اخبار و مطالب
7 روز گذشته
2

رونمایی رسمی شاسی بلند میباخ مرسدس بنز GLS

رونمایی رسمی شاسی بلند میباخ مرسدس بنز GLS

شاسی بلند میباخ بنز GLS 600 جدیدترین و لوکس ترین محصول مرسدس بنز در بین شاسی بلندهای تولیدی خودش می باشد که این مدل قیمت پایه ۲۰۰ هزار دلاری خواهد داشت.

از سال آینده میلادی این خودرو با قوی ترین موتور مرسدس بنز و همراه با امکانات مدل AMG 63 وارد مرحله تولید می شود که این موتور می تواند حداکثر ۶۱۲ اسب بخار قدرت تولید نماید. این قد بلند جنتلمن، با کابین فوق لوکس و امکانات رفاهی بی نظیر خود، به عنوان رقیبی ارزان تر برای رولزرویس کولینان محسوب می‌ گردد.

شاسی بلند میباخ GLS 600، از یک موتور ۸ سیلندر V شکل ۴ لیتر مجهز به توربوشارژر استفاده می‌ کند که قدرت ۵۵۰ اسب بخاری و گشتاور ۷۲۹ نیوتن‌ متری تولید می کند. تکنولوژی مفید EQ بوست شرکت بنز هم در این خودرو وجود دارد تا به وسیله یک موتور برقی، ۲۱ اسب بخار قدرت و ۲۴۹ نیوتن‌ متر گشتاور را به شکل موقتی و سریع در هنگام نیاز راننده به شتاب‌ گیری آنی، در اختیارش قرار دهد. براساس این مشخصات، میباخ GLS 600 امکان شتابگیری از سرعت ۰ تا ۱۰۰ کیلومتر بر ساعت را تنها در ۴.۸ خواهد داشت که با وزن احتمالی بالای ۲ تُن آن، مقدار زمان خوبی است. حداکثر سرعت برای نمونه های مخصوص بازار اروپا، به ۲۵۰ کیلومتر بر ساعت و برای مدل های دیگر نواحی، به ۲۰۹ کیلومتر بر ساعت محدود خواهد شد.

رینگ‌ های بزرگ ۲۲ یا ۲۳ اینچ به انتخاب و سلیقه خریدار برای این خودرو قابل سفارش خواهد بود. از جمله ادوات کرومی می توان به ریل باربند، قاب پنجره‌ ها، ستون میانی و رکاب اشاره نمود. نکته‌ جالب در GLS 600 میباخ، امکان سفارش رنگ بدنه خودرو با ۸ ترکیب رنگ دوگانه می باشد که سیاه متالیک با بدنه‌ قرمز یا نقره‌ ای را شامل می‌ شود.

صندلی‌ های فوق لوکس چرمی و دست‌ دوز بسیار با کیفیت و دارای رنگ‌ بندی مختلف، خیلی بیشتر از انتظار شما خواهند بود. از جمله امکانات جالب صندلی های سرنشین این است که سرنشینان می‌توانند توسط تنظیمات برقی، نشیمنگاه را به شکلی مانند تخت خواب نزدیک نمایند و در فضایی بزرگ به طول ۲.۰۶ متر در آرامش کامل استراحت کنند.

شاسی بلند بنز طبق سفارش خریدار به شکل ۴ یا ۵ صندلی آماده می شود؛ ولی در صورت انتخاب نوع ۴ نفره، از تجهیزاتی مانند کنسول میانی با نمایشگر اختصاصی و امکانات سفارشی همچون یخچال و شارژر بی‌ سیم برای سرنشین های عقب بهره‌مند خواهد شد. از دیگر امکانات آن می توان به گرمکن و سردکن صندلی ها، سانروف پانورامیک مجزا برای ردیف جلو و عقب، ماساژور، پرده‌ برقی و … اشاره کرد.

برای بازار جهانی، عرضه‌ بنز GLS میباخ از نیمه‌ دوم سال ۲۰۲۰ شروع خواهد شد. قیمت اصلی آن هنوز مشخص نشده اما براساس پیش‌ بینی‌ ها، به احتمال زیاد قیمت پایه ای بیشتر از ۲۰۰ هزار دلار خواهد داشت.

زمان ارسال پست: ۰۲ آذر ۱۳۹۸ | ۱۲:۵۳ دسته بندی: اخبار خارجی, معرفی خودرو خارجی تگ ها: , , لینک خبر
مطالب مرتبط
مطلب مرتبطی وجود ندارد!
با توجه به سیستم جدید سایت قبل از ارسال دیدگاه حتمی قوانین این بخش را در این صفحه مطالعه نمایید.