او با تاکید بر این مورد که بسته پیشنهاد شده توسط سایپا برای جایگزینی محصولات رنو، ۳۵۰ درصد سود خواهد داشت، بیان داشت: به جای محصولات رنو، سه محصول با قیمت قبلی به مشتریان عرضه می کنیم و در خیلی از موارد سراتو و چانگان را با رنو جایگزین نموده و به مشتریان دادهایم. علاوه بر پرداخت سود مشارکت، جریمه تاخیر نیز به مشتریان پرداخت شده است.
باقری تصریح کرد: طرحهای جایگزین ما و طرح تبدیل سایپا به صورتی است که خریداران با انتخاب هر کدام، ۳۵۰ درصد سود دریافت مینمایند.
قائم مقام مدیر عامل با عنوان نمودن این موضوع که قبل از تیر ماه ۱۳۹۹ تمام تعهداتمان را به صفر میرسانیم، گفت: مشکل اصلی خریداران هاچ بک سیتروئن C3 برطرف شده و تعداد اسناد باقیمانده هم کمتر از ۲۰ عدد می باشد.
این فرد درباره وضعیت تولید در شرکت های زیر مجموعه سایپا اشاره ای داشت و بیان کرد: شرکتهایی مانند زامیاد و مگاموتور در حال حاضر رکورد تولید خود را شکسته اند.
باقری ادامه داد: برنامه فعلی و مهم ما افزایش تولید همراه با جذب تسهیلات، کمک و حمایت مالی هدفگذاری شده است.
وی در پایان ضمن اعلام کار بر روی عرضه خودروهای جدید در سال آینده، اظهار داشت: خودروهای کوییک و ساینا با استفاده از نظر مشتری ها و کارشناس های خودرویی عوض کرده ایم، پلتفرم اختصاصی SP100 را طراحی نموده ایم و چند محصول با قابلیتهای متفاوت نیز براساس آن عرضه خواهیم کرد.