اخبار و مطالب
7 روز گذشته
1

تحویل ۷۳۰۰ عدد پژو پارس به متقاضیان

تحویل 7300 عدد پژو پارس به متقاضیان

مدیر بازاریابی ایران خودرو درباره تحویل پژو پارس هایی با موعد تحویل تابستان ۱۴۰۲ بیان کرد: بخشی از مشتریان در شهریور و برخی دیگر در مهرماه خودروی خود را تحویل می‌گیرند اما بیشترِ افرادی که در این ماه واریز وجه کنند، همین ماه خودروی خود را تحویل می گیرند.

کاربران با ثبت پویشی با عنوان «پیگیر فروش خودروهای پارس سامانه یکپارچه نوبت اول هستیم» عنوان کرده‌اند که منظور خودروهای پژو پارس ساده، سفارشی و سفارشی elx موعد تحویل تابستان، پاییز و زمستان ۱۴۰۲ است.

این کاربران عنوان کرده‌اند با وجود اینکه روزانه ۶۰۰ دستگاه پارس در ایران خودرو تولید می‌شود اما هیچ بخشنامه فروش و تکمیل وجهی برای متقاضیانی خودروهای پارس که نوبت تحویل آنها پاییز امسال است، ارسال نشده است، ضمن اینکه به غیر از عدم ارسال بخشنامه فروش و تکمیل وجه برای این دسته از متقاضیان خبری از تحویل و ارسال بخشنامه تکمیل وجه به افرادی که نوبت تحویل آن ها تابستان بوده نیز ارسال نشده است.

امضا کنندگان این پویش می‌گویند ظاهرا این خودروها مشکل استاندارد و پلاک‌گذاری دارند و به همین دلیل تحویل اقدامی برای تحویل این خودرو به مشتریان صورت نمی گیرد.

“متقاضیان خودروهای پژو پارس از شرکت ایران خودرو خواسته‌اند که در صورت وجود مشکل غیرقابل حل در زمینه تحویل این خودروها، شرایطی فراهم شود تا با ارائه خودروهای جایگزین، متقاضیان بتوانند نوع خودروی مورد نظر خود را تغییر داده و خودروی دیگری را دریافت کنند.

بر اساس گزارش “فارس”، شرکت ایران خودرو در فراخوانی که صادر کرده است، اعلام کرده است که متقاضیان محصولات پژو پارس باید از روز سه‌شنبه، مورخ ۲۱ شهریور، به مدت ۱۰ روز، ثبت نام و تکمیل وجه را انجام دهند.

به طبق اطلاعیه مذکور، تنها متقاضیانی که در سامانه یکپارچه ثبت نام کرده‌اند و اسامی آنها به عنوان اولویت‌های طرح عادی و جوانی تابستان ۱۴۰۲ به شرکت ایران خودرو اعلام شده است و پیامکی توسط شرکت ایران خودرو برای آنها ارسال شده یا در سایت فروش اینترنتی ایران خودرو ثبت نام کرده‌اند، مجاز به ثبت نام و تکمیل وجه هستند.”

مدیر بازاریابی شرکت ایران خودرو به تفصیل درباره تحویل خودروهای پارس توضیح داد: برای ۱۰۲ هزار مشتری که درخواست خرید خودروهای ایران خودرو را داشته‌اند و موعد تحویل آنها تابستان سال ۱۴۰۲ بوده است، به جز ۷,۳۰۰ نفر که دعوتنامه ارسال شده، بقیه مشتریان پارس نیز به ۷,۳۰۰ نفر پیشنهاد تغییر به خودروی ۲۰۷ داده شده است، اما این پیشنهاد مورد استقبال قرار نگرفت. بنابراین، تا پایان ماه فراخوانی صورت خواهد گرفت تا وجه برای خودروی پارس واریز شود و قرارداد منعقد شود.

وی افزود: بخشی از مشتریانی که موعد تحویل آنها در ماه شهریور است، ممکن است در همین ماه خودروی خود را تحویل بگیرند و بخشی دیگر در ماه مهر تحویل خواهند گرفت. اما اکثر افرادی که در ماه شهریور واریز وجه می‌کنند، خودروی خود را در همین ماه دریافت خواهند کرد.

به گزارش فارس، در نوبت اول عرضه خودرو از طریق سامانه یکپارچه، ۹ خودروساز محصولات خود را در این سامانه عرضه کردند و بیشترین عرضه متعلق به شرکت‌های سایپا و ایران خودرو بود.

روش عرضه خودرو در سامانه یکپارچه به این شکل بود که مشتریان خودروهای خود را انتخاب می‌کردند و سپس بر اساس وضعیت تولید هر خودروساز، در نوبت تحویل قرار می‌گرفتند. با توجه به تقاضای بالای محصولات شرکت ایران خودرو، برخی از مشتریان این خودروساز به سال ۱۴۰۳ موکول شدند.

فارس

زمان ارسال پست: ۲۴ شهریور ۱۴۰۲ | ۱۷:۲۶ دسته بندی: ایران خودرو تگ ها: , لینک خبر
مطالب مرتبط
با توجه به سیستم جدید سایت قبل از ارسال دیدگاه حتمی قوانین این بخش را در این صفحه مطالعه نمایید.