اخبار و مطالب
7 روز گذشته
2

تحویل خودروهای ام جی؛ شاید هیچ وقت

تحویل خودروهای ام جی

یکی از این مشتریان خودروهای ام جی شرکت آذویکو عنوان کرد: خرداد ماه سال ۹۷ خودروی ام جی ۳۶۰ را با قیمت قطعی ۶۳ میلیون و ۸۰۰ هزار تومان و پیش پرداخت ۱۲ میلیون تومان با موعد تحویل ۱۲۰ روز کاری ثبت‌ نام نمودم. براساس چیزی که در قرارداد ذکر شد قرار بود باقی مبلغ طی ۳ فقره چک ۱۲ میلیون تومانی دیگر همراه با وامی ۲۰میلیون تومانی در زمان تحویل خودرو که اواخر آبان ماه تا اوایل آذرماه ۱۳۹۷ بوده، پرداخت کنند.

این مشتری در ادامه گفت: وقتی که ما قسط آخر را هم پرداخت کردیم، شرکت اعلام کرد نمی‌تواند خودروها را تحویل مشتریان دهد. بنابراین اطلاعیه‌ای به صورت جدول زمان‌بندی شده در سایت خود منتشر کرده که طبق آن قرار بود به تفکیک شدن زمان ثبت‌ نام، خودروها از بهمن سال ۹۷ تا شهریور سال جاری به مشتریان تحویل داده شوند. براساس شنیده‌ها و پیگیری‌های ما، تا میانه های فروردین ۹۸ هم تعداد ۱۲۰۰ خودرو از ۳۷۰۰ خودرو ثبت‌نامی تحویل داده شده است اما پس از آن دیگر خبری از تحویل خودروهای ما نشد.

با توجه به ادعای این مشتری، شرکت آذویکو قراردادها را فسخ نموده و به مشتریان اعلام کرده است تا برای دریافت اصل پول خود با احتساب ۱۸ درصد سود به شرکت مراجعه نمایند.

 

ایسنا

زمان ارسال پست: ۱۲ شهریور ۱۳۹۸ | ۱۴:۳۱ دسته بندی: اخبار تگ ها: , , , , لینک خبر
مطالب مرتبط
مطلب مرتبطی وجود ندارد!
با توجه به سیستم جدید سایت قبل از ارسال دیدگاه حتمی قوانین این بخش را در این صفحه مطالعه نمایید.