اخبار و مطالب
7 روز گذشته
2

قیمت کشنده امپاور در بورس کالا / اسفند ۱۴۰۱

عرضه کشنده امپاور در بورس کالا + قیمت مهر 1401

به روز رسانی ۱۵ اسفند ۱۴۰۱: امروز ۱۵ اسفند ماه هر دستگاه کشنده امپاور توسط بهمن دیزل در بورس کالا با قیمت میانگین ۴.۵۴۸ میلیارد تومان به فروش رسید.

تعداد ۱۳۰ دستگاه امپاور در تالار بورس خودرو عرضه گشت که ۳۴۸ دستگاه تقاضا برای آن ثبت شده بود.

تحویل این خودرو در روز ۳۱ خرداد سال ۱۴۰۲ تعیین شده است.

قیمت نهایی و تمام شده کشنده امپاور دارای کولر درجا و کیت ADR جهت حمل کالای خطرناک با رنگ سفید در بورس کالا علاوه بر قیمت کشف شده، دارای ۹ درصد مالیات بر ارزش افزوده و ۱۱.۲ میلیون تومان سایر هزینه‌ها می باشد.

 

به روز رسانی ۱۲ مهر ۱۴۰۱: در ۲۰ مهر ماه، شرکت بهمن دیزل تعداد ۵۰ دستگاه کشنده امپاور را در بورس کالا عرضه خواهد کرد. پس از این، بهمن دیزل پنجمین عرضه کننده خودرو در بورس کالا محسوب می گردد.

زمان انتظار برای تحویل کشنده‌ های امپاور خریداری شده از بورس، ۲ ماه بوده و ۲۰ آذر نیز به خریداران تحویل داده می شوند. قیمت پایه این کشنده در بورس کالا، مبلغ ۳ میلیارد و ۶۴ میلیون تومان تعیین شده است.

 

شرایط خرید کشنده امپاور در بورس کالا

برای هر کد ملی (شخص حقیقی) فقط ثبت سفارش برای یک دستگاه خودرو مجاز بوده و هر شناسه ملی (شخص حقوقی) هم مجازبرای ثبت سفارش حداکثر ۵ دستگاه خودرو می باشد. صدور سند و شماره گذاری این کشنده نیز فقط به اسم شخص خریدار انجام خواهد شد.

تنها رنگ سفید برای کشنده‌ امپاور قابل عرضه است و آدرس تحویل خودروهای خریداری شده به شرح زیر می باشد و خریداران محترم باید به این محل مراجعه کنند:

استان قزوین شهرک صنعتی البرز نبش حکمت دهم، محل کارخانه شرکت بهمن دیزل.

همچنین خریداران کامیون امپاور بهمن دیزل در بورس کالا باید هزینه های زیر را حداکثر تا پایان مهلت تسویه قرارداد در بورس کالا واریز نمایند.

عرضه کشنده امپاور در بورس کالا

عرضه کشنده امپاور در بورس کالا

هزینه های مورد نظر شامل؛ ۹ درصد مالیات بر ارزش افزوده بر اساس قیمت نهایی فروش و سایر هزینه ها جمعا به مبلغ ۱۱۲ میلیون و ۳۰۶ هزار و ۱۱ ریال است.

به این ترتیب، مالیات و عوارض شماره گذاری خودرو به مبلغ ۳۱ میلیون و ۳۱۵ هزار ریال، هزینه راهگشا یک میلیون و ۶۳۵ هزار ریال، هزینه شماره گذاری کشنده یک میلیون ریال، هزینه پست یک میلیون و ۲۶۲ هزار ریال، هزینه بیمه شخص ثالث ۷۷ میلیون و ۹۴ هزار و ۱۱ ریال) می باشند.

 

نام خودرو تولید کننده تاریخ عرضه مقدار کالای قابل عرضه حداقل عرضه قیمت پایه (تومان) تاریخ تحویل حداکثر افزایش عرضه
کشنده امپاور بهمن دیزل ۲۰ مهر ۱۴۰۱ ۴۰ دستگاه ۲۰ دستگاه ۳ میلیارد و ۶۴ میلیون ۲۰ آذر ۱۴۰۱ ۱۰ دستگاه

 

زمان ارسال پست: ۱۵ اسفند ۱۴۰۱ | ۲۰:۳۳ دسته بندی: اخبار بهمن موتور تگ ها: , لینک خبر
مطالب مرتبط
با توجه به سیستم جدید سایت قبل از ارسال دیدگاه حتمی قوانین این بخش را در این صفحه مطالعه نمایید.