اخبار و مطالب
7 روز گذشته
4

شرایط فروش شاین مکس بنزینی / آبان ۱۴۰۲

شرایط فروش شاین مکس بنزینی / آبان 1402

گروه صنعتی ایران خودرو شرایط فروش شاین مکس بنزینی را برای خریداران خرید این خودرو از سامانه یکپارچه خودروهای وارداتی، اعلام نمود.

ایران خودرو، خودروساز دولتی ایران، شرایط فروش اولین خودروی وارداتی خود، دانگ فنگ شاین مکس بنزینی، را اعلام کرد. این شرایط شامل پرداخت نصف قیمت علی الحساب و عقد قرارداد با شرکت است.

شاین مکس کمپانی دانگ فنگ قرار است در دو نسخه بنزینی و هیبریدی وارد ایران شود. نسخه بنزینی این خودرو در سامانه یکپارچه خودروهای وارداتی عرضه شد و شرایط فروش اعلامی نیز مربوط به این نسخه است.

جزئیات شرایط فروش:

  • مبلغ پیش پرداخت: ۵۰۰ میلیون تومان
  • موعد تحویل: ۹۰ روز کاری
  • قیمت نهایی خودرو در هنگام صدور دعوتنامه محاسبه خواهد شد.

متقاضیان واجد شرایط:

  • متقاضیانی که در سامانه یکپارچه خودروهای وارداتی، شاین مکس بنزینی را به عنوان خودروی منتخب خود انتخاب کرده‌اند و طبق اولویت بندی سامانه، شاین مکس بنزینی به آن‌ها تعلق گرفته است.

نحوه ثبت نام:

متقاضیان واجد شرایط می‌توانند از تاریخ ۱۴ الی ۲۰ آبان ۱۴۰۲ با مراجعه به سایت فروش اینترنتی ایران خودرو و ثبت اطلاعات شخصی و دریافت کد کاربری نسبت به واریز وجه و ثبت نام اقدام نمایند.

شاید بخوانید : مشخصات شاین مکس ایران خودرو

افرادی که در اسفند سال ۱۴۰۱ در سامانه مذکور نسبت به ثبت نام اولیه و خرید خودروی وارداتی اقدام کرده اند و در مهر ماه ۱۴۰۲ هم خودروی شاین مکس بنزینی به آن ها تخصیص یافته است، می توانند از امروز تاریخ ۱۴ آبان تا روز شنبه ۲۰ آبان با پرداخت نصف مبلغ علی الحساب تعیین شده قراردادشان با ایران خودرو را قطعی کنند.

نام خودرو قیمت علی الحساب (تومان) مبلغ قابل پرداخت برای عقد قرارداد (تومان) رنگ های موجود موعد تحویل
شاین مکس بنزینی ۱,۰۰۰,۰۰۰,۰۰۰ ۵۰۰,۰۰۰,۰۰۰ مشکی شاین، سفید شاین، تیتانیوم شاین، آبی تیره شاین ۳ ماهه

خریداران محترم دارای شرایطی که پیامک امکان واریز وجه برای آن ها از طرف ایران خودرو ارسال شده می توانند با رفتن به سایت فروش این شرکت (esale.ikco.ir) و ثبت اطلاعات شخصی و دریافت کد کاربری، نسبت به واریز وجه و ثبت نام و دریافت کد پیگیری اقدام نمایند.

زمان ارسال پست: ۱۴ آبان ۱۴۰۲ | ۱۴:۲۷ دسته بندی: ایران خودرو تگ ها: , , لینک خبر
مطالب مرتبط
با توجه به سیستم جدید سایت قبل از ارسال دیدگاه حتمی قوانین این بخش را در این صفحه مطالعه نمایید.