اخبار و مطالب
7 روز گذشته
0

کوتاه شدن دست دلالان توسط سایپا

کوتاه شدن دست دلالان توسط سایپا
به گزارش موتور ۱، سیدجواد حسینی‌کیا عنوان کرد: انجام یک سری تسهیلات روی محصولات، ماندن سند خودروها به مدت یک‌ سال در رهن سایپا همراه با وجود محدودیت‌هایی برای کد ملی و سن خریداران و علاوه بر این ها رعایت برخی قوانین دیگر درباره رعایت موقعیت جغرافیایی، باعث کوتاه شدن دست دلالان و سودجویان در بازار خودروهای سایپا شده و التهاب بازار خودرو را کم کرده است.

 

این عضو کمیسیون صنایع و معادن مجلس اضافه کرد: با تصمیمات تیم مدیران فعلی شرکت سایپا، هم اکنون ثبات نسبی مناسبی وجود دارد و امیدواریم مسیر استفاده از تدابیر موثر، تداوم داشته باشد.

نماینده مردم سنقر در مجلس شورای اسلامی: در نظر گرفتن تسهیلات ۴، ۵ و ۱۰ میلیون تومانی توسط سایپا در فروش‌ های خود باعث می شود خودروها تا یک‌ سال بعد از فروش در رهن شرکت باقی بمانند و امکان فروش آن ها به صورت فوری پس از خرید وجود نداشته باشد که باعث کاهش انگیزه دلال ها برای حضور در بازار محصولات این شرکت می شود.

همه کارهای انجام گرفته مانند؛ افزایش عرضه محصولات و فراهم کردن قابلیت ثبت نام و خرید خودروها در سایت فروش اینترنتی سایپا بدون وجود مشکلات قبل، از جمله فعالیت های خوب و موثر این خودروساز به شمار می‌آید.

حسینی‌کیا افزود: باید قوانین مربوط به پرداخت مالیات خریداران و همچنین فروشندگان خودرو توسط مجلس مورد توجه قرار گیرد تا به این روش، انگیزه واسطه‌ها و دلالان برای خرید از خودروسازان و فروش محصولاتشان در بازار با قیمت‌هابی بالاتر، از بین رود.

 

زمان ارسال پست: ۲۶ شهریور ۱۳۹۸ | ۲۱:۰۱ دسته بندی: اخبار داخلی تگ ها: , , , لینک خبر
مطالب مرتبط
با توجه به سیستم جدید سایت قبل از ارسال دیدگاه حتمی قوانین این بخش را در این صفحه مطالعه نمایید.