اخبار و مطالب
7 روز گذشته
1

رندر جدید از ظاهر بی ام و X6 2023

رندر جدید از ظاهر بی ام و X6 2023

در سال ۲۰۲۳ یک طراحی ملایم در انتظار بی ام و X6 خواهد بود. براساس عکس‌ های جاسوسی اخیر که در ادامه مشاهده می کنید، برخی ارتقاءهای کوچک در طراحی کلی نمایان هستند که برای تازه نگه داشتن ظاهر این خودرو تا پایان چرخه عمر خود در سال ۲۰۲۶ کافی است.

هدایت کننده های جریان هوا در پایین سپر جلو در دو طرف نیز برای ظاهری تهاجمی تر طراحی شده اند. در پشت، استتار کار بزرگی را برای پنهان کردن به‌ روزرسانی‌های طراحی انجام می‌دهد، اما انتظار داریم تغییرات ملایمی در سپر و چراغ‌های عقب ایجاد شود.

انتظار می رود بیشتر تغییرات در داخل خودرو انجام گیرد. تصاویر جاسوسی قبلی و شایعات به نمایشگر منحنی بزرگ، مشابه مدل BMW i4 و iX اشاره می‌کنند. علاوه بر این، فیس لیفت X6 جدید نیز احتمالاً شیفتر دنده الکترونیکی شیک فعلی خود را به نفع انتخابگر مینیمالیستی که در I20 BMW iX مشاهده می‌شود، از دست خواهد داد، که در سایر مدل‌های آینده این خانواده مانند G09 XM، G26 i4، G05 آینده نیز ظاهر خواهد شد.

فیس لیفت جدید بی ام و X6 همچنین دارای سیستم اطلاعات سرگرمی سیستم عامل جدید بی ام و می باشد که قبلا در مدل iX نمایش داده شده است. دستگیره نمادین iDrive به عنوان بخشی از مفهوم عملیاتی جدید و یکپارچه باقی می ماند. از نظر خط تولید موتور، انتظار داریم که شاهد تغییراتی در واحدهای چهار و شش سیلندر فعلی باشیم.

مدتی است که شایعه یک به روزرسانی برای موتور B58 وجود دارد. با برنامه تولیدی که برای بهار ۲۰۲۳ تنظیم شده، انتظار داریم بی ام و مدل های X5 و X6 فیس لیفت شده را اواخر امسال یا اوایل سال آینده رونمایی کند.

شاید بخوانید: بی ام و X6 M کامپتیشن با تیونینگ منهارت

BMW X6 دقیقاً در بین علاقه مندان به خودرو، یک محصول محبوب نیست. کریس هریس به طور علنی از X6 به همراه سایر شاسی بلندهای این چنینی ابراز تاسف کرد. با این حال، با وجود انتقادات علاقه مندان به خودرو، BMW هنوز X6 را یک دلیل بسیار ساده می داند تا مشتریان آن را دوست داشته باشند. X6 دیوانه وار به فروش می رسد، به خصوص در ایالات متحده آمریکا. بنابراین فیس لیفت جدید باید به همین خوبی عمل کند.

منبع : bmwblog

زمان ارسال پست: ۰۳ اردیبهشت ۱۴۰۱ | ۱۹:۳۵ دسته بندی: اخبار خارجی تگ ها: , لینک خبر
مطالب مرتبط
با توجه به سیستم جدید سایت قبل از ارسال دیدگاه حتمی قوانین این بخش را در این صفحه مطالعه نمایید.