اخبار و مطالب
7 روز گذشته
6

هزینه و اجرت تعمیرات پژو ۲۰۷ در ۱۴۰۳

هزینه و اجرت تعمیرات پژو 207 در 1403

هزینه و اجرت تعمیرات پژو ۲۰۷ در ۱۴۰۳ توسط اتحادیه صنف تعمیرکاران خودرو تهران اعلام شد.

در جدول زیر هزینه تعمیرات پژو ۲۰۷ در سال ۱۴۰۳ طبق نرخ‌ های اعلامی رسمی توسط اتحادیه صنف تعمیرکاران خودروی تهران قابل مشاهده است (قیمت ها به ریال):

ردیف شرح خدمات پژو ۲۰۷ دنده‌ای پژو ۲۰۷ اتوماتیک
۱ تعمیر کامل موتور ۷۹,۰۰۰,۰۰۰ ۸۴,۰۰۰,۰۰۰
۲ تعویض رینگ و یاتاقان و باز و بست سر سیلندر و کارتل ۵۶,۰۰۰,۰۰۰ ۵۶,۰۰۰,۰۰۰
۳ پیاده و سوار کردن موتور و متعلقات جهت شاسی کشی ۲۲,۰۰۰,۰۰۰ ۲۵,۰۰۰,۰۰۰
۴ تعمیر کامل سر سیلندر ۲۰,۰۰۰,۰۰۰ ۲۰,۰۰۰,۰۰۰
۵ باز و بست منیفولد هوا ۵,۷۰۰,۰۰۰ ۵,۷۰۰,۰۰۰
۶ باز و بست منیفولد دود ۹,۶۰۰,۰۰۰ ۹,۶۰۰,۰۰۰
۷ تعویض واشر گلویی اگزوز ۱,۹۰۰,۰۰۰ ۱,۹۰۰,۰۰۰
۸ باز و بستن کارتل و تعویض اویل پمپ ۷,۵۰۰,۰۰۰ ۷,۵۰۰,۰۰۰
۹ تعویض اورینگ های پایه فیلتر ۳,۳۰۰,۰۰۰ ۳,۳۰۰,۰۰۰
۱۰ تعویض فشنگی روغن ۲,۱۰۰,۰۰۰ ۲,۱۰۰,۰۰۰
۱۱ تعویض شلنگ های بخار روغن ۱,۲۰۰,۰۰۰ ۱,۲۰۰,۰۰۰
۱۲ تعویض واشر درب سوپاپ دو طرف ۳,۳۰۰,۰۰۰ ۳,۳۰۰,۰۰۰
۱۳ فیلرگیری یا شیم بندی سوپاپ ۰ ۰
۱۴ تعویض واتر پمپ و باز و بستن تسمه تایم ۹,۹۰۰,۰۰۰ ۹,۹۰۰,۰۰۰
۱۵ تعویض هوزینگ واتر پمپ ۰ ۰
۱۶ تعویض تسمه تایمینگ ۶,۶۰۰,۰۰۰ ۶,۶۰۰,۰۰۰
۱۷ تعویض تسمه دینام ۱,۵۰۰,۰۰۰ ۱,۵۰۰,۰۰۰
۱۸ تعویض فولی سر میلنگ و باز و بست تسمه دینام ۱,۹۰۰,۰۰۰ ۱,۹۰۰,۰۰۰
۱۹ تعویض تسمه سفت کن و غلتک ها ۱,۹۰۰,۰۰۰ ۱,۹۰۰,۰۰۰
۲۰ تعویض کاتالیست ۳,۳۰۰,۰۰۰ ۳,۳۰۰,۰۰۰
۲۱ تعویض شمع ۱,۲۰۰,۰۰۰ ۱,۲۰۰,۰۰۰
۲۲ باز و بست متعلقات جهت تعویض انژکتور ۶,۶۰۰,۰۰۰ ۶,۶۰۰,۰۰۰
۲۳ تعویض هوزینگ ترموستات ۲,۸۰۰,۰۰۰ ۲,۸۰۰,۰۰۰
۲۴ تعویض ترموستات ۱,۵۰۰,۰۰۰ ۱,۵۰۰,۰۰۰
۲۵ تعویض رادیاتور آب ۲,۱۰۰,۰۰۰ ۲,۱۰۰,۰۰۰
۲۶ تعویض منبع انبساط ۲,۴۰۰,۰۰۰ ۲,۴۰۰,۰۰۰
۲۷ هواگیری و ریختن ضدیخ ۱,۲۰۰,۰۰۰ ۱,۲۰۰,۰۰۰
۲۸ تعویض شلنگ از منبع به سه راهی ۲,۸۰۰,۰۰۰ ۲,۸۰۰,۰۰۰
۲۹ تعویض شلنگ از رادیاتور به منبع انبساط ۱,۰۰۰,۰۰۰ ۱,۰۰۰,۰۰۰
۳۰ تعویض شیلنگ پلیمری ۸,۴۰۰,۰۰۰ ۸,۴۰۰,۰۰۰
۳۱ تعویض شیلنگ بالای رادیاتور ۱,۲۰۰,۰۰۰ ۱,۲۰۰,۰۰۰
۳۲ تعویض شیلنگ پایین رادیاتور ۱,۲۰۰,۰۰۰ ۱,۲۰۰,۰۰۰
۳۳ تعویض شیلنگ بخاری کوتاه ۱,۵۰۰,۰۰۰ ۱,۵۰۰,۰۰۰
۳۴ تعویض شینگ بخاری بلند ۲,۱۰۰,۰۰۰ ۲,۱۰۰,۰۰۰
۳۵ تعویض سه راهی آب پشت موتور ۰ ۰
۳۶ تعویض فشنگی آب ۱,۵۰۰,۰۰۰ ۱,۵۰۰,۰۰۰
۳۷ تعویض پایه دسته موتور راست ۲,۸۰۰,۰۰۰ ۲,۸۰۰,۰۰۰
۳۸ تعویض دسته موتور راست ۲,۱۰۰,۰۰۰ ۲,۱۰۰,۰۰۰
۳۹ تعویض دسته موتور چپ (زیر باتری) ۲,۴۰۰,۰۰۰ ۲,۴۰۰,۰۰۰
۴۰ تعویض دسته موتور پایین درجا ۲,۱۰۰,۰۰۰ ۲,۱۰۰,۰۰۰
۴۱ تعویض دسته موتور پایین و باز و بستن پلوس ۵,۱۰۰,۰۰۰ ۵,۱۰۰,۰۰۰
۴۲ تعویض باک بنزین توافقی توافقی
۴۳ تعویض پمپ بنزین ۲,۴۰۰,۰۰۰ ۲,۴۰۰,۰۰۰
۴۴ تعویض فیلتر بنزین ۱,۲۰۰,۰۰۰ ۱,۲۰۰,۰۰۰
۴۵ تعویض لوله رفت بنزین ۳,۳۰۰,۰۰۰ ۳,۳۰۰,۰۰۰
۴۶ تعویض شلنگ برگشت بنزین ۳,۳۰۰,۰۰۰ ۳,۳۰۰,۰۰۰
۴۷ تعویض منبع کنیستر ۲,۸۰۰,۰۰۰ ۲,۸۰۰,۰۰۰
۴۸ تعمیر کامل گیربکس ۱۸,۳۰۰,۰۰۰ ۵۵,۷۰۰,۰۰۰
۴۹ تعویض دیسک و صفحه و بلبرینگ ۱۱,۹۰۰,۰۰۰ ۰
۵۰ تعویض سیم کلاچ ۱,۹۰۰,۰۰۰ ۰
۵۱ تعویض کائوچویی پدال کلاچ ۲,۱۰۰,۰۰۰ ۰
۵۲ تعویض بوش های دوشاخه کلاچ ۱,۹۰۰,۰۰۰ ۰
۵۳ تعویض قیفی گیربکس و کیت کاسه نمدها ۱,۲۰۰,۰۰۰ ۰
۵۴ تعویض لیور دنده داخل اتاق ۰ ۰
۵۵ تعویض ماهک تقسیم دنده روی رام ۲,۴۰۰,۰۰۰ ۰
۵۶ تعویض ماهک دنده هر کدام ۱,۲۰۰,۰۰۰ ۰
۵۷ تعویض سنسور کیلومتر ۱,۹۰۰,۰۰۰ ۱,۹۰۰,۰۰۰
۵۸ تعویض کاسه نمد ته میل لنگ ۱,۵۰۰,۰۰۰ ۱,۵۰۰,۰۰۰
۵۹ باز و بستن پلوس راست و تعویض کاسه نمد پلوس ۵,۰۰۰,۰۰۰ ۵,۰۰۰,۰۰۰
۶۰ باز و بستن پلوس راست و تعویض بلبرینگ پلوس ۵,۳۰۰,۰۰۰ ۵,۳۰۰,۰۰۰
۶۱ باز و بستن پلوس چپ و تعویض کاسه نمد پلوس ۳,۳۰۰,۰۰۰ ۳,۳۰۰,۰۰۰
۶۲ تعویض سرپلوس یا گردگیر پلوس ۵,۰۰۰,۰۰۰ ۵,۰۰۰,۰۰۰
۶۳ تعویض مشعلی یا گردگیر پلوس راست ۵,۰۰۰,۰۰۰ ۵,۰۰۰,۰۰۰
۶۴ تعویض مشعلی یا گردگیر پلوس چپ ۳,۳۰۰,۰۰۰ ۳,۳۰۰,۰۰۰
۶۵ تعویض رام زیر موتور ۱۴,۶۰۰,۰۰۰ ۱۴,۶۰۰,۰۰۰
۶۶ تعویض کمک های جلو هر عدد ۴,۲۰۰,۰۰۰ ۴,۲۰۰,۰۰۰
۶۷ باز و بستن طبق و تعویض بوش هر طرف ۳,۰۰۰,۰۰۰ ۳,۰۰۰,۰۰۰
۶۸ تعویض میل موج گیر جلو هر طرف ۱,۵۰۰,۰۰۰ ۱,۵۰۰,۰۰۰
۶۹ تعویض قرقری بازویی فرمان هر طرف ۲,۳۰۰,۰۰۰ ۲,۳۰۰,۰۰۰
۷۰ تعویض سیبک فرمان هر طرف ۱,۵۰۰,۰۰۰ ۱,۵۰۰,۰۰۰
۷۱ تعویض لاستیک های چاکدار موج گیر ۲,۳۰۰,۰۰۰ ۲,۳۰۰,۰۰۰
۷۲ تعویض بلبرینگ چرخ جلو و باز و بستن سگدست هر طرف ۴,۴۰۰,۰۰۰ ۴,۴۰۰,۰۰۰
۷۳ باز و بستن ژامبون هر طرف ۵,۸۰۰,۰۰۰ ۵,۸۰۰,۰۰۰
۷۴ تعمیر کامل اکسل ۱۷,۵۰۰,۰۰۰ ۱۷,۵۰۰,۰۰۰
۷۵ باز و بست اکسل جهت تعمیرات ۱۶,۰۰۰,۰۰۰ ۱۶,۰۰۰,۰۰۰
۷۶ میزان فرمان دستی ۱,۹۰۰,۰۰۰ ۱,۹۰۰,۰۰۰
۷۷ میزان فرمان با دستگاه ۲,۴۰۰,۰۰۰ ۲,۴۰۰,۰۰۰
۷۸ تعویض کمک عقب هر طرف ۲,۱۰۰,۰۰۰ ۲,۱۰۰,۰۰۰
۷۹ تعویض توپی چرخ عقب و بلبرینگ هر طرف ۳,۳۰۰,۰۰۰ ۳,۳۰۰,۰۰۰
۸۰ تعویض شفت بلبرینگ چرخ عقب هر طرف ۳,۳۰۰,۰۰۰ ۳,۳۰۰,۰۰۰
۸۱ باز و بستن جعبه فرمان و تعمیر کامل جعبه فرمان ۱۶,۰۰۰,۰۰۰ ۱۶,۰۰۰,۰۰۰
۸۲ تعویض پمپ هیدرولیک ۳,۳۰۰,۰۰۰ ۳,۳۰۰,۰۰۰
۸۳ تعویض منبع هیدرولیک ۴,۲۰۰,۰۰۰ ۴,۲۰۰,۰۰۰
۸۴ تعویض شلنگ فشار قوی هیدرولیک ۵,۸۰۰,۰۰۰ ۵,۸۰۰,۰۰۰
۸۵ تعویض شلنگ فشار ضعیف هیدرولیک ۵,۸۰۰,۰۰۰ ۵,۸۰۰,۰۰۰
۸۶ تعویض پایه دینام ۷,۵۰۰,۰۰۰ ۷,۵۰۰,۰۰۰
۸۷ تعویض گردگیر فرمان چپ ۱,۵۰۰,۰۰۰ ۱,۵۰۰,۰۰۰
۸۸ تعویض گردگیر فرمان راست ۱,۵۰۰,۰۰۰ ۱,۵۰۰,۰۰۰
۸۹ تعویض پولک بغل سیلندر و باز و بست اگزوز بغل و دینام و هیدرولیک ۷,۵۰۰,۰۰۰ ۷,۵۰۰,۰۰۰
۹۰ تنظیم غربیلک فرمان ۲,۰۰۰,۰۰۰ ۲,۰۰۰,۰۰۰
۹۱ تعمیر کامل جلوبندی بدون کمک ۸,۳۰۰,۰۰۰ ۸,۳۰۰,۰۰۰
۹۲ تعویض فشنگی هیدرولیک ۱,۲۰۰,۰۰۰ ۱,۲۰۰,۰۰۰
۹۳ تعویض چهارشاخه فرمان ۵,۵۰۰,۰۰۰ ۵,۵۰۰,۰۰۰
۹۴ باز و بستن تلسکوپی فرمان ۵,۵۰۰,۰۰۰ ۵,۵۰۰,۰۰۰
۹۵ تعویض بوستر و باز و بستن پدال ۵,۹۰۰,۰۰۰ ۵,۹۰۰,۰۰۰
۹۶ تعویض موتور ABS و کالیبراسیون ۷,۵۰۰,۰۰۰ ۷,۵۰۰,۰۰۰
۹۷ تعویض سنسور ABS چرخ جلو هر طرف ۱,۹۰۰,۰۰۰ ۱,۹۰۰,۰۰۰
۹۸ تعویض پمپ ترمز با هواگیری ۴,۲۰۰,۰۰۰ ۴,۲۰۰,۰۰۰
۹۹ تعویض کالیپر چرخ جلو هر طرف ۱,۵۰۰,۰۰۰ ۱,۵۰۰,۰۰۰
۱۰۰ تعویض دیسک چرخ جلو دو طرف ۲,۸۰۰,۰۰۰ ۲,۸۰۰,۰۰۰
۱۰۱ تعویض شلنگ ترمز جلو هر طرف ۱,۹۰۰,۰۰۰ ۱,۹۰۰,۰۰۰
۱۰۲ تعویض لنت جلو دو طرف ۱,۷۰۰,۰۰۰ ۱,۷۰۰,۰۰۰
۱۰۳ بازدید لنت چهار چرخ و رگلاژ ترمز دستی ۲,۱۰۰,۰۰۰ ۲,۱۰۰,۰۰۰
۱۰۴ تعویض سنسور ABS چرخ عقب ۱,۹۰۰,۰۰۰ ۱,۹۰۰,۰۰۰
۱۰۵ تعویض دیسک چرخ عقب دو طرف ۳,۰۰۰,۰۰۰ ۳,۰۰۰,۰۰۰
۱۰۶ تعویض کاسه چرخ عقب دو طرف ۰ ۰
۱۰۷ تعویض سیلندر ترمز چرخ عقب هر طرف ۲,۸۰۰,۰۰۰ ۲,۸۰۰,۰۰۰
۱۰۸ تعویض شلنگ ترمز عقب هر طرف ۱,۹۰۰,۰۰۰ ۱,۹۰۰,۰۰۰
۱۰۹ تعویض لنت عقب کاسه ای دو طرف ۰ ۰
۱۱۰ تعویض لنت عقب دیسکی دو طرف ۲,۱۰۰,۰۰۰ ۲,۱۰۰,۰۰۰
۱۱۱ تعویض سیم ترمز دستی راست ۲,۱۰۰,۰۰۰ ۲,۱۰۰,۰۰۰
۱۱۲ تعویض سیم ترمز دستی چپ ۲,۱۰۰,۰۰۰ ۲,۱۰۰,۰۰۰
۱۱۳ تعویض تفنگی ترمز دستی ۵,۱۰۰,۰۰۰ ۵,۱۰۰,۰۰۰

زمان ارسال پست: ۲۸ مهر ۱۴۰۳ | ۱۲:۳۹ دسته بندی: ایران خودرو تگ ها: , لینک خبر
مطالب مرتبط
با توجه به سیستم جدید سایت قبل از ارسال دیدگاه حتمی قوانین این بخش را در این صفحه مطالعه نمایید.