اخبار و مطالب
7 روز گذشته
2

پرفروش‌ ترین شاسی بلند ها در آمریکا

پرفروش‌ ترین شاسی بلند ها در آمریکا

شاسی بلند ها (SUV) در چند سال اخیر با استقبال قابل توجه و رشد فروش خوبی از سوی مشتریان خودرو در بازار ایالات متحده آمریکا مواجه بودند.

طبق جدیدترین آمار منتشر شده توسط وب سایت carsalesbase، فهرست پرفروش‌ترین و پرطرفدارترین شاسی بلندهای (فول سایز) سایز بزرگ عرضه به فروش رفته در بازار آمریکا در نیمه اول سال ۲۰۱۹ میلادی به شرح تصویر زیر می باشد که نشان دهنده مقدار فروش این کلاس خودرویی بوده و ۳۱.۷ درصد در قیاس با مدت زمان مشابه سال قبل رشد داشته و به تعداد ۶۹ هزار و ۷۶۷ دستگاه رسیده است.

 

پرفروش‌ ترین شاسی بلند ها در آمریکا

 

اسکالید

رتبه اول در اختیار کادیلاک اسکالید می باشد که با قیمت پایه ۷۵.۲ هزار دلار در آمریکا به فروش می رسد. دارای موتور ۸ سیلندر ۶.۲ لیتر تنفس طبیعی بوده که می تواند ۴۲۰ اسب بخار قدرت و ۶۲۳ نیوتن متر گشتاور تولید کند تا این غول ۲۵۳۰ کیلوگرمی را به حرکت در آورد. البته کسی که قصد خرید این خودرو را دارد به فکر مصرف سوخت نیست، چون که مصرف شهری آن ۱۶.۸ لیتر اعلام شده است.

اینفینیتی QX80

رتبه دوم هم به غول شرقی و خاص اینفینیتی QX80 تعلق دارد که در آمریکا با قیمت پایه ۶۵.۵ هزار دلار عرضه می شود. این شاسی بلند با موتور ۸ سیلندر ۵.۶ لیتر خود امکان تولید ۴۰۰ اسب بخار قدرت و ۵۶۰ نیوتن متر گشتاور را دارد. با وزن ۲۶۹۷ کیلوگرمی مصرف سوخت آن نیز مانند اسکالید در شهر ۱۶.۸ لیتر است.

بنز GLS

سومین جایگاه در دست مرسدس بنز GLS با وقار قرار دارد. دارای پیشرانه ۶ سیلندر ۳ لیتر توربو بوده که قیمت پایه آن در آمریکا ۷۰.۱ هزار دلار می باشد. این موتور قادر است ۳۶۲ اسب بخار قدرت و ۵۰۰ نیوتن متر گشتاور تولید نماید. با وزن ۲۴۱۹ کیلوگرمی خود، مصرف سوخت شهری ۱۴.۷ لیتر را ثبت می کند.

البته در این لیست نام شاسی بلند جدید بی ام و x7 هم به چشم میخورد که با ورود تازه خود اما آمار خوبی از خود به جای گذاشته است.

زمان ارسال پست: ۰۴ مهر ۱۳۹۸ | ۲۱:۱۵ دسته بندی: اخبار خارجی تگ ها: , , لینک خبر
مطالب مرتبط
مطلب مرتبطی وجود ندارد!
با توجه به سیستم جدید سایت قبل از ارسال دیدگاه حتمی قوانین این بخش را در این صفحه مطالعه نمایید.