هزینه و اجرت تعمیرات وانت آریسان، پیکان و تندر ۹۰ در مهر ۱۴۰۳ توسط اتحادیه صنف تعمیرکاران خودروی تهران اعلام شد.
در جدول زیر لیست کامل هزینه و اجرت تعمیرات وانت آریسان و پیکان وانت در سال ۱۴۰۳ را بر اساس نرخ های اعلامی اتحادیه صنف تعمیرکاران خودرو تهران قابل مشاهده است. نرخ ها به ریال می باشند:
| ردیف | شرح خدمات | وانت آریسان | پیکان وانت |
| ۱ | تعمیر کامل موتور | ۴۸,۰۰۰,۰۰۰ | ۳۹,۰۰۰,۰۰۰ |
| ۲ | تعمیر نیم موتور (سر سیلندر و کارتل) | ۲۲,۰۰۰,۰۰۰ | ۲۰,۰۰۰,۰۰۰ |
| ۳ | پیاده و سوار کردن موتور جهت شاسی کشی | ۲۲,۰۰۰,۰۰۰ | ۱۷,۰۰۰,۰۰۰ |
| ۴ | تعمیر کامل سر سیلندر | ۱۹,۰۰۰,۰۰۰ | ۱۱,۰۰۰,۰۰۰ |
| ۵ | تعویض واشر منیفولد دود و بنزین | ۹,۰۰۰,۰۰۰ | ۴,۸۰۰,۰۰۰ |
| ۶ | تعویض واشر گلویی اگزوز | ۲,۴۰۰,۰۰۰ | ۲,۴۰۰,۰۰۰ |
| ۷ | باز و بسته کردن کارتل و تعویض اویل پمپ | ۶,۲۰۰,۰۰۰ | ۶,۲۰۰,۰۰۰ |
| ۸ | تعویض فشنگی روغن | ۱,۵۰۰,۰۰۰ | ۱,۵۰۰,۰۰۰ |
| ۹ | تعویض واشر درب سوپاپ | ۱,۹۰۰,۰۰۰ | ۱,۹۰۰,۰۰۰ |
| ۱۰ | فیلرگیری سوپاپ | ۲,۸۰۰,۰۰۰ | ۲,۸۰۰,۰۰۰ |
| ۱۱ | تعویض واتر پمپ | ۴,۲۰۰,۰۰۰ | ۴,۲۰۰,۰۰۰ |
| ۱۲ | تعویض تسمه دینام | ۱,۵۰۰,۰۰۰ | ۱,۵۰۰,۰۰۰ |
| ۱۳ | تعویض تسمه کولر | ۲,۴۰۰,۰۰۰ | ۰ |
| ۱۴ | باز و بسته کردن تسمه دینام و فولی سر میل لنگ | ۲,۶۰۰,۰۰۰ | ۲,۶۰۰,۰۰۰ |
| ۱۵ | تعویض تسمه سفت کن و غلتک ها | ۲,۸۰۰,۰۰۰ | ۰ |
| ۱۶ | تعویض کاتالیست | ۵,۱۰۰,۰۰۰ | ۰ |
| ۱۷ | باز و بست متعلقات جهت تعویض شمع | ۱,۵۰۰,۰۰۰ | ۱,۵۰۰,۰۰۰ |
| ۱۸ | باز و بست متعلقات جهت تعویض انژکتور | ۵,۱۰۰,۰۰۰ | ۵,۱۰۰,۰۰۰ |
| ۱۹ | تعویض ترموستات | ۱,۵۰۰,۰۰۰ | ۱,۵۰۰,۰۰۰ |
| ۲۰ | تعویض رادیاتور آب | ۲,۴۰۰,۰۰۰ | ۲,۴۰۰,۰۰۰ |
| ۲۱ | هواگیری و ریختن ضدیخ | ۱,۹۰۰,۰۰۰ | ۱,۲۰۰,۰۰۰ |
| ۲۲ | تعویض شیلنگ بالای رادیاتور | ۱,۵۰۰,۰۰۰ | ۱,۵۰۰,۰۰۰ |
| ۲۳ | تعویض شیلنگ پایین رادیاتور | ۱,۹۰۰,۰۰۰ | ۱,۹۰۰,۰۰۰ |
| ۲۴ | تعویض شیلنگ بخاری کوتاه | ۱,۹۰۰,۰۰۰ | ۰ |
| ۲۵ | تعویض شیلنگ بخاری بلند | ۱,۹۰۰,۰۰۰ | ۱,۹۰۰,۰۰۰ |
| ۲۶ | تعویض فشنگی آب | ۱,۵۰۰,۰۰۰ | ۱,۵۰۰,۰۰۰ |
| ۲۷ | تعویض پایه دسته موتور راست | ۲,۸۰۰,۰۰۰ | ۲,۴۰۰,۰۰۰ |
| ۲۸ | تعویض دسته موتور راست | ۳,۰۰۰,۰۰۰ | ۱,۹۰۰,۰۰۰ |
| ۲۹ | تعویض دسته موتور چپ | ۳,۰۰۰,۰۰۰ | ۳,۰۰۰,۰۰۰ |
| ۳۰ | تعویض باک بنزین | توافقی | توافقی |
| ۳۱ | تعویض پمپ بنزین | ۳,۰۰۰,۰۰۰ | ۲,۸۰۰,۰۰۰ |
| ۳۲ | تعویض فیلتر بنزین | ۱,۵۰۰,۰۰۰ | ۱,۵۰۰,۰۰۰ |
| ۳۳ | تعویض لوله رفت بنزین | ۲,۸۰۰,۰۰۰ | ۲,۸۰۰,۰۰۰ |
| ۳۴ | تعویض لوله برگشت بنزین | ۲,۸۰۰,۰۰۰ | ۲,۸۰۰,۰۰۰ |
| ۳۵ | تعویض منبع کنیستر | ۲,۱۰۰,۰۰۰ | ۰ |
| ۳۶ | تعمیر کامل گیربکس | ۲۱,۱۰۰,۰۰۰ | ۱۷,۶۰۰,۰۰۰ |
| ۳۷ | تعویض کیت کلاچ | ۹,۹۰۰,۰۰۰ | ۸,۱۰۰,۰۰۰ |
| ۳۸ | تعویض سیم کلاچ | ۲,۸۰۰,۰۰۰ | ۲,۸۰۰,۰۰۰ |
| ۳۹ | تعویض کائوچویی پدال کلاچ | ۱,۹۰۰,۰۰۰ | ۱,۹۰۰,۰۰۰ |
| ۴۰ | تعویض لیور دنده | ۲,۸۰۰,۰۰۰ | ۰ |
| ۴۱ | تعویض دنده کیلومتر داخل گیربکس | ۱۱,۴۰۰,۰۰۰ | ۱۱,۴۰۰,۰۰۰ |
| ۴۲ | تعویض سنسور کیلومتر | ۱,۵۰۰,۰۰۰ | ۱,۵۰۰,۰۰۰ |
| ۴۳ | تعمیر پمپ کلاچ پایین و هواگیری | ۰ | ۲,۱۰۰,۰۰۰ |
| ۴۴ | تعمیر پمپ کلاچ بالا و هواگیری | ۰ | ۳,۰۰۰,۰۰۰ |
| ۴۵ | تعویض کاسه نمد ته میل لنگ | ۱۱,۴۰۰,۰۰۰ | ۱۱,۴۰۰,۰۰۰ |
| ۴۶ | باز و بستن پلوس و تعویض بلبرینگ پلوس عقب | ۴,۶۰۰,۰۰۰ | ۴,۶۰۰,۰۰۰ |
| ۴۷ | باز و بستن پلوس چپ و تعویض بلبرینگ پلوس عقب | ۴,۶۰۰,۰۰۰ | ۴,۶۰۰,۰۰۰ |
| ۴۸ | تعویض رام زیر موتور | ۸,۳۰۰,۰۰۰ | ۷,۳۰۰,۰۰۰ |
| ۴۹ | تعویض کمک های جلو هر عدد | ۳,۳۰۰,۰۰۰ | ۴,۶۰۰,۰۰۰ |
| ۵۰ | باز و بستن طبق و تعویض بوش | ۲,۳۰۰,۰۰۰ | ۳,۰۰۰,۰۰۰ |
| ۵۱ | تعویض موج گیر جلو هر طرف | ۱,۷۰۰,۰۰۰ | ۲,۳۰۰,۰۰۰ |
| ۵۲ | تعویض قرقری فرمان هر طرف | ۳,۰۰۰,۰۰۰ | ۲,۶۰۰,۰۰۰ |
| ۵۳ | تعویض سیبک فرمان هر طرف | ۲,۰۰۰,۰۰۰ | ۲,۰۰۰,۰۰۰ |
| ۵۴ | تعویض سیبک زیر کمک هر طرف | ۲,۶۰۰,۰۰۰ | ۳,۰۰۰,۰۰۰ |
| ۵۵ | تعویض لاستیک های چاکدار موج گیر با بوش میل تعادل | ۱,۷۰۰,۰۰۰ | ۱,۷۰۰,۰۰۰ |
| ۵۶ | تعویض بلبرینگ چرخ جلو و باز و بستن سگدست هر طرف | ۳,۰۰۰,۰۰۰ | ۳,۰۰۰,۰۰۰ |
| ۵۷ | میزان فرمان دستی | ۱,۹۰۰,۰۰۰ | ۱,۹۰۰,۰۰۰ |
| ۵۸ | میزان فرمان با دستگاه | ۲,۴۰۰,۰۰۰ | ۲,۴۰۰,۰۰۰ |
| ۵۹ | باز و بست کمک عقب هر طرف | ۶,۶۰۰,۰۰۰ | ۵,۵۰۰,۰۰۰ |
| ۶۰ | بادگیری فنرهای عقب دو طرف | ۶,۶۰۰,۰۰۰ | ۶,۶۰۰,۰۰۰ |
| ۶۱ | تعویض کمک عقب هر طرف | ۲,۰۰۰,۰۰۰ | ۲,۰۰۰,۰۰۰ |
| ۶۲ | باز و بستن جعبه فرمان و تعمیر کامل جعبه فرمان | ۹,۲۰۰,۰۰۰ | ۷,۳۰۰,۰۰۰ |
| ۶۳ | تعویض پمپ هیدرولیک | ۵,۱۰۰,۰۰۰ | ۰ |
| ۶۴ | تعویض منبع هیدرولیک | ۵,۴۰۰,۰۰۰ | ۰ |
| ۶۵ | تعویض شلنگ فشار قوی هیدرولیک | ۳,۶۰۰,۰۰۰ | ۰ |
| ۶۶ | تعویض شلنگ فشار ضعیف هیدرولیک | ۳,۰۰۰,۰۰۰ | ۰ |
| ۶۷ | تعویض شلنگ هیدرولیک از منبع به جعبه فرمان | ۲,۰۰۰,۰۰۰ | ۰ |
| ۶۸ | تعویض گردگیر فرمان چپ | ۲,۰۰۰,۰۰۰ | ۰ |
| ۶۹ | تعویض گردگیر فرمان راست | ۲,۰۰۰,۰۰۰ | ۰ |
| ۷۰ | تنظیم غربیلک فرمان | ۱,۵۰۰,۰۰۰ | ۴۰۰,۰۰۰ |
| ۷۱ | تعمیر کامل جلوبندی بدون کمک | ۸,۸۰۰,۰۰۰ | ۸,۸۰۰,۰۰۰ |
| ۷۲ | تعویض چهارشاخه فرمان | ۴,۶۰۰,۰۰۰ | ۰ |
| ۷۳ | باز و بستن تلسکوپی فرمان | ۷,۳۰۰,۰۰۰ | ۰ |
| ۷۴ | تعویض بوستر و باز و بستن پدال | ۵,۹۰۰,۰۰۰ | ۷,۵۰۰,۰۰۰ |
| ۷۵ | تعویض موتور ABS و کالیبراسیون | ۷,۵۰۰,۰۰۰ | ۰ |
| ۷۶ | تعویض سنسور ABS چرخ جلو | ۲,۱۰۰,۰۰۰ | ۰ |
| ۷۷ | تعویض ترمینال ترمز | ۲,۸۰۰,۰۰۰ | ۰ |
| ۷۸ | تعویض پمپ ترمز | ۳,۰۰۰,۰۰۰ | ۳,۰۰۰,۰۰۰ |
| ۷۹ | تعویض کالیپر چرخ جلو | ۲,۳۰۰,۰۰۰ | ۰ |
| ۸۰ | تعویض دیسک چرخ جلو هر طرف | ۳,۰۰۰,۰۰۰ | ۳,۰۰۰,۰۰۰ |
| ۸۱ | تعویض شلنگ ترمز جلو | ۲,۱۰۰,۰۰۰ | ۲,۱۰۰,۰۰۰ |
| ۸۲ | تعویض لنت جلو دو طرف | ۱,۷۰۰,۰۰۰ | ۱,۷۰۰,۰۰۰ |
| ۸۳ | بازدید لنت چهار چرخ و رگلاژ ترمز دستی | ۳,۰۰۰,۰۰۰ | ۳,۰۰۰,۰۰۰ |
| ۸۴ | تعویض سنسور ABS چرخ عقب هر طرف | ۱,۹۰۰,۰۰۰ | ۰ |
| ۸۵ | تعویض کاسه چرخ عقب هر طرف | ۱,۹۰۰,۰۰۰ | ۱,۹۰۰,۰۰۰ |
| ۸۶ | تعویض سیلندر ترمز چرخ عقب هر طرف | ۲,۸۰۰,۰۰۰ | ۲,۸۰۰,۰۰۰ |
| ۸۷ | تعویض شلنگ ترمز عقب هر طرف | ۲,۴۰۰,۰۰۰ | ۲,۴۰۰,۰۰۰ |
| ۸۸ | تعویض لنت عقب کاسه ای دو طرف | ۱,۹۰۰,۰۰۰ | ۱,۹۰۰,۰۰۰ |
| ۸۹ | تعویض سیم ترمز دستی بلند | ۵,۱۰۰,۰۰۰ | ۵,۱۰۰,۰۰۰ |
| ۹۰ | تعویض تفنگی ترمز دستی | ۲,۴۰۰,۰۰۰ | ۲,۴۰۰,۰۰۰ |
در جدول زیر هم میتوانید لیست کامل هزینه و اجرت تعمیرات وانت تندر ۹۰ در سال ۱۴۰۳ را طبق نرخهای اتحادیه صنف تعمیرکاران خودرو تهران مشاهده کنید:
| ردیف | شرح خدمات | تندر وانت |
| ۱ | تعمیر کامل موتور | ۷۶,۰۰۰,۰۰۰ |
| ۲ | تعمیر نیم موتور (سر سیلندر و کارتل) | ۶۰,۰۰۰,۰۰۰ |
| ۳ | پیاده و سوار کردن موتور جهت شاسی کشی | ۳۸,۰۰۰,۰۰۰ |
| ۴ | تعمیر کامل سر سیلندر | ۳۰,۰۰۰,۰۰۰ |
| ۵ | تعویض اورینگ منیفولد هوا | ۶,۸۰۰,۰۰۰ |
| ۶ | تعویض واشر منیفولد دود | ۸,۷۰۰,۰۰۰ |
| ۷ | تعویض واشر گلویی اگزوز | ۳,۴۰۰,۰۰۰ |
| ۸ | تعویض واشر کارتل و توری اویل پمپ | ۰ |
| ۹ | باز و بسته کردن کارتل و تعویض اویل پمپ | ۲۵,۶۰۰,۰۰۰ |
| ۱۰ | تعویض فشنگی روغن | ۲,۹۰۰,۰۰۰ |
| ۱۱ | تعویض واتر پمپ و باز و بستن تسمه تایم | ۱۲,۱۰۰,۰۰۰ |
| ۱۲ | تعویض تسمه تایمینگ | ۱۰,۲۰۰,۰۰۰ |
| ۱۳ | تعویض تسمه دینام | ۴,۴۰۰,۰۰۰ |
| ۱۴ | تعویض تسمه کولر | ۴,۴۰۰,۰۰۰ |
| ۱۵ | باز و بسته کردن تسمه دینام و فولی سر میل لنگ | ۵,۳۰۰,۰۰۰ |
| ۱۶ | تعویض تسمه سفت کن و غلتک ها | ۵,۳۰۰,۰۰۰ |
| ۱۷ | تعویض کاتالیست | ۶,۲۰۰,۰۰۰ |
| ۱۸ | باز و بست کوئل جهت تعویض شمع | ۱,۹۰۰,۰۰۰ |
| ۱۹ | باز و بست متعلقات جهت تعویض انژکتور | ۵,۳۰۰,۰۰۰ |
| ۲۰ | تعویض هوزینگ ترموستات | ۴,۴۰۰,۰۰۰ |
| ۲۱ | تعویض ترموستات | ۲,۹۰۰,۰۰۰ |
| ۲۲ | تعویض رادیاتور آب | ۸,۷۰۰,۰۰۰ |
| ۲۳ | تعویض منبع انبساط | ۲,۵۰۰,۰۰۰ |
| ۲۴ | هواگیری و ریختن ضدیخ | ۱,۵۰۰,۰۰۰ |
| ۲۵ | تعویض شلنگ از منبع به سه راهی | ۲,۵۰۰,۰۰۰ |
| ۲۶ | تعویض شلنگ از رادیاتور به منبع انبساط | ۱,۹۰۰,۰۰۰ |
| ۲۷ | تعویض شیلنگ بالای رادیاتور | ۳,۴۰۰,۰۰۰ |
| ۲۸ | تعویض شیلنگ پایین رادیاتور | ۴,۴۰۰,۰۰۰ |
| ۲۹ | تعویض شیلنگ بخاری کوتاه | ۱,۹۰۰,۰۰۰ |
| ۳۰ | تعویض شیلنگ بخاری بلند | ۲,۲۰۰,۰۰۰ |
| ۳۱ | تعویض فشنگی آب | ۲,۵۰۰,۰۰۰ |
| ۳۲ | تعویض دسته موتور راست | ۳,۴۰۰,۰۰۰ |
| ۳۳ | تعویض دسته موتور چپ (زیر باتری) | ۵,۳۰۰,۰۰۰ |
| ۳۴ | تعویض دسته موتور شاتونی | ۲,۵۰۰,۰۰۰ |
| ۳۵ | تعویض باک بنزین | توافقی |
| ۳۶ | تعویض پمپ بنزین | ۴,۴۰۰,۰۰۰ |
| ۳۷ | تعویض فیلتر بنزین | ۱,۵۰۰,۰۰۰ |
| ۳۸ | تعویض لوله رفت بنزین | ۵,۳۰۰,۰۰۰ |
| ۳۹ | تعویض لوله برگشت بنزین | ۵,۳۰۰,۰۰۰ |
| ۴۰ | تعویض منبع کنیستر | ۴,۴۰۰,۰۰۰ |
| ۴۱ | تعمیر کامل گیربکس | ۵۲,۴۰۰,۰۰۰ |
| ۴۲ | تعویض کیت کلاچ | ۲۰,۵۰۰,۰۰۰ |
| ۴۳ | تعویض سیم کلاچ | ۳,۴۰۰,۰۰۰ |
| ۴۴ | تعویض لیور دنده | ۶,۲۰۰,۰۰۰ |
| ۴۵ | تعویض دنده کیلومتر داخل گیربکس | ۴۳,۱۰۰,۰۰۰ |
| ۴۶ | تعویض سنسور کیلومتر | ۲,۹۰۰,۰۰۰ |
| ۴۷ | باز و بست گیربکس جهت تعویض کاسه نمد ته میل لنگ | ۲۲,۲۰۰,۰۰۰ |
| ۴۸ | باز و بستن پلوس راست و تعویض کاسه نمد پلوس | ۶,۶۰۰,۰۰۰ |
| ۴۹ | باز و بستن پلوس چپ و تعویض کاسه نمد پلوس | ۹,۹۰۰,۰۰۰ |
| ۵۰ | تعویض سرپلوس یا گردگیر پلوس | ۷,۳۰۰,۰۰۰ |
| ۵۱ | تعویض مشعلی یا گردگیر پلوس راست | ۷,۳۰۰,۰۰۰ |
| ۵۲ | تعویض مشعلی یا گردگیر پلوس چپ | ۷,۳۰۰,۰۰۰ |
| ۵۳ | تعویض رام زیر موتور | ۱۷,۶۰۰,۰۰۰ |
| ۵۴ | تعویض کمک های جلو هر عدد | ۵,۰۰۰,۰۰۰ |
| ۵۵ | باز و بستن طبق هر دو طرف | ۷,۳۰۰,۰۰۰ |
| ۵۶ | تعویض موج گیر جلو هر طرف | ۱,۸۰۰,۰۰۰ |
| ۵۷ | تعویض قرقری فرمان هر طرف | ۳,۷۰۰,۰۰۰ |
| ۵۸ | تعویض سیبک فرمان هر طرف | ۲,۰۰۰,۰۰۰ |
| ۵۹ | تعویض سیبک زیر کمک هر طرف | ۴,۶۰۰,۰۰۰ |
| ۶۰ | تعویض لاستیک های چاکدار موج گیر با بوش میل تعادل | ۲,۶۰۰,۰۰۰ |
| ۶۱ | تعویض بلبرینگ چرخ جلو و باز و بستن سگدست هر طرف | ۶,۶۰۰,۰۰۰ |
| ۶۲ | تعویض کامل اکسل (ABS) | ۱۷,۶۰۰,۰۰۰ |
| ۶۳ | میزان فرمان دستی | ۱,۹۰۰,۰۰۰ |
| ۶۴ | میزان فرمان با دستگاه | ۲,۴۰۰,۰۰۰ |
| ۶۵ | تعویض کمک عقب هر طرف | ۳,۰۰۰,۰۰۰ |
| ۶۶ | تعویض بلبرینگ چرخ عقب هر طرف | ۴,۶۰۰,۰۰۰ |
| ۶۷ | تعویض محور بلبرینگ چرخ عقب هر طرف | ۴,۴۰۰,۰۰۰ |
| ۶۸ | باز و بستن جعبه فرمان و تعمیر کامل جعبه فرمان | ۳۳,۰۰۰,۰۰۰ |
| ۶۹ | تعویض پمپ هیدرولیک | ۱۰,۲۰۰,۰۰۰ |
| ۷۰ | تعمیر پمپ هیدرولیک | ۱۳,۰۰۰,۰۰۰ |
| ۷۲ | تعویض منبع هیدرولیک | ۱,۹۰۰,۰۰۰ |
| ۷۳ | تعویض شلنگ فشار قوی هیدرولیک | ۹,۲۰۰,۰۰۰ |
| ۷۴ | تعویض شلنگ فشار ضعیف هیدرولیک | ۳,۶۰۰,۰۰۰ |
| ۷۵ | تعویض شلنگ هیدرولیک از منبع به جعبه فرمان | ۵,۰۰۰,۰۰۰ |
| ۷۶ | تعویض پایه دینام | ۱۲,۱۰۰,۰۰۰ |
| ۷۷ | تعویض گردگیر فرمان چپ | ۴,۰۰۰,۰۰۰ |
| ۷۸ | تعویض گردگیر فرمان راست | ۴,۰۰۰,۰۰۰ |
| ۷۹ | تنظیم غربیلک فرمان | ۲,۲۰۰,۰۰۰ |
| ۸۰ | تعمیر کامل جلوبندی بدون کمک | ۱۲,۱۰۰,۰۰۰ |
| ۸۱ | تعویض چهارشاخه فرمان | ۱۰,۲۰۰,۰۰۰ |
| ۸۲ | باز و بستن تلسکوپی فرمان | ۱۰,۲۰۰,۰۰۰ |
| ۸۳ | تعویض فشنگی هیدرولیک | ۲,۳۰۰,۰۰۰ |
| ۸۴ | تعویض بوستر و باز و بستن پدال | ۹,۶۰۰,۰۰۰ |
| ۸۵ | تعویض موتور ABS و کالیبراسیون | ۸,۷۰۰,۰۰۰ |
| ۸۶ | تعویض سنسور ABS چرخ جلو | ۲,۵۰۰,۰۰۰ |
| ۸۷ | تعویض پمپ ترمز | ۶,۲۰۰,۰۰۰ |
| ۸۸ | تعویض کالیپر چرخ جلو | ۳,۶۰۰,۰۰۰ |
| ۸۹ | تعویض دیسک چرخ جلو هر طرف | ۴,۳۰۰,۰۰۰ |
| ۹۰ | تعویض شلنگ ترمز جلو | ۲,۵۰۰,۰۰۰ |
| ۹۱ | تعویض لنت جلو دو طرف | ۲,۲۰۰,۰۰۰ |
| ۹۲ | بازدید لنت چهار چرخ و رگلاژ ترمز دستی | ۴,۴۰۰,۰۰۰ |
| ۹۳ | تعویض سنسور ABS چرخ عقب هر طرف | ۲,۲۰۰,۰۰۰ |
| ۹۴ | تعویض کاسه چرخ عقب هر طرف | ۲,۵۰۰,۰۰۰ |
| ۹۵ | تعویض سیلندر ترمز چرخ عقب هر طرف | ۲,۹۰۰,۰۰۰ |
| ۹۶ | تعویض شلنگ ترمز عقب هر طرف | ۲,۵۰۰,۰۰۰ |
| ۹۷ | تعویض لنت عقب کاسه ای دو طرف | ۴,۴۰۰,۰۰۰ |
| ۹۸ | تعویض سیم ترمز دستی راست | ۳,۴۰۰,۰۰۰ |
| ۹۹ | تعویض سیم ترمز دستی چپ | ۳,۴۰۰,۰۰۰ |
| ۱۰۰ | تعویض تفنگی ترمز دستی | ۵,۳۰۰,۰۰۰ |
مالکان خودرو در صورت هرگونه شکایت درباره هزینه و اجرت تعمیرات وانت تندر، آریسان و پیکان وانت میتوانند با شماره تلفن ۱۲۴ سازمان بازرگانی استان تهران، شمارههای ۸۵۵۴۳۲۰۰ و ۸۵۵۴۳۲۰۱ اتاق اصناف تهران و ۷۷۵۳۱۷۲۳ اتحادیه صنف تعمیرکاران خودرو تهران تماس حاصل نمایند.
محمّد امين جعفر زاده گفت:
سلام ببخشید تولید و عرضه ي لوازم و قطعات يدکي و لوازم بدنه ي پیکان و پیکان وانت ادامه داره ؟ و اگر ادامه داره تا کي ادامه خواهد داشت ؟
مدیر گفت:
سلام درباره میزان تولید و ادامه دار بودن لوازم پیکان اطلاعی ندارم متاسفانه.