اخبار و مطالب
7 روز گذشته
1

معرفی اولین کالیپرهای ترمز مجهز به چراغ LED

معرفی اولین کالیپرهای ترمز مجهز به چراغ LED

برمبو به عنوان رهبر جهانی در فناوری های سیستم ترمز، به تازگی یک طرح مفهومی از سیستم ترمز با نام G Sessanta معرفی کرده است که ایده های جالب و آینده نگری در زمینه فناوری سیستم های ترمز به نمایش گذاشته است. این سیستم ترمز مجهز به چراغ های LED شده است که با استفاده از اپلیکیشن مخصوصی که در گوشی های هوشمند نصب می شود، قابل برنامه ریزی بوده و امکان تغییر رنگ مطابق با سلیقه راننده را دارد.

برمبو می گوید که کالیپرهای روشن ترمز می توانند کاربردهای مختلفی داشته باشند. اول از همه اینکه آن ها باعث زیبایی ظاهری می شود و راننده می تواند هنگام رانندگی در شب از آنان استفاده کرده و نظر همه را به خود جلب کند.

اما کاربرد دیگر کالیپرهای ترمز نورانی می تواند مربوط به ایمنی وسایل نقلیه باشد که در شب می تواند به دیده شدن بهتر وسیله نقلیه کمک کند. علاوه بر این چشمک زدن چراغ قرمز می تواند علامتی برای تعویض لنت ترمز باشد که دیگر به پایان عمر خود نزدیک شده اند.

معرفی اولین کالیپرهای ترمز مجهز به چراغ LED

جالب است بدانید که طراحی کلی این کالیپر ترمز، از اولین کالیپر ترمز تولید شده توسط برمبو در سال ۱۹۷۲ میلادی الگوبرداری شده است و می تواند تحولی مهم برای این تولید کننده پیشرو در فناوری های سیستم ترمز باشد.

 

خودروبانک

زمان ارسال پست: ۲۱ اردیبهشت ۱۴۰۰ | ۱۵:۰۱ دسته بندی: اخبار تگ ها: , لینک خبر
مطالب مرتبط
با توجه به سیستم جدید سایت قبل از ارسال دیدگاه حتمی قوانین این بخش را در این صفحه مطالعه نمایید.