اخبار و مطالب
7 روز گذشته
1

معرفی ام جی ۶ Xpower ، خودرویی برای خیابان با ظاهر مسابقه‌ای

معرفی ام جی ۶ Xpower ، خودرویی برای خیابان با ظاهر مسابقه‌ای

خودروی ام جی ۶ Xpower به عنوان اولین مدل ارتقا یافته کارخانه‌ای ام جی معرفی شده و از طراحی مسابقه‌ای سود می‌برد. ام جی خیلی وارد جزئیات نشده اما این خودرو دارای نمای جلوی گیرا با ورودی‌های هوای متفاوت می‌باشد. ما همچنین می‌توانیم یک اسپلیتر جلو و جلو پنجره منحصر به فرد با میله‌های عمودی را ببینیم.

در سایر بخش‌ها می‌توانیم استفاده از لاستیک‌های پهن‌تر و قوس چرخ های متفاوت را تشخیص دهیم. طراحان ام جی همچنین از رکاب‌های جانبی آئرودینامیک، دیفیوزر عقب بزرگ و چهار خروجی اگزوز اسپورت استفاده کرده‌اند. تکمیل کننده تغییرات ظاهری ام جی ۶ XPower نیز عناصر مشکی بدنه، کالیپرهای ترمز سبز و بال عقب بزرگ می‌باشد.

همین استایل اسپورت به کابین نیز سرایت کرده جایی که رانندگان شاهد کمربندهای ایمنی سبزرنگ و صندلی‌های اسپورت با نوشته XPower خواهند بود. به این موارد می‌توان فرمان D شکل میکرو فیبر، دوخت متضاد سبزرنگ و رکاب‌های داخلی با نوشته لیمیتد ادیشن را اضافه کرد. تریم میکرو فیبر و سیستم اطلاعات سرگرمی با نمایشگر جدید جزو دیگر تغییرات بخش داخلی هستند.

فعلاً اشاره‌ای به پیشرانه ام جی ۶ XPower نشده اما ظاهراً گفته شده این خودرو یک جانور تمام‌عیار خواهد بود. با این وجود شک داریم که پرفورمنس خودروی موردبحث در سطح خیلی بالایی باشد.

 

زمان ارسال پست: ۳۰ اردیبهشت ۱۴۰۰ | ۰۹:۲۳ دسته بندی: اخبار خارجی تگ ها: , لینک خبر
مطالب مرتبط
با توجه به سیستم جدید سایت قبل از ارسال دیدگاه حتمی قوانین این بخش را در این صفحه مطالعه نمایید.