اخبار و مطالب
7 روز گذشته
0

میز بیلیارد بوگاتی با قیمت ۹ میلیارد تومان!

میز بیلیارد بوگاتی با قیمت 9 میلیارد تومان

اگر به‌ دنبال بهترین ابرخودرو هستید، می‌توانید سوار جت شخصی خود شده و از شرکت بوگاتی، یک خودروساز فرانسوی که به خاطر ساخت برخی از بهترین خودروهای روی زمین شهرت دارد، بازدید کنید. بوگاتی ممکن است به خاطر خودروهای پرسرعت و توانمند خود شهرت داشته باشد، ولی این باعث نشده که برند لوکس فرانسوی از پروژه های دیگر خودداری کند. آخرین پیشنهاد، میز بیلیارد بوگاتی می باشد که با مواد عالی و با کیفیت ساخته شده و توجه به جزئیات در آن شایسته تمجید است.

ثروت بوگاتی و تمرکز بر برتری مهندسی به آنها اجازه می دهد تا محصولاتی بسازند که فقط افراد فوق ثروتمند توانایی خرید آن را دارند. به عنوان مثال، هایپرکار بوگاتی شیرون را در نظر بگیرید. بوگاتی شیرون یکی از پرطرفدارترین اجسام متحرک روی زمین است که مشتریان ثروتمند آن میلیون‌ها دلار خرج می‌کنند تا به لیست انتظار این آثار منحصر به فرد بپیوندند.

بوگاتی شیرون نشان دهنده نهایی ترین وسیله احتراق داخلی و نقطه اوج خودروها قبل از هیبریداسیون و الکتریکی سازی است. Chiron از یک موتور چهار توربو W16 با حجم ۸ لیتر و ۱۵۰۰ اسب بخار قدرت (۱۱۱۸.۵۵ کیلووات) و ۱۱۸۰ پوند فوت (۱۶۰۰ نیوتن متر) گشتاور بهره می برد. این موتور هیولا به یک گیربکس ۷ سرعته اتوماتیک دوکلاچه متصل می شود که نیرو را به هر چهار چرخ می رساند.

فلسفه جابجایی مرزها بدون توجه به هزینه، در خودروهای بوگاتی و در میز بیلیارد جدید آنها یافت می شود. به گفته بوگاتی، «فقط بهترین مواد برای استفاده در قطعات میز بیلیارد بوگاتی ارزش دارند. همه چیز با فیبر کربن، آلومینیوم بیلت یا چرم آنیلین تزئین شده است.

هر سطحی که توسط توپ ها لمس می شود با چرم تولید شده در آلمان با استفاده از یک فرآیند خاص و سنتی برنزه پوشانده می شود.

فریم این میز بیلیارد از آلومینیوم CNC ساخته شده است که با وجود اینکه با پنل های بدنه فیبر کربنی سفارشی پوشانده شده است تا سطحی آینه مانند جلا داده شده است. خود میز با استفاده از ژیروسکوپ تثبیت می شود تا سطح بازی را کاملاً تراز نگه دارد و حتی می توان آن را روی یک قایق تفریحی نصب کرد.

به گفته بوگاتی، این سیستم می تواند در ۵ میلی ثانیه واکنش نشان دهد تا سطح را در سکوت کامل تراز کند.

توپ ها با دوربین دید مصنوعی Keyence IV-500CA دسته بندی می شوند تا اطمینان حاصل شود که در کشوهای مناسب برای استفاده بازیکنان در طول بازی قرار می گیرند. بازیکنان می توانند از نشانه های استخر فیبر کربن سفارشی و بلوک های گچ پیچیده شده با فیبر کربن لذت ببرند.

در خود میز از تخته سنگ ایتالیایی به ضخامت ۳۰ میلی متر استفاده شده است که بالاترین کیفیت را دارد.

فقط ۳۰ واحد از میز بیلیارد بوگاتی تولید خواهد شد و هر کدام از آن‌ها نیز با پلاکی خاص شماره گذاری‌ شده است. قیمت بالای ۳۰۰ هزار دلاری این میز بیلیارد، شامل لوازم جانبی نیز می‌شود.

البته سیستم تراز خودکار یا ژیروسکوپ میز بیلیارد به صورت جدا فروخته می‌شود و فعلا قیمت آن مشخص نیست. همچنین عرضه‌ میز بیلیارد بوگاتی از ژوئن ۲۰۲۱ آغاز شده است.

زمان ارسال پست: ۱۹ خرداد ۱۴۰۱ | ۲۰:۳۴ دسته بندی: اخبار خارجی تگ ها: , لینک خبر
مطالب مرتبط
با توجه به سیستم جدید سایت قبل از ارسال دیدگاه حتمی قوانین این بخش را در این صفحه مطالعه نمایید.