اخبار و مطالب
7 روز گذشته
0

نسل جدید شورولت کلرادو ۲۰۲۳، پیکاپ جذاب آمریکایی

نسل جدید شورولت کلرادو 2023، پیکاپ جذاب آمریکایی

شورولت کلرادو ۲۰۲۳ به عنوان یک پیکاپ سایز متوسط ​​سرسخت وارد بازار می شود، صرف نظر از اینکه کدام سطح تریم را انتخاب می کنید. این خودرو در تریم های Work Truck، LT، Z71، ZR2 و تریل باس موجود است.

به علاوه، بسته ZR2 Desert Boss برای افرادی که به دنبال سرعت در شن و ماسه هستند نیز وجود دارد.

همه مدل‌ها روی شاسی جدیدی سوار می‌شوند که به شورولت کلرادو ۲۰۲۳ فاصله بین دو محور ۳.۱ اینچی بیشتر از پیکاپ فعلی در کابین خدمه، پیکربندی جعبه کوتاه می‌دهد. برخلاف نسخه موجود، تنها یک مدل بدنه موجود است. نوع کابین توسعه یافته دیگر بخشی از محدوده نیست و تنها یک طول تخت در خط تولید قرار دارد.

شورولت کلرادو 2023 wt

مهندسان نیز چرخ ها را جلو می برند. این امر جلوی زمینی را کاهش می دهد و زاویه رویکرد کلرادو ۲۰۲۳ را نسبت به نسخه فعلی بهبود می بخشد. برای توانایی بیشتر، تریل باس دارای سیستم تعلیق دو اینچی و مسیر سه اینچی عریض‌تر از WT و LT ​​است. ZR2 با بالابر سه اینچی و دمپرهای چندگانه DSSV جلوتر می رود.

جدول ابعاد کلرادو ۲۰۲۳

تیپ ها »

WT و LT

Z71

تریل باس

ZR2

فاصله محوری

۱۳۱.۴ in.

۱۳۱.۴ in.

۱۳۱.۴ in.

۱۳۱.۴ in.

طول

۲۱۳ in.

۲۱۳ in.

۲۱۳.۲ in.

۲۱۲.۷ in.

ارتفاع

۷۸.۸ in.

۷۹.۶ in.

۷۹.۹ in.

۸۱.۹ in.

فاصله بین ۲ چرخ جلو

۶۲.۸ in.

۶۲.۶ in.

۶۶.۲ in.

۶۶.۳ in.

زاویه حمله

۲۹.۱ درجه

۳۰.۵ درجه

۳۸.۳ درجه

زاویه فرار

۲۲.۳ درجه

۲۲.۴ درجه

۲۵.۱ درجه

زاویه شکست

۱۹.۵ درجه

۲۱ درجه

۲۴.۶ درجه

ارتفاع از زمین

۷.۹ in.

۸.۹ in.

۹.۵ in.

۱۰.۷ in.

شرکت شورولت همچنین محدوده موتور کلرادو ۲۰۲۳ را ساده کرده است. سه مدل از موتور ۴ سیلندر ۲.۷ لیتری توربوشارژ موجود است. تنها گیربکس آن یک گیربکس هشت سرعته اتوماتیک بوده که تعویض دنده سریع تری نسبت به گیربکس فعلی دارد.

شورولت کلرادو 2023 Z71

برای مقایسه، نسل قبلی علاوه بر توربودیزل، نیروگاه های چهار و شش سیلندر را نیز ارائه می دهد. برای سال ۲۰۲۳، این نیروگاه ۲.۷ لیتری دارای ساختار بلوک سیلندر سفت‌تر، میل لنگ ۳۰ درصد سفت‌تر و فورج کاری شده است.

شما می توانید موتور ۴ سیلندر ۲.۷ لیتری توربو با قدرت بین ۲۳۷ اسب بخار و ۳۱۰ اسب بخار را تهیه کنید. جدول زیر خروجی و تریم هایی که نسخه ای از موتور را ارائه می دهند را نشان می دهد:

موتور

قدرت

گشتاور

ظرفیت کشش

قابل دسترس در تیپ

۲.۷ لیتر توربو

۲۳۷ اسب بخار

۳۵۱ نیوتن متر

۱۵۸۷ کیلوگرم

WT و LT

۲.۷ لیتر توربو پلاس

۳۱۰ اسب بخار

۵۲۸ نیوتن متر

۳۴۹۲ کیلوگرم

Z71 و تریل باس

WT و LT

۲.۷ لیتر توربو بیشترین توان

۳۱۰ اسب بخار

۵۸۳ نیوتن متر

۳۴۹۲ کیلوگرم

ZR2

 

تخت بار به طور فزاینده ای یک نقطه مهم نوآوری در بخش پیکاپ است. ZR2 دارای یک فضای ذخیره‌سازی ضد آب در درب عقب است که ۴۵ اینچ (۱۱۴۳ میلی‌متر) عرض و ۴ اینچ (۱۰۱ میلی‌متر) عمق دارد. دارای زهکشی برای خلاص شدن از شر هر گونه مایع از این ناحیه است. این ویژگی در مدل های دیگر کامیون نیز وجود دارد.

تخت همچنین دارای هشت بست ثابت استاندارد و اتاق برای حداکثر نه عدد دیگر است. در جلوی فضا شیارهایی برای نصب لاستیک موتورسیکلت یا دوچرخه تعبیه شده است. یک پریز برق ۱۱۰ ولت در آنجا موجود است.

داخل کابین شورولت کلرادو 2023

با حرکت به داخل کابین، همه کلرادوها دارای یک دسته ابزار دیجیتال ۸.۰ اینچی و یک صفحه نمایش لمسی اطلاعات سرگرمی مورب ۱۱.۳ اینچی هستند. یک صفحه روی کنسول مرکزی بین پنج حالت رانندگی سوئیچ می کند: عادی، یدک کش/حمل، خارج از جاده، زمین و باجا.

این کامیون همچنین دارای مجموعه ایمنی استانداردی است که شامل هشدار برخورد از جلو، ترمز اضطراری خودکار، ترمز عابر پیاده جلو، کمک حفظ خطوط با هشدار خروج، نشانگر فاصله و کمک خودکار نوربالای IntelliBeam است. ارتقاءهای موجود عبارتند از کمک فرمان در ناحیه کور، ترمز ترافیک متقابل عقب، کروز کنترل تطبیقی، دید فراگیر HD و هشدار عابر پیاده عقب.

شورولت کلرادو 2023 trail-boss

کلرادو ZR2 با تمرکز بر روی جاده، ناهموارترین خودرو در میان محصولات این کامیون است. این مدل دارای نمای جلویی با گوشه‌های برش‌خورده، نشان Flow Tie در جلوپنجره و چراغ‌های LED است. سپرهای جلو و عقب دستکاری شده زوایای نزدیک شدن و خروج را بهبود می بخشند.

یک صفحه اسکید آلومینیومی از رادیاتور و تابه روغن موتور محافظت می کند. راننده می تواند از دیفرانسیل های الکترونیکی جلو و عقب استفاده کند. این وسیله نقلیه بر روی چرخ های ۱۷ اینچی با لاستیک های ۳۳ اینچی سوار می شود.

شورولت کلرادو 2023

ZR2 در رنگ داخلی خاکستری Artemis با لهجه های زرد Strike عرضه می شود. این مدل به صورت استاندارد با صندلی‌های جلوی گرم‌کن و صندلی راننده با قابلیت تنظیم برقی در هشت جهت عرضه می‌شود.

دوربین زیر بدنه شورولت کلرادو 2023

دوربین زیر بدنه شورولت کلرادو ۲۰۲۳

پکیج جدید ZR2 Desert Boss از مدل از قبل مقاوم استفاده می کند و چرخ های ۱۷ اینچی با مهره های ۱۷ اینچی، میله قلم مو، نوار سبک روی تخت، میله نوری نصب شده روی سقف، دوربین زیر بدنه و برگردان های خاص را اضافه می کند.

شورولت کلرادو 2023 ZR2

شورولت کلرادو ۲۰۲۳ در نیمه اول همین سال به فروش می رسد. کمپانی شورولت آن را در کارخانه ای در ونتزویل میسوری خواهد ساخت.

زمان ارسال پست: ۰۹ مرداد ۱۴۰۱ | ۱۸:۲۱ دسته بندی: اخبار خارجی, معرفی خودرو خارجی تگ ها: , لینک خبر
مطالب مرتبط
با توجه به سیستم جدید سایت قبل از ارسال دیدگاه حتمی قوانین این بخش را در این صفحه مطالعه نمایید.