اخبار و مطالب
7 روز گذشته
2

رونمایی ون فردا FMC M4 توسط فردا موتور

رونمایی ون فردا FMC M4 توسط فردا موتور

مینی ون فردا FMC M4 در نمایشگاه خودروی تهران ۱۴۰۱ توسط شرکت فردا موتور با امکانات مناسب و قوای محرکه خوب معرفی شده است. این مدل براساس دانگ فنگ فنگژینگ (DongFeng Fengxing M۴) یا فورتینگ در ایران مونتاژ خواهد شد.

ون جدید بازار ایران در سگمنت کراس اور لانگ تورینگ بر اساس استاندارد اروپا و MPV در بازار جهانی قرار می گیرد.

 

شاید بخوانید: قیمت کراس اوور فردا T5

 

مشخصات فنی فردا FMC M4

ظرفیت سرنشین این خودرو ۶ نفر می باشد. قوای محرکه آن تشکیل شده از یک موتور ۴ سیلندر ۱.۵ لیتر توربوشارژر است که میتواند ۱۹۵ اسب بخار قدرت و ۲۸۵ نیوتن متر گشتاور را تولید نماید. قدرت این موتور توسط یک گیربکس هفت سرعته دو کلاچه به چرخ های جلو منتقل می گردد.

امکانات رفاهی و ایمنی

فردا M4 دارای سیستم خودران، صندلی های برقی جلو و عقب، ماساژور و گرمکن است و یکی از فول ترین خودروهای موجود در کشور از لحاظ امکانات به شمار میرود. اطلاعات بیشتر از این خودرو همراه با قیمت و روش عرضه به بازار در روزهای آینده اعلام خواهد شد.

نام اصلی خودرو، دانگ فنگ فورتینگ m4 بوده که در ایران با کد fmc m4 معرفی شده است. رادار نقطه کور، دوربین ۳۶۰ درجه، اتوهلد، ترمز پارک برقی، رانندگی خودکار بین خطوط، سنسورهای نور و باران، رادار خطی، سردکن و گرمکن صندل های دو ردیف اول، ۸ کیسه هوا، هشدار برخورد از جلو از جمله آپشن های این خودرو هستند. هر چند MPV ها در ایران سابقه طولانی ندارند امال با ورود خودروهایی از این دست به نظر می رسد کم کم تب این کلاس از خودروها نیز بالا خواهد گرفت.

در پایان نیز می توانید شرایط پیش فروش سوبا M4 (فردا M4) را مطالعه نمایید.

زمان ارسال پست: ۳۰ اردیبهشت ۱۴۰۱ | ۲۱:۱۹ دسته بندی: اخبار فردا موتور, معرفی خودرو مونتاژ تگ ها: , , لینک خبر
مطالب مرتبط
مطلب مرتبطی وجود ندارد!
با توجه به سیستم جدید سایت قبل از ارسال دیدگاه حتمی قوانین این بخش را در این صفحه مطالعه نمایید.