اخبار و مطالب
7 روز گذشته
2

ممنوع شدن خرید و فروش خودرو های وکالتی

ممنوع شدن خرید و فروش خودرو های وکالتی

سردار سیدکمال هادیان فر گفت: انجام خرید و فروش خودرو های وکالتی ممنوع می باشد و در حقیقت کسانی که خرید و فروش خودرو را به صورت وکالتی انجام دهند، خود را گرفتار خواهند کرد. از خرید و فروش وکالتی خودداری کرده و در صورتی که آن را انجام دادید، هر چه سریع‌تر نسبت به قطعی کردن وکالت اقدام نموده تا راه سوءاستفاده‌های احتمالی بسته شود.

رئیس پلیس راهور نیروی انتظامی عنوان کرد: در سامانه مربوط به خرید و فروش خودرو نام مالک خودرویی که برای ما مشخص شده، مورد تایید بوده و فقط همین شخص را به عنوان مالک می شناسیم.

وی در ادامه گفت: زمانی که خودرویی به صورت وکالتی فروخته می شود در اصل این اجازه را داده تا پلاک آن در اختیار خریدار قرار گیرد. در حالی که فروشنده حق توکیل را نبسته است. وکالت در توکیل یعنی؛ فردی که در اجرای کاری از طرف موکل وکالت دارد این نمایندگی را به شخص دیگری واگذار نماید.

سردار هادیان فر در پایان افزود: در بازدیدی که از مراکز شماره گذاری داشتم، در مدت زمان حدودا ۵۰ دقیقه، خودرو به خریدار انتقال داده شده و هیچ ضرورتی وجود نخواهد داشت که هزینه وکالت یا هزینه اضافه پرداخت گردد و به آسانی این نقل و انتقال صورت گرفته و در روند قانونی قرار می گیرد.

زمان ارسال پست: ۲۷ شهریور ۱۳۹۸ | ۲۰:۳۹ دسته بندی: اخبار داخلی تگ ها: , , , , لینک خبر
مطالب مرتبط
با توجه به سیستم جدید سایت قبل از ارسال دیدگاه حتمی قوانین این بخش را در این صفحه مطالعه نمایید.