اخبار و مطالب
7 روز گذشته
0

معرفی فوتون تونلند نسل جدید

معرفی فوتون تونلند نسل جدید

فوتون تونلند نسل جدید یا تونلند ۹ در برخی بازارها با نام «یوتو» (Yutu) عرضه می شود و با وجود قابلیت های جدید نسبت به فوتون تونلند S (نسل اول) قیمت کمتری را نسخه های مختلف دارد. تونلند موجود در بازار ایران، قیمتی فراتر از ۲۳ هزار دلار را در بازار جهانی دارد و نسخه های فیس لیفت و ارتقا یافته آن، تا ۲۸ هزار دلار توسط فوتون به فروش می رسند. اما تولند ۹ در کاملترین نسخه قیمتی کمتر از ۲۱ هزار دلار را دارد و دلیل اصلی آن، استفاده از فناوری بومی کمپانی فوتون در این محصول است که باعث کاهش هزینه های سربار شده است.

فوتون تونلند ۹ یا همان یوتو ( نسل جدید فوتون تونلند )، قابلیت عرضه با دو پیشرانه را دارد. پیشرانه اول از نوع بنزینی و توربو شارژر است که با حجم دو لیتر توان ۲۳۸ اسب بخار را با گشتاور ۳۶۰ نیوتن متر تولید می کند. پیشرانه دوم از نوع دیزلی توربو است که آن هم با حجم دو لیتر، توان ۱۶۳ اسب بخار را با گشتاور ۳۹۰ نیوتن متر تولید می نماید. این توان از طریق جعبه دنده ۶ سرعته دستی و ۶ سرعته یا اتوماتیک AT به چرخ های جلو و عقب منتقل می شود. فوتون این اجازه را به مشتریان داده تا تونلند ۹ دیزلی و بنزینی را در نسخه های تک دیفرانسیل و یا دو دیفرانسیل سفارش گذاری کنند.

شاید بخوانید : رونمایی فوتون تونلند G7 اتوماتیک ایران خودرو دیزل

در نمونه دو دیفرانسیل تونلند جدید مانند گذشته این امکان فراهم است تا انتقال قدرت به صورت الکتریکی تنظیم شود. همچنین قفل هوشمند LSD در دیفرانسیل عقب این پیکاپ چینی تعبیه شده و باعث می شود تا هرزگردی در این محور به حداقل ممکن برسد.

امکانات نسل جدید فوتون تونلند

فوتون تونلند نسل جدید را می توان با امکانات و ویژگی های مختلف خریداری کرد. با توجه به تغییرات اعمال شده بر روی این پیکاپ چینی، می توان گفت که تونلند جدید امکانات رفاهی و ایمنی به نسبت کاملی را در رده قیمتی خود به مشتریان ارائه می دهد.

 

در نسخه فول آپشن تونلند می توان شاهد امکانات زیر بود:

دو کیسه هوا (کیسه هوای پرده ای و جانبی جلو سفارشی)

سیستم کنترل پایداری

کنترل حرکت در سراشیبی

سامانه شروع حرکت در سربالایی

تریم داخلی چرم مصنوعی

آینه تاشو برقی

گرمکن صندلی های جلو

تهویه اتوماتیک

نمایشگر لمسی

چراغ روشنایی روز

استارت دکمه ای

سنسور نور و باران

رادار خطی

رادار نقطه کور

سیستم پیشگیری از تصادف

کروز کنترل

دوربین ۳۶۰ درجه

بلوتوث

فوتون تونلند ۹ در نسخه کم آپشن تک دیفرانسیل بنزینی و دیزل قیمتی حدود ۱۴ هزار و ۷۰۰ تا ۱۵ هزار و ۱۰۰ دلار را دارد و نمونه فول آپشن آن با قابلیت دو دیفرانسیل نزدیک به ۱۹ هزار و ۸۰۰ تا ۲۰ هزار و ۴۰۰ دلار ارزش گذاری شده است.

 

اسب بخار

زمان ارسال پست: ۰۶ خرداد ۱۴۰۰ | ۱۰:۰۵ دسته بندی: اخبار خارجی تگ ها: , لینک خبر
مطالب مرتبط
با توجه به سیستم جدید سایت قبل از ارسال دیدگاه حتمی قوانین این بخش را در این صفحه مطالعه نمایید.