این باعث می‌شود RS5 در جایگاه آخر قرار گیرد. مسابقهٔ بعدی رولینگ است که نتیجهٔ متفاوتی به دنبال دارد زیرا در اینجا، GT-R با وجودی که از لحاظ مهندسی قدیمی‌ترین خودروی جمع است، به پیروزی می‌رسد، ب‌ام‌و دوم می‌شود و آئودی بازهم جایگاهی بهتر از سوم کسب نمی‌کند.

 

پدال

زمان ارسال پست: ۳۰ مهر ۱۴۰۰ | ۱۸:۳۶ دسته بندی: درگ تگ ها: , , , لینک خبر
مطالب مرتبط
با توجه به سیستم جدید سایت قبل از ارسال دیدگاه حتمی قوانین این بخش را در این صفحه مطالعه نمایید.