اخبار و مطالب
7 روز گذشته
2

طرح تبدیل سایپا برای مشتریان رنو با سود ۳۵۰ درصدی !

طرح تبدیل سایپا برای مشتریان رنو با سود 350 درصدی
طبق گزارش موتور ۱، درباره طرح تبدیل سایپا قائم مقام مدیرعامل این شرکت عنوان کرد: برای محصولات گروه رنو، سایپا سفارش‌های لازم را انجام داده بود ولی مدیران رنو بدعهدی کرده و به تعهدات پایبند نبودند. با این حال شرکن سایپا برای مشتریان رنو بسته پیشنهادی جذابی آماده کرده است.
مجید باقری در رابطه با فروش و بازاریابی ضمن اشاره به سیاست راهبردی سایپا در پاسخ گویی همراه با شفافیت و صداقت گفت: از مشتریان سایپا صمیمانه عذرخواهی می‌کنیم.

او با تاکید بر این مورد که بسته پیشنهاد شده توسط سایپا برای جایگزینی محصولات رنو، ۳۵۰ درصد سود خواهد داشت، بیان داشت: به‌ جای محصولات رنو، سه محصول با قیمت قبلی به مشتریان عرضه می کنیم و در خیلی از موارد سراتو و چانگان را با رنو جایگزین نموده و به مشتریان داده‌ایم. علاوه بر پرداخت سود مشارکت، جریمه تاخیر نیز به مشتریان پرداخت شده است.

باقری تصریح کرد: طرح‌های جایگزین ما و طرح تبدیل سایپا به صورتی است که خریداران با انتخاب هر کدام، ۳۵۰ درصد سود دریافت می‌نمایند.

قائم مقام مدیر عامل با عنوان نمودن این موضوع که قبل از تیر ماه ۱۳۹۹ تمام تعهداتمان را به صفر می‌رسانیم، گفت: مشکل اصلی خریداران هاچ بک سیتروئن C3 برطرف شده و تعداد اسناد باقیمانده هم کمتر از ۲۰ عدد می باشد.

این فرد درباره وضعیت تولید در شرکت های زیر مجموعه سایپا اشاره ای داشت و بیان کرد: شرکت‌هایی مانند زامیاد و مگاموتور در حال حاضر رکورد تولید خود را شکسته‌ اند.

باقری ادامه داد: برنامه فعلی و مهم ما افزایش تولید همراه با جذب تسهیلات، کمک و حمایت مالی هدفگذاری شده است.

وی در پایان ضمن اعلام کار بر روی عرضه خودروهای جدید در سال آینده، اظهار داشت: خودروهای کوییک و ساینا با استفاده از نظر مشتری ها و کارشناس های خودرویی عوض کرده ایم، پلتفرم اختصاصی SP100 را طراحی نموده ایم و چند محصول با قابلیت‌های متفاوت نیز براساس آن عرضه خواهیم کرد.

زمان ارسال پست: ۱۴ دی ۱۳۹۸ | ۱۹:۲۴ دسته بندی: اخبار داخلی, سایپا تگ ها: , , , لینک خبر
مطالب مرتبط
با توجه به سیستم جدید سایت قبل از ارسال دیدگاه حتمی قوانین این بخش را در این صفحه مطالعه نمایید.