اخبار و مطالب
7 روز گذشته
0

معرفی کادیلاک اسکالید اینکاس، قصر زرهی متحرک

معرفی کادیلاک اسکالید اینکاس، قصر زرهی متحرک

شرکت کانادایی اینکاس برای جابجایی افراد خاص همراه با داشتن حس لوکس و ایمنی کامل، بسته چیرمن را برای کادیلاک اسکالید معرفی کرد. زره ۳۶۰ درجه این شاسی بلند فول سایز از حملات تفنگ تهاجمی ۷.۶۲ میلی متری محافظت می کند.

این زره حتی می‌تواند قدرت دو نارنجک دستی آلمانی DM51 را که به طور همزمان در زیر خودرو منفجر می‌شوند را نیز تحمل کند.

کادیلاک اسکالید اینکاس

برای فضای سر بیشتر در کابین، اینکاس سقف را ۵ اینچ (۱۲.۷ سانتی متر) بالا برده اند. این شرکت همچنین چراغ های اضطراری را در پشت مشبک اضافه می کند. سیستم تعلیق تقویت شده و اجزای ساختاری، وزن اضافی زره ​​را پشتیبانی می کند.

چیزهای داخل کابین واقعا خاص هستند. Inkas کابین را جدا می کند و یک جفت صندلی کاپیتان با قابلیت ماساژ نصب می کند. صندلی‌های پرشی کوچک‌تر در نزدیکی درها وجود دارد، احتمالاً برای جزئیات امنیتی VIP.

کادیلاک اسکالید اینکاس

سرنشینان اصلی یک صفحه کنترل بین صندلی های راحت خود دارند. یک صفحه نمایش بزرگ می تواند روی قسمت داخلی فاب خود دور در جای خود بلغزد.

سیستم صوتی ۱۹ بلندگو، دیواری از صدا را در کابین ایجاد می کند. میزهای تاشو مکانی برای کار به افراد خاص می دهند. به نظر می رسد کابین خلبان راننده همانند یک شاسی بلند استاندارد است.

پیشرانه استوک است. خریداران می توانند کادیلاک اسکالید را با موتور ۶.۲ لیتری V8 با قدرت ۴۲۰ اسب بخار (۳۱۳ کیلووات) و ۴۶۰ پوند فوت (۶۲۴ نیوتن متر) یا موتور ۳.۰ لیتری توربودیزل با قدرت ۲۷۷ اسب بخار (۲۰۷ کیلووات) و ۴۶۰ پوند فوت (۶۲۴ پوند فوت) تهیه کنند. ) گشتاور.

کادیلاک اسکالید اینکاس

این موتورها به گیربکس ۱۰ سرعته اتوماتیک متصل می شوند. کادیلاک این مدل را با دیفرانسیل عقب یا سیستم چهار چرخ محرک ارائه می دهد.

این شرکت چند ارتقاء دیگر نیز ارائه می دهد. خریداران می‌توانند سیستم دوربین ۳۶۰ درجه، نمایشگر دید در شب، تلویزیون ماهواره‌ای، مکان‌های ذخیره‌سازی قفل، چرخ‌های سنگین، اطفاء حریق محفظه موتور، آژیر و غیره را دریافت کنند.

کادیلاک اسکالید اینکاس

اینکاس در حال حاضر سفارشات پکیج چیرمن برای اسکالید را می پذیرد. این شرکت می تواند آنها را در سراسر جهان به تمام بنادر دریایی بزرگ تحویل دهد. همچنین می تواند در صورت درخواست، حمل و نقل هوایی را ترتیب دهد.

اینکاس در ساخت وسایل نقلیه زرهی و مجلل تخصص دارد. محصولات آن شامل نسخه‌های مقاوم در برابر گلوله BMW X7، Infiniti QX80، Lincoln Navigator و غیره است. این شرکت حتی یک کلاس G کشیده برای افرادی که به دنبال چیزی خاص هستند می‌سازد.

زمان ارسال پست: ۰۷ مرداد ۱۴۰۱ | ۲۰:۴۴ دسته بندی: اخبار خارجی, معرفی خودرو خارجی تگ ها: , لینک خبر
مطالب مرتبط
مطلب مرتبطی وجود ندارد!
با توجه به سیستم جدید سایت قبل از ارسال دیدگاه حتمی قوانین این بخش را در این صفحه مطالعه نمایید.