اخبار و مطالب
7 روز گذشته
2

شرایط خرید لاماری ایما / تیر ۱۴۰۲

شرایط خرید لاماری ایما در بورس کالا / اسفند 1401

به روزرسانی ۱۵ تیر ۱۴۰۲: با توجه به اعلام نتایج دومین طرح سامانه یکپارچه عرضه خودروهای داخلی به اطلاع نمایندگی ها و خریداران حائز شرایط طرح عادی که در سامانه یکپارچه عرضه خودروهای داخلی در خرداد ماه سال جاری نسبت به انتخاب خودروی لاماری ایما اقدام نموده و اولویت ایشان پاییز سال ۱۴۰۲ تائید و پیامک به ایشان ارسال گردیده می رساند، امکان واریز وجه و ثبت نام مطابق شرایط ذیل اعلام می گردد.

خریداران محترم دارای شرایطی که پیامک امکان واریز وجه برای آنان از طریق سامانه گروه آرین موتور ارسال شده است می توانند از روز شنبه مورخ ۱۴۰۲/۰۴/۱۷ به مدت ۳ روز با مراجعه به سایت فروش اینترنتی نسبت به ثبت نام اقدام کنند.

نام محصول قیمت (تومان) موعد تحویل
لاماری ایما ۱.۵۵۶.۰۰۰.۰۰۰ ۳ ماهه

به روزرسانی ۱۴ اسفند ۱۴۰۱: امروز یکشنبه تاریخ ۱۴ اسفند ماه تعداد ۵۵۰ دستگاه خودروی لاماری ایما در رنگهای سفید، مشکی، خاکستری و سبز توسط شرکت آرین موتور پارس در بورس کالا فروخته شد.

 

جزئیات عرضه رنگ مشکی:

مبلغ معامله شده (بدون مالیات و …. ) : ۲۰.۰۰۰.۰۰۰.۰۰۰ ریال

جزئیات این عرضه رنگ سفید:

مبلغ معامله شده (بدون مالیات و …. ) : ۱۹.۲۰۰.۰۰۰.۰۰۰ ریال

جزئیات این عرضه رنگ سبز:

مبلغ معامله شده (بدون مالیات و …. ) : ۱۷.۷۳۰.۰۰۰.۰۰۰ ریال

جزئیات عرضه رنگ خاکستری:

مبلغ معامله شده (بدون مالیات و …. ) : ۱۹.۵۰۰.۰۰۰.۰۰۰ ریال

 

به روزرسانی ۱۳ اسفند ۱۴۰۱: شرایط خرید لاماری ایما در بورس کالا در نامه ای توسط این سازمان بورس که قرار است فردا یکشنبه ۱۴ اسفند ماه ۱۴۰۱ در بورس عرضه گردد را ابلاغ نمود.

مدت زمان تعیین شده برای ثبت سفارش تا ساعت ۱۶ روز شنبه ۱۳ اسفند ۱۴۰۱ می باشد و به دلیل مدیریت سفارش های دریافتی خریداران، کارگزاران امکان مسدودسازی سفارش های دریافتی را تا ساعت ۱۷ روز شنبه را خواهند داشت.

میزان پیش دریافت اعلامی خرید به مقدار ۵۰ درصد خواهد بود.

شرایط خرید لاماری ایما در بورس کالا / اسفند 1401

افرادی که در عرضه های خودرویی گذشته در بورس کالا خودرو سواری خریداری نموده اند و همچنین از ابتدای سال ۱۳۹۸ از شرکت های خودروسازی موفق به خرید خودرو شده اند امکان ثبت سفارش نخواهند داشت.

هر کد بورسی صرفا امکان یک ثبت سفارش را داردو ثبت سفارش هم برای افراد حقوقی مجاز نمی باشد.

 

مشخصات فنی لاماری ایما

کراس اوور لاماری ایما از یک موتور ۴ سیلندر ۱.۵ لیتری مجهز به توربوشارژر بهره می برد که توان ۱۹۵ اسب‌ بخاری و گشتاور ۲۸۵ نیوتن‌ متری آن در بین رقبا داخلی سرآمد است.

موتور این خودرو از فناوری میتسوبیشی استفاده کرده و گیربکس اتوماتیک ۷ سرعته دوکلاچه آن مسئول انتقال قدرت موتور به محور جلو می باشد.

از دیگر اطلاعات فنی این خودرو می‌توان به مصرف سوخت ۷.۵ لیتری و باک ۵۵ لیتری آن اشاره کرد. در ضمن بد نیست بدانید فضای قسمت بار ایما ۴۸۰ لیتر برآورد شده است.

زمان ارسال پست: ۱۵ تیر ۱۴۰۲ | ۰۹:۱۵ دسته بندی: آرین پارس موتور تگ ها: , , لینک خبر
مطالب مرتبط
محمد گفت:

هیچ امکاناتی نداره و مثل باقی وارداتیای مونتاژی الکی گرونه بدلیل مافیا

با توجه به سیستم جدید سایت قبل از ارسال دیدگاه حتمی قوانین این بخش را در این صفحه مطالعه نمایید.