اخبار و مطالب
7 روز گذشته
2

رانا پلاس در آینده نزدیک وارد بازار می شود

رانا پلاس در آینده نزدیک وارد بازار می شود

خودروی رانا پلاس در اصل یک فیس لیفت ملایم از رانای سابق است که در آینده ای نزدیک وارد بازار خواهد شد. این خودرو نسبتا جدید در مقابل نمونه های قبلی به جز تغییرات ظاهری به استاندارد یورو ۵ نیز مجهز شده و مقداری تغییرات فنی هم نسبت به گذشته روی آن انجام شده است.

طبق اظهار نظر مهندسان ایران خودرو، رانا جدید نسبت به نمونه قبلی خود با کیفیت بهتری همراه بوده و در کنار تغییرات ظاهری قرار است تا تعداد خریداران این سدان اقتصادی را نسبت به مدل اولیه افزایش دهد.

قبل از تصاویر جدید، عکس های قبلی نشان می داد که این خودرو به امکاناتی مانند کروز کنترل مجهز شده ولی با در نظر گرفتن حذف کروز کنترل از خودروهایی مانند دنا و پژو ۲۰۷ دنده ای به دلیل مسائل تحریم، ظاهرا قرار است تا مدل نهایی رانا پلاس نیز بدون این آپشن عرضه گردد.

در چند ماه قبل اعلام کرده بودند که سیستم فرمان EPS (فرمان کمکی برقی) به رانا فیس لیفت اضافه شده است ولی به دلیل عدم امکان بررسی دقیق این خودرو در روزهای گذشته، هنوز هم این مورد در ابهام به سر می برد. اما به خاطر وجود داشتن نشان اخطار فرمان برقی روی جلو آمپر این ماشین، به احتمال زیاد این خودروی نسبتا ملی بروز شده به سیستم فرمان مانند نمونه بکار رفته در پژو ۲۰۷ صندوقدار مجهز خواهد شد.

رانا نونوار شده قرار است تا در چند ماه آینده با موتور TU5 و جعبه دنده دستی وارد بازار شود. این موتور می تواند ۱۰۵ اسب بخار قدرت و ۱۴۲ نیوتن متر گشتاور تولید نماید می شود و گیربکس ۵ سرعته دستی آن نیز وظیفه انتقال قدرت به چرخ های جلو را در این سدان اقتصادی دارد.

حال، واقعا تولید خودرویی تغییر یافته از پژو ۲۰۶ صندوقدار با نامی جدید، ارزش خرید دارد؟ تا کی باید به خاطر سود و بی فکری خود، باقی مردم را نادیده بگیریم و در صف ثبت نام این محصولات حاضر شویم؟!

زمان ارسال پست: ۰۶ دی ۱۳۹۸ | ۱۸:۱۰ دسته بندی: اخبار داخلی تگ ها: , , لینک خبر
مطالب مرتبط
با توجه به سیستم جدید سایت قبل از ارسال دیدگاه حتمی قوانین این بخش را در این صفحه مطالعه نمایید.