هزینه و اجرت تعمیرات پژو ۲۰۶ در مهر ۱۴۰۳ توسط اتحادیه صنف تعمیرکاران خودروی تهران اعلام شد.
هزینه و اجرت تعمیرات انواع پژو ۲۰۶ در سال ۱۴۰۳ بر اساس نرخهای رسمی اعلامی توسط اتحادیه صنف تعمیرکاران خودرو تهران به شرح جدول زیر می باشد (قیمت ها به ریال):
| ردیف | شرح خدمات | پژو ۲۰۶ تیپ ۱ و ۲ و ۳ | پژو ۲۰۶ تیپ ۵ | پژو ۲۰۶ تیپ ۴ و ۶ |
| ۱ | تعمیر کامل موتور | ۶۲,۰۰۰,۰۰۰ | ۷۹,۰۰۰,۰۰۰ | ۸۴,۰۰۰,۰۰۰ |
| ۲ | تعویض رینگ و یاتاقان و باز و بست سر سیلندر و کارتل | ۴۲,۰۰۰,۰۰۰ | ۵۶,۰۰۰,۰۰۰ | ۵۶,۰۰۰,۰۰۰ |
| ۳ | پیاده و سوار کردن موتور و متعلقات جهت شاسی کشی | ۲۰,۰۰۰,۰۰۰ | ۲۲,۰۰۰,۰۰۰ | ۲۵,۰۰۰,۰۰۰ |
| ۴ | تعمیر کامل سر سیلندر | ۱۴,۰۰۰,۰۰۰ | ۲۰,۰۰۰,۰۰۰ | ۲۰,۰۰۰,۰۰۰ |
| ۵ | باز و بست منیفولد هوا | ۴,۲۰۰,۰۰۰ | ۵,۷۰۰,۰۰۰ | ۵,۷۰۰,۰۰۰ |
| ۶ | باز و بست منیفولد دود | ۵,۴۰۰,۰۰۰ | ۹,۶۰۰,۰۰۰ | ۹,۶۰۰,۰۰۰ |
| ۷ | تعویض واشر گلویی اگزوز | ۱,۹۰۰,۰۰۰ | ۱,۹۰۰,۰۰۰ | ۱,۹۰۰,۰۰۰ |
| ۸ | باز و بستن کارتل و تعویض اویل پمپ | ۵,۴۰۰,۰۰۰ | ۷,۵۰۰,۰۰۰ | ۷,۵۰۰,۰۰۰ |
| ۹ | تعویض اورینگ های پایه فیلتر | ۳,۳۰۰,۰۰۰ | ۳,۳۰۰,۰۰۰ | ۳,۳۰۰,۰۰۰ |
| ۱۰ | تعویض فشنگی روغن | ۲,۱۰۰,۰۰۰ | ۲,۱۰۰,۰۰۰ | ۲,۱۰۰,۰۰۰ |
| ۱۱ | تعویض شلنگ های بخار روغن | ۱,۰۰۰,۰۰۰ | ۱,۲۰۰,۰۰۰ | ۱,۲۰۰,۰۰۰ |
| ۱۲ | تعویض واشر درب سوپاپ دو طرف | ۱,۹۰۰,۰۰۰ | ۳,۳۰۰,۰۰۰ | ۳,۳۰۰,۰۰۰ |
| ۱۳ | فیلرگیری یا شیم بندی سوپاپ | ۲,۴۰۰,۰۰۰ | ۰ | ۰ |
| ۱۴ | تعویض واتر پمپ و باز و بستن تسمه تایم | ۵,۹۰۰,۰۰۰ | ۹,۹۰۰,۰۰۰ | ۹,۹۰۰,۰۰۰ |
| ۱۵ | تعویض هوزینگ واتر پمپ | ۹,۹۰۰,۰۰۰ | ۰ | ۰ |
| ۱۶ | تعویض تسمه تایمینگ | ۴,۲۰۰,۰۰۰ | ۶,۶۰۰,۰۰۰ | ۶,۶۰۰,۰۰۰ |
| ۱۷ | تعویض تسمه دینام | ۱,۵۰۰,۰۰۰ | ۱,۵۰۰,۰۰۰ | ۱,۵۰۰,۰۰۰ |
| ۱۸ | تعویض فولی سر میلنگ و باز و بست تسمه دینام | ۱,۹۰۰,۰۰۰ | ۱,۹۰۰,۰۰۰ | ۱,۹۰۰,۰۰۰ |
| ۱۹ | تعویض تسمه سفت کن و غلتک ها | ۱,۹۰۰,۰۰۰ | ۱,۹۰۰,۰۰۰ | ۱,۹۰۰,۰۰۰ |
| ۲۰ | تعویض کاتالیست | ۳,۳۰۰,۰۰۰ | ۳,۳۰۰,۰۰۰ | ۳,۳۰۰,۰۰۰ |
| ۲۱ | تعویض شمع | ۱,۲۰۰,۰۰۰ | ۱,۲۰۰,۰۰۰ | ۱,۲۰۰,۰۰۰ |
| ۲۲ | باز و بست متعلقات جهت تعویض انژکتور | ۳,۰۰۰,۰۰۰ | ۶,۶۰۰,۰۰۰ | ۶,۶۰۰,۰۰۰ |
| ۲۳ | تعویض هوزینگ ترموستات | ۲,۴۰۰,۰۰۰ | ۲,۸۰۰,۰۰۰ | ۲,۸۰۰,۰۰۰ |
| ۲۴ | تعویض ترموستات | ۱,۵۰۰,۰۰۰ | ۱,۵۰۰,۰۰۰ | ۱,۵۰۰,۰۰۰ |
| ۲۵ | تعویض رادیاتور آب | ۱,۹۰۰,۰۰۰ | ۱,۹۰۰,۰۰۰ | ۲,۱۰۰,۰۰۰ |
| ۲۶ | تعویض منبع انبساط | ۱,۹۰۰,۰۰۰ | ۲,۴۰۰,۰۰۰ | ۲,۴۰۰,۰۰۰ |
| ۲۷ | هواگیری و ریختن ضدیخ | ۱,۲۰۰,۰۰۰ | ۱,۲۰۰,۰۰۰ | ۱,۲۰۰,۰۰۰ |
| ۲۸ | تعویض شلنگ از منبع به سه راهی | ۲,۸۰۰,۰۰۰ | ۲,۸۰۰,۰۰۰ | ۲,۸۰۰,۰۰۰ |
| ۲۹ | تعویض شلنگ از رادیاتور به منبع انبساط | ۱,۰۰۰,۰۰۰ | ۱,۰۰۰,۰۰۰ | ۱,۰۰۰,۰۰۰ |
| ۳۰ | تعویض شیلنگ پلیمری | ۵,۹۰۰,۰۰۰ | ۸,۴۰۰,۰۰۰ | ۸,۴۰۰,۰۰۰ |
| ۳۱ | تعویض شیلنگ بالای رادیاتور | ۱,۲۰۰,۰۰۰ | ۱,۲۰۰,۰۰۰ | ۱,۲۰۰,۰۰۰ |
| ۳۲ | تعویض شیلنگ پایین رادیاتور | ۱,۲۰۰,۰۰۰ | ۱,۲۰۰,۰۰۰ | ۱,۲۰۰,۰۰۰ |
| ۳۳ | تعویض شیلنگ بخاری کوتاه | ۱,۵۰۰,۰۰۰ | ۱,۵۰۰,۰۰۰ | ۱,۵۰۰,۰۰۰ |
| ۳۴ | تعویض شیلنگ بخاری بلند | ۲,۱۰۰,۰۰۰ | ۲,۱۰۰,۰۰۰ | ۲,۱۰۰,۰۰۰ |
| ۳۵ | تعویض سه راهی آب پشت موتور | ۸,۴۰۰,۰۰۰ | ۰ | ۰ |
| ۳۶ | تعویض فشنگی آب | ۱,۲۰۰,۰۰۰ | ۱,۵۰۰,۰۰۰ | ۱,۵۰۰,۰۰۰ |
| ۳۷ | تعویض پایه دسته موتور راست | ۲,۸۰۰,۰۰۰ | ۲,۸۰۰,۰۰۰ | ۲,۸۰۰,۰۰۰ |
| ۳۸ | تعویض دسته موتور راست | ۲,۱۰۰,۰۰۰ | ۲,۱۰۰,۰۰۰ | ۲,۱۰۰,۰۰۰ |
| ۳۹ | تعویض دسته موتور چپ (زیر باتری) | ۲,۴۰۰,۰۰۰ | ۲,۴۰۰,۰۰۰ | ۲,۴۰۰,۰۰۰ |
| ۴۰ | تعویض دسته موتور پایین درجا | ۲,۱۰۰,۰۰۰ | ۲,۱۰۰,۰۰۰ | ۲,۱۰۰,۰۰۰ |
| ۴۱ | تعویض دسته موتور پایین و باز و بستن پلوس | ۵,۱۰۰,۰۰۰ | ۵,۱۰۰,۰۰۰ | ۵,۱۰۰,۰۰۰ |
| ۴۲ | تعویض باک بنزین | توافقی | توافقی | توافقی |
| ۴۳ | تعویض پمپ بنزین | ۲,۴۰۰,۰۰۰ | ۲,۴۰۰,۰۰۰ | ۲,۴۰۰,۰۰۰ |
| ۴۴ | تعویض فیلتر بنزین | ۱,۲۰۰,۰۰۰ | ۱,۲۰۰,۰۰۰ | ۱,۲۰۰,۰۰۰ |
| ۴۵ | تعویض لوله رفت بنزین | ۳,۳۰۰,۰۰۰ | ۳,۳۰۰,۰۰۰ | ۳,۳۰۰,۰۰۰ |
| ۴۶ | تعویض شلنگ برگشت بنزین | ۳,۳۰۰,۰۰۰ | ۳,۳۰۰,۰۰۰ | ۳,۳۰۰,۰۰۰ |
| ۴۷ | تعویض منبع کنیستر | ۲,۸۰۰,۰۰۰ | ۲,۸۰۰,۰۰۰ | ۲,۸۰۰,۰۰۰ |
| ۴۸ | تعمیر کامل گیربکس | ۱۶,۵۰۰,۰۰۰ | ۱۸,۳۰۰,۰۰۰ | ۵۵,۷۰۰,۰۰۰ |
| ۴۹ | تعویض دیسک و صفحه و بلبرینگ | ۱۱,۰۰۰,۰۰۰ | ۱۱,۹۰۰,۰۰۰ | ۰ |
| ۵۰ | تعویض سیم کلاچ | ۱,۹۰۰,۰۰۰ | ۱,۹۰۰,۰۰۰ | ۰ |
| ۵۱ | تعویض کائوچویی پدال کلاچ | ۲,۱۰۰,۰۰۰ | ۲,۱۰۰,۰۰۰ | ۰ |
| ۵۲ | تعویض بوش های دوشاخه کلاچ | ۱,۹۰۰,۰۰۰ | ۱,۹۰۰,۰۰۰ | ۰ |
| ۵۳ | تعویض قیفی گیربکس و کیت کاسه نمدها | ۱,۲۰۰,۰۰۰ | ۱,۲۰۰,۰۰۰ | ۰ |
| ۵۴ | تعویض لیور دنده داخل اتاق | ۳,۳۰۰,۰۰۰ | ۳,۳۰۰,۰۰۰ | ۰ |
| ۵۵ | تعویض ماهک تقسیم دنده روی رام | ۲,۴۰۰,۰۰۰ | ۲,۴۰۰,۰۰۰ | ۰ |
| ۵۶ | تعویض ماهک دنده هر کدام | ۱,۲۰۰,۰۰۰ | ۱,۲۰۰,۰۰۰ | ۰ |
| ۵۷ | تعویض سنسور کیلومتر | ۱,۹۰۰,۰۰۰ | ۱,۹۰۰,۰۰۰ | ۱,۹۰۰,۰۰۰ |
| ۵۸ | تعویض کاسه نمد ته میل لنگ | ۱,۵۰۰,۰۰۰ | ۱,۵۰۰,۰۰۰ | ۱,۵۰۰,۰۰۰ |
| ۵۹ | باز و بستن پلوس راست و تعویض کاسه نمد پلوس | ۵,۰۰۰,۰۰۰ | ۵,۰۰۰,۰۰۰ | ۵,۰۰۰,۰۰۰ |
| ۶۰ | باز و بستن پلوس راست و تعویض بلبرینگ پلوس | ۵,۳۰۰,۰۰۰ | ۵,۳۰۰,۰۰۰ | ۵,۳۰۰,۰۰۰ |
| ۶۱ | باز و بستن پلوس چپ و تعویض کاسه نمد پلوس | ۳,۳۰۰,۰۰۰ | ۳,۳۰۰,۰۰۰ | ۳,۳۰۰,۰۰۰ |
| ۶۲ | تعویض سرپلوس یا گردگیر پلوس | ۵,۰۰۰,۰۰۰ | ۵,۰۰۰,۰۰۰ | ۵,۰۰۰,۰۰۰ |
| ۶۳ | تعویض مشعلی یا گردگیر پلوس راست | ۵,۰۰۰,۰۰۰ | ۵,۰۰۰,۰۰۰ | ۵,۰۰۰,۰۰۰ |
| ۶۴ | تعویض مشعلی یا گردگیر پلوس چپ | ۳,۳۰۰,۰۰۰ | ۳,۳۰۰,۰۰۰ | ۳,۳۰۰,۰۰۰ |
| ۶۵ | تعویض رام زیر موتور | ۱۴,۶۰۰,۰۰۰ | ۱۴,۶۰۰,۰۰۰ | ۱۴,۶۰۰,۰۰۰ |
| ۶۶ | تعویض کمک های جلو هر عدد | ۴,۲۰۰,۰۰۰ | ۴,۲۰۰,۰۰۰ | ۴,۲۰۰,۰۰۰ |
| ۶۷ | باز و بستن طبق و تعویض بوش هر طرف | ۳,۰۰۰,۰۰۰ | ۳,۰۰۰,۰۰۰ | ۳,۰۰۰,۰۰۰ |
| ۶۸ | تعویض میل موج گیر جلو هر طرف | ۱,۵۰۰,۰۰۰ | ۱,۵۰۰,۰۰۰ | ۱,۵۰۰,۰۰۰ |
| ۶۹ | تعویض قرقری بازویی فرمان هر طرف | ۲,۳۰۰,۰۰۰ | ۲,۳۰۰,۰۰۰ | ۲,۳۰۰,۰۰۰ |
| ۷۰ | تعویض سیبک فرمان هر طرف | ۱,۵۰۰,۰۰۰ | ۱,۵۰۰,۰۰۰ | ۱,۵۰۰,۰۰۰ |
| ۷۱ | تعویض لاستیک های چاکدار موج گیر | ۲,۳۰۰,۰۰۰ | ۲,۳۰۰,۰۰۰ | ۲,۳۰۰,۰۰۰ |
| ۷۲ | تعویض بلبرینگ چرخ جلو و باز و بستن سگدست هر طرف | ۴,۴۰۰,۰۰۰ | ۴,۴۰۰,۰۰۰ | ۴,۴۰۰,۰۰۰ |
| ۷۳ | باز و بستن ژامبون هر طرف | ۵,۸۰۰,۰۰۰ | ۵,۸۰۰,۰۰۰ | ۵,۸۰۰,۰۰۰ |
| ۷۴ | تعمیر کامل اکسل | ۱۷,۵۰۰,۰۰۰ | ۱۷,۵۰۰,۰۰۰ | ۱۷,۵۰۰,۰۰۰ |
| ۷۵ | باز و بست اکسل جهت تعمیرات | ۱۶,۰۰۰,۰۰۰ | ۱۶,۰۰۰,۰۰۰ | ۱۶,۰۰۰,۰۰۰ |
| ۷۶ | میزان فرمان دستی | ۱,۹۰۰,۰۰۰ | ۱,۹۰۰,۰۰۰ | ۱,۹۰۰,۰۰۰ |
| ۷۷ | میزان فرمان با دستگاه | ۲,۴۰۰,۰۰۰ | ۲,۴۰۰,۰۰۰ | ۲,۴۰۰,۰۰۰ |
| ۷۸ | تعویض کمک عقب هر طرف | ۲,۱۰۰,۰۰۰ | ۲,۱۰۰,۰۰۰ | ۲,۱۰۰,۰۰۰ |
| ۷۹ | تعویض توپی چرخ عقب و بلبرینگ هر طرف | ۳,۳۰۰,۰۰۰ | ۳,۳۰۰,۰۰۰ | ۳,۳۰۰,۰۰۰ |
| ۸۰ | تعویض شفت بلبرینگ چرخ عقب هر طرف | ۳,۳۰۰,۰۰۰ | ۳,۳۰۰,۰۰۰ | ۳,۳۰۰,۰۰۰ |
| ۸۱ | باز و بستن جعبه فرمان و تعمیر کامل جعبه فرمان | ۱۶,۰۰۰,۰۰۰ | ۱۶,۰۰۰,۰۰۰ | ۱۶,۰۰۰,۰۰۰ |
| ۸۲ | تعویض پمپ هیدرولیک | ۳,۳۰۰,۰۰۰ | ۳,۳۰۰,۰۰۰ | ۳,۳۰۰,۰۰۰ |
| ۸۳ | تعویض منبع هیدرولیک | ۴,۲۰۰,۰۰۰ | ۴,۲۰۰,۰۰۰ | ۴,۲۰۰,۰۰۰ |
| ۸۴ | تعویض شلنگ فشار قوی هیدرولیک | ۵,۸۰۰,۰۰۰ | ۵,۸۰۰,۰۰۰ | ۵,۸۰۰,۰۰۰ |
| ۸۵ | تعویض شلنگ فشار ضعیف هیدرولیک | ۵,۸۰۰,۰۰۰ | ۵,۸۰۰,۰۰۰ | ۵,۸۰۰,۰۰۰ |
| ۸۶ | تعویض پایه دینام | ۷,۵۰۰,۰۰۰ | ۷,۵۰۰,۰۰۰ | ۷,۵۰۰,۰۰۰ |
| ۸۷ | تعویض گردگیر فرمان چپ | ۱,۵۰۰,۰۰۰ | ۱,۵۰۰,۰۰۰ | ۱,۵۰۰,۰۰۰ |
| ۸۸ | تعویض گردگیر فرمان راست | ۱,۵۰۰,۰۰۰ | ۱,۵۰۰,۰۰۰ | ۱,۵۰۰,۰۰۰ |
| ۸۹ | تعویض پولک بغل سیلندر و باز و بست اگزوز بغل و دینام و هیدرولیک | ۷,۵۰۰,۰۰۰ | ۷,۵۰۰,۰۰۰ | ۷,۵۰۰,۰۰۰ |
| ۹۰ | تنظیم غربیلک فرمان | ۲,۰۰۰,۰۰۰ | ۲,۰۰۰,۰۰۰ | ۲,۰۰۰,۰۰۰ |
| ۹۱ | تعمیر کامل جلوبندی بدون کمک | ۸,۳۰۰,۰۰۰ | ۸,۳۰۰,۰۰۰ | ۸,۳۰۰,۰۰۰ |
| ۹۲ | تعویض فشنگی هیدرولیک | ۱,۲۰۰,۰۰۰ | ۱,۲۰۰,۰۰۰ | ۱,۲۰۰,۰۰۰ |
| ۹۳ | تعویض چهارشاخه فرمان | ۵,۵۰۰,۰۰۰ | ۵,۵۰۰,۰۰۰ | ۵,۵۰۰,۰۰۰ |
| ۹۴ | باز و بستن تلسکوپی فرمان | ۵,۵۰۰,۰۰۰ | ۵,۵۰۰,۰۰۰ | ۵,۵۰۰,۰۰۰ |
| ۹۵ | تعویض بوستر و باز و بستن پدال | ۵,۹۰۰,۰۰۰ | ۵,۹۰۰,۰۰۰ | ۵,۹۰۰,۰۰۰ |
| ۹۶ | تعویض موتور ABS و کالیبراسیون | ۷,۵۰۰,۰۰۰ | ۷,۵۰۰,۰۰۰ | ۷,۵۰۰,۰۰۰ |
| ۹۷ | تعویض سنسور ABS چرخ جلو هر طرف | ۱,۹۰۰,۰۰۰ | ۱,۹۰۰,۰۰۰ | ۱,۹۰۰,۰۰۰ |
| ۹۸ | تعویض پمپ ترمز با هواگیری | ۴,۲۰۰,۰۰۰ | ۴,۲۰۰,۰۰۰ | ۴,۲۰۰,۰۰۰ |
| ۹۹ | تعویض کالیپر چرخ جلو هر طرف | ۱,۵۰۰,۰۰۰ | ۱,۵۰۰,۰۰۰ | ۱,۵۰۰,۰۰۰ |
| ۱۰۰ | تعویض دیسک چرخ جلو دو طرف | ۲,۸۰۰,۰۰۰ | ۲,۸۰۰,۰۰۰ | ۲,۸۰۰,۰۰۰ |
| ۱۰۱ | تعویض شلنگ ترمز جلو هر طرف | ۱,۹۰۰,۰۰۰ | ۱,۹۰۰,۰۰۰ | ۱,۹۰۰,۰۰۰ |
| ۱۰۲ | تعویض لنت جلو دو طرف | ۱,۷۰۰,۰۰۰ | ۱,۷۰۰,۰۰۰ | ۱,۷۰۰,۰۰۰ |
| ۱۰۳ | بازدید لنت چهار چرخ و رگلاژ ترمز دستی | ۲,۸۰۰,۰۰۰ | ۲,۸۰۰,۰۰۰ | ۲,۸۰۰,۰۰۰ |
| ۱۰۴ | تعویض سنسور ABS چرخ عقب | ۱,۹۰۰,۰۰۰ | ۱,۹۰۰,۰۰۰ | ۱,۹۰۰,۰۰۰ |
| ۱۰۵ | تعویض دیسک چرخ عقب دو طرف | ۰ | ۳,۰۰۰,۰۰۰ | ۳,۰۰۰,۰۰۰ |
| ۱۰۶ | تعویض کاسه چرخ عقب دو طرف | ۲,۱۰۰,۰۰۰ | ۰ | ۰ |
| ۱۰۷ | تعویض سیلندر ترمز چرخ عقب هر طرف | ۲,۸۰۰,۰۰۰ | ۲,۸۰۰,۰۰۰ | ۲,۸۰۰,۰۰۰ |
| ۱۰۸ | تعویض شلنگ ترمز عقب هر طرف | ۱,۹۰۰,۰۰۰ | ۱,۹۰۰,۰۰۰ | ۱,۹۰۰,۰۰۰ |
| ۱۰۹ | تعویض لنت عقب کاسه ای دو طرف | ۴,۲۰۰,۰۰۰ | ۰ | ۰ |
| ۱۱۰ | تعویض لنت عقب دیسکی دو طرف | ۰ | ۲,۱۰۰,۰۰۰ | ۲,۱۰۰,۰۰۰ |
| ۱۱۱ | تعویض سیم ترمز دستی راست | ۲,۸۰۰,۰۰۰ | ۲,۱۰۰,۰۰۰ | ۲,۱۰۰,۰۰۰ |
| ۱۱۲ | تعویض سیم ترمز دستی چپ | ۲,۸۰۰,۰۰۰ | ۲,۱۰۰,۰۰۰ | ۲,۱۰۰,۰۰۰ |
| ۱۱۳ | تعویض تفنگی ترمز دستی | ۵,۱۰۰,۰۰۰ | ۵,۱۰۰,۰۰۰ | ۵,۱۰۰,۰۰۰ |
مالکان خودرو در صورت هرگونه شکایت درباره هزینه و اجرت تعمیرات ۲۰۶ میتوانند با شماره تلفن ۱۲۴ سازمان بازرگانی استان تهران، شمارههای ۸۵۵۴۳۲۰۰ و ۸۵۵۴۳۲۰۱ اتاق اصناف تهران و ۷۷۵۳۱۷۲۳ اتحادیه صنف تعمیرکاران خودرو تهران تماس حاصل نمایند.