اخبار و مطالب
7 روز گذشته
1

بازار خودرو را برای سرمایه گذاری انتخاب نکنید

بازار خودرو را برای سرمایه گذاری انتخاب نکنید

رئیس اتحادیه نمایشگاه‌داران خودرو در این باره با عنوان این مورد که قیمت خودرو در بازار سیر کاهشی دارد بیان کرد: در حال حاضر خرید و فروش در بازار صورت نمی‌گیرد و بازار خودرو برای سرمایه‌گذاری انتخاب درستی نیست.

وی در ادامه گفت: اشخاصی که سرمایه‌ خود را در خرید اتومبیل مصرف کرده اند، در حال حاضر با ضرر این بازار را ترک می‌کنند.

سعید مؤتمنی با ذکر ادامه دار بودن روند کاهشی قیمت خودرو در بازار، به خریداران این بازار گوشزد کرد که بهتر است برای خرید مناسب تر صبر کنند تا کاهش قیمت‌ها به حد مطلوبی برسد.

مؤتمنی عنوان کرد: متقاضیانی که در ماه‌های گذشته برای خرید اتومبیل ثبت ‌نام نموده اند، اکنون تصمیم به فروش این خودروها را دارند و همین امر نیز بر کاهش قیمت‌ها در بازار اثرگذار است.

طبق گفته او، تحولات شکل گرفته در مدیریت شرکت های خودروساز، مقابله کردن با انحصار فروش خودرو و برخورد نسبتا مناسب با برخی از نمایندگی متخلف خودروسازان، در کاهش قیمت چند روز اخیر در بازار مؤثر بوده است.

تا چند وقت قبل، خودرو به شکل کارتکسی عرضه می‌شد و قیمت‌گذاری آن نیز به دست چند نمایندگی خودروسازها صورت می‌گرفت، اما در حال حاضر از فروش کارتکسی جلوگیری شده که این مورد بر قیمت‌ها اثر گذاشته است.

اما سایت موتور ۱ معتقد است کاهش چند میلیونی خودروهای داخلی یا کاهش چند ده میلیونی خودروهای خارجی را نمی توان یک کاهش قیمت محسوس به شمار آورد.

زمان ارسال پست: ۲۳ شهریور ۱۳۹۸ | ۲۱:۰۹ دسته بندی: اخبار داخلی تگ ها: , , , لینک خبر
مطالب مرتبط
با توجه به سیستم جدید سایت قبل از ارسال دیدگاه حتمی قوانین این بخش را در این صفحه مطالعه نمایید.