اخبار و مطالب
7 روز گذشته
2

معرفی مرسدس میباخ GLS منصوری

معرفی مرسدس میباخ GLS منصوری

مرسدس میباخ GLS 600 یکی از لوکس ترین شاسی بلندهای روی کره زمین است و منصوری تیونر خوش ذوق ایرانی الاصل در آلمان نیز مشتاق بود تا آن را بیش از پیش متمایز کند.

منصوری یک کیت بدنه ساخته شده از فیبر کربن سبک وزن ساخته است. این کیت بدنه بر اساس استانداردهای منصوری مهار می شود و شامل سپر جلوی اصلاح شده با شکاف چشمگیر، گلگیرهای باز شده، آینه های بال منحصر به فرد، و پیش بند عقب اصلاح شده با دیفیوزر، چهار لوله اگزوز، چراغ ترمز سوم و اسپویلر پشت بام است.

منصوری همچنین چراغ‌های LED روز جدید را نصب کرده است و به مشتریان خود این امکان را می‌دهد که جلوپنجره را تیره یا با فیبر کربن تکمیل کنند. اگر بخواهید یک نوار کرومی نیز موجود است. چرخ‌های فورجی با ابعاد ۲۴×۱۰ اینچ در هر چهار گوشه نیز تعبیه شده است.

 

مشخصات فنی میباخ منصوری

نسخه استاندارد میباخ GLS 600 یک موتور ۸ سیلندر ۴.۰ لیتری توربوشارژ دوقلو است که ۵۵۰ اسب بخار قدرت و ۵۳۸ پوند فوت (۷۲۹ نیوتن متر) گشتاور تولید می کند. به لطف یک جفت توربوشارژر جدید، یک ECU بهینه‌سازی شده و یک سیستم اگزوز سفارشی با مبدل‌های کاتالیزوری با عملکرد بالا، منصوری توانسته است ۸۲۰ اسب بخار قدرت و ۷۲۳ پوند فوت (۹۸۰ نیوتن متر) گشتاور تولید کند.

این قدرت عظیم به شاسی بلند بنز مرسدس میباخ GLS منصوری کمک می کند تا در ۴.۴ ثانیه به سرعت ۱۰۰ کیلومتر در ساعت (۶۲ مایل در ساعت) برسد و حداکثر سرعت محدود شده آن به ۳۰۰ کیلومتر در ساعت (۱۸۶ مایل در ساعت) میرسد.

مرسدس میباخ GLS منصوری

امکانات رفاهی مرسدس میباخ منصوری

سپس وارد فضای داخلی کابین میشویم در حالی که می‌توان استدلال کرد که کابین GLS 600 تقریباً کامل است، اما منصوری می‌گوید که کابین را با چرم جدید روکش کرده است و در عین حال فرمان جدید چرمی و فیبر کربنی، منبت‌های کربنی مختلف و حکاکی های چرمی با برجسته‌ سازی سه‌ بعدی کار شده است. در صندلی ها و درها عجیب است که تیونر هیچ عکسی از فضای داخلی به روز شده SUV منتشر نکرده است.

بیشتر بخوانید: رونمایی شاسی بلند میباخ GLS 600

میباخ GLS600 دارای تجهیزاتی خاص برای سرنشینان عقب است که این امکانات شامل صندلی‌های مجلل کاپیتانی، نمایشگرهای لمسی بزرگ و سیستم صوتی با ۲۷ اسپیکر می‌باشد. احتمالا مرسدس میباخ GLS منصوری، قیمتی بین ۳۰۰ تا ۴۰۰ هزار دلار خواهد داشت.

مرسدس میباخ GLS منصوری

نسخه استاندارد شاسی بلند مرسدس میباخ GLS 600 در بازارهای جهانی، با قیمت پایه ۱۶۲ هزار دلار عرضه می شود. این غول پیکر لوکس، شتابگیری صفر تا ۱۰۰ کیلومتر در ساعت را در مدت زمان ۵ ثانیه محقق می‌کند و نسبت به مدل AMG GLS63 با ۶۰۳ اسب بخار قدرت، نزدیک ۱.۵ ثانیه کندتر است.

منصوری دوست دارد با چندین تولیدکننده سر و کار داشته باشد و در چند ماه گذشته لامبورگینی اوروس، بنتلی بنتایگا و فراری SF90 جدید را نیز معرفی کرده است. GLS تازه‌ترین مدلی است که مجموعه‌ای از به‌روزرسانی‌ها را دریافت کرده است، از نظر بصری این خودرو را بهبود می‌بخشد و در عین حال قدرت آن را افزایش می‌دهد.

زمان ارسال پست: ۰۳ تیر ۱۴۰۱ | ۲۰:۰۷ دسته بندی: اخبار تگ ها: , , لینک خبر
مطالب مرتبط
با توجه به سیستم جدید سایت قبل از ارسال دیدگاه حتمی قوانین این بخش را در این صفحه مطالعه نمایید.