اخبار و مطالب
7 روز گذشته
2

لامبورگینی هوراکان پرفورمانته یا مک لارن P1 ؟؟؟

لامبورگینی هوراکان پرفورمانته یا مک لارن P1 ؟؟؟

لامبورگینی هوراکان پرفورمانته و مک لارن P1 شاید در دو دسته جداگانه قرار بگیرند، یکی هایپرکار و دیگری یک سوپر اسپرت(لامبو) ولی چیزی از جذاب این درگ کم نمی شود. از طرف دیگر مک لارن محصولی نسبتاً قدیمی بوده ولی هنوز هم حرف هایی برای گفتن دارد! تنها ۳۷۵ دستگاه از P1 تولید شده و همگی نیز در سال ۲۰۱۳ به فروش رسیده‌اند.

هر دو خودرو مورد نظر مزیت‌هایی نسبت به یکدیگر دارند به این شرح که لامبورگینی از سیستم چهار چرخ محرک بهره می‌برد در صورتی ‌که سیستم هیبریدی مک لارن قدرت بیشتری را تولید می‌کند اما این نیرو عظیم را فقط به چرخ های عقب منتقل می‌کند.

موتور ۱۰ سیلندر تنفس طبیعی V شکل هوراکان پرفورمانته قدرت ۶۴۰ اسبی و گشتاور ۶۲۰ نیوتون متری تولید می‌کند در حالی ‌که موتور ۸ سیلندر توئین توربو و واحد الکتریکی مک لارن P1 خروجی ۹۱۶ اسبی و گشتاور ۹۰۰ نیوتون متری را روانه چرخ های عقب این ابرخودرو می‌کنند.

لامبورگینی هوراکان حدود ۲۰ کیلوگرم سنگین‌تر از رقیب بریتانیایی خود بوده که چندان زیاد نیست ولی این ایتالیایی‌ از سیستم چهارچرخ محرک استفاده می کند و مک لارن هم قدرت بیشتری دارد. خب، به نظر شما برنده این مسابقه درگ کیست؟

 

زمان ارسال پست: ۳۰ آذر ۱۳۹۹ | ۱۵:۳۷ دسته بندی: درگ تگ ها: , , لینک خبر
مطالب مرتبط
با توجه به سیستم جدید سایت قبل از ارسال دیدگاه حتمی قوانین این بخش را در این صفحه مطالعه نمایید.