اخبار و مطالب
7 روز گذشته
1

مشخصات فنی دایون Y7 اعلام شد

مشخصات فنی دایون Y7 اعلام شد

اطلاعات و مشخصات فنی دایون Y7 توسط خودروسازی ایلیا با انتشار تصویری در وبسایت این شرکت آماده شده و احتمالا در آینده نزدیک عرضه این خودرو شروع خواهد شد.

طبق تصویر منتشر شده دایون Y7، تنها تغییرات رخ داده در مشخصات فنی این خودرو می باشد و همچنان ظاهری یکسان با دایون Y5 دارد.

در مقایسه با دایون Y5، دایون Y7 در ابعاد و ظاهر خودرو تغییری نداشته است. اما در مشخصات فنی، ایلیا به‌ روزرسانی اساسی روی این شاسی بلند شاسی مستقل ارائه کرده است.

همچنین، نکته‌ای که باید به آن توجه داشت، بهبود امکانات رفاهی و ایمنی دایون Y7 است. در داخل خودرو، با توجه به تصاویر منتشر شده در وبسایت خودروسازی ایلیا، هیچ تفاوتی بین دایون Y5 و دایون Y7 مشاهده نمی‌شود.

دایون Y5 به یک پیشرانه ۴ سیلندر ۲ لیتری توربوشارژر ۲۰۲ اسب بخاری با گشتاور ۲۸۰ نیوتن متری میتسوبیشی تجهیز بود، اما دایون Y7 به پیشرانه ۲.۴ لیتری توربوشارژ با توان ۲۱۵ اسب بخار و گشتاور ۳۲۰ نیوتن متری به‌ روز شده است.

علاوه بر این، دایون Y7 با سیستم پایداری الکترونیکی ESC، سیستم نمایش فشار باد تایر TPMS، چراغ روشنایی در روز، سیستم روشنایی اتوماتیک و برف‌ پاک‌کن اتوماتیک مجهز به سنسور باران نیز تجهیز شده است.

کاتالوگ مشخصات فنی و امکانات دایون Y7

کاتالوگ و مشخصات فنی و امکانات دایون Y7

تفاوت دایون Y5 و دایون Y7

تفاوت دایون Y5 و دایون Y7

زمان ارسال پست: ۰۹ مرداد ۱۴۰۲ | ۱۹:۴۶ دسته بندی: اخبار خودروسازی ایلیا تگ ها: , لینک خبر
مطالب مرتبط
با توجه به سیستم جدید سایت قبل از ارسال دیدگاه حتمی قوانین این بخش را در این صفحه مطالعه نمایید.