اخبار و مطالب
7 روز گذشته
0

آیا لوییس همیلتون به فراری ملحق می شود؟

آیا لوییس همیلتون به فراری ملحق می شود؟

کسب تعداد هشت عنوان قهرمانی جهان توسط لوییس همیلتون ، رکورد شکسته نشده مایکل شوماخر را خواهد شکست. اما یک وسوسه بزرگ‌تر در برابر چشمان پادشاه فعلی فرمول یک با ۶ قهرمانی جهان واقع شده که وی را می‌تواند در رفتن به سمت فراری ترغیب نماید.

تمجید و تعریف واضح فراری از همیلتون و همچنین همیلتون از فراری در هفته‌ پایانی فصل ۲۰۱۹ فرمول یک ابوظبی، همان مسئله ای بود که آشکار جلوی چشم تمام حضار رخ داد و موجب شد یک سوال پرسیده نشده تاکنون؛ دوباره مطرح گردد؛ آیا قهرمان حال حاضر جهان مصمم است به فراری در پایان دادن به انتظار طولانی برای قهرمانی جهان کمکی نماید؟

تیم فراری ۱۲ سال قبل، آخرین قهرمانی جهان خود را کسب نمود، زمان که لوییس همیلتون ، فرناندو آلونسو و مک‌لارن علیه یکدیگر شده که باعث شد قهرمانی از کفشان برود و آن را دو دستی تقدیم کیمی رایکونن در تیم اسب‌های رقصان فراری کردند.

در اصل تیم فراری از دوران قهرمانی هفتگاه باشکوه جهان توسط شوماخر و آخرین جشن خود در سال ۲۰۰۴ دیگر هرگز نتوانست به شکلی شایسته فراری، قهرمانی جهان را دوباره کسب کند. برای تیمی که انتظار کسب بهترین نتایج را دارد و در طی ۱۵ سال قبل نیز بیشترین سرمایه‌ گذاری را در پروژه‌ فرمول یک خود خرج کرده، عنوان ها و نتایج گرفته شده در این سال‌ها فقط مایه خجالت‌ است.

ولی ملحق شدن همیلتون به قرمزها کمتر به فراری و بیشتر به همیلتون ربط دارد. با در اختیار داشتن ۶ عنوان قهرمانی و شانس شکستن رکورد شوماخر معروف، همیلتون فصل ۲۰۲۰ را در ۳۵ سالگی شروع می‌کند و آینده‌ی دراز مدتش نامعلوم خواهد بود. توتو ولف رییس مرسدس یک شانس ۲۵% درصدی حساب کرده که همیلتون پس از کسب هشتمین جام قهرمانی خود تیم مرسدس را ترک کند تا در سال ۲۰۲۱ وارد فراری شود، ولی این چشم‌انداز بیشتر و بیشتر به واقعیت نزدیک می‌شود اگر که در ماه‌های آتی فراری و همیلتون همچنان به شوخی کردن راجع به همکاریشان در آینده ادامه دهند.

زمان ارسال پست: ۲۳ دی ۱۳۹۸ | ۲۱:۳۸ دسته بندی: فرمول یک تگ ها: , , , لینک خبر
مطالب مرتبط
با توجه به سیستم جدید سایت قبل از ارسال دیدگاه حتمی قوانین این بخش را در این صفحه مطالعه نمایید.