هزینه و اجرت تعمیرات کوییک در مهر ۱۴۰۳ توسط اتحادیه صنف تعمیرکاران خودروی تهران اعلام شد.
در جدول زیر لیست کامل هزینه و اجرت تعمیرات کوییک در سال ۱۴۰۳ طبق نرخ های اعلامی اتحادیه صنف تعمیرکاران خودرو تهران قابل مشاهده است(ریال هستند):
| ردیف | شرح خدمات | کوییک دندهای | کوییک اتوماتیک |
| ۱ | تعمیر کامل موتور | ۵۶,۰۰۰,۰۰۰ | ۷۳,۰۰۰,۰۰۰ |
| ۲ | تعمیر نیم موتور (سر سیلندر و کارتل) | ۴۵,۰۰۰,۰۰۰ | ۵۳,۰۰۰,۰۰۰ |
| ۳ | پیاده و سوار کردن موتور جهت شاسی کشی | ۲۵,۰۰۰,۰۰۰ | ۲۸,۰۰۰,۰۰۰ |
| ۴ | تعمیر کامل سر سیلندر | ۲۲,۰۰۰,۰۰۰ | ۲۳,۰۰۰,۰۰۰ |
| ۵ | تعویض اورینگ منیفولد هوا | ۶,۶۰۰,۰۰۰ | ۷,۵۰۰,۰۰۰ |
| ۶ | تعویض واشر منیفولد دود | ۷,۸۰۰,۰۰۰ | ۸,۴۰۰,۰۰۰ |
| ۷ | تعویض واشر گلویی اگزوز | ۳,۳۰۰,۰۰۰ | ۳,۳۰۰,۰۰۰ |
| ۸ | تعویض واشر کارتل و توری اویل پمپ | ۶,۶۰۰,۰۰۰ | ۰ |
| ۹ | باز و بسته کردن کارتل و تعویض اویل پمپ | ۲۲,۹۰۰,۰۰۰ | ۲۴,۸۰۰,۰۰۰ |
| ۱۰ | تعویض واشر کارتل و توری | ۹,۹۰۰,۰۰۰ | ۰ |
| ۱۱ | تعویض فشنگی روغن | ۲,۱۰۰,۰۰۰ | ۱,۹۰۰,۰۰۰ |
| ۱۲ | تعویض شلنگ های بخار روغن | ۱,۹۰۰,۰۰۰ | ۰ |
| ۱۳ | تعویض واشر درب سوپاپ | ۴,۲۰۰,۰۰۰ | ۵,۱۰۰,۰۰۰ |
| ۱۴ | تعویض واتر پمپ و باز و بستن تسمه تایم | ۸,۴۰۰,۰۰۰ | ۹,۹۰۰,۰۰۰ |
| ۱۵ | تعویض هوزینگ واتر پمپ | ۰ | ۲,۸۰۰,۰۰۰ |
| ۱۶ | تعویض تسمه تایمینگ | ۷,۵۰۰,۰۰۰ | ۸,۴۰۰,۰۰۰ |
| ۱۷ | تعویض تسمه دینام | ۱,۹۰۰,۰۰۰ | ۲,۴۰۰,۰۰۰ |
| ۱۸ | تعویض تسمه کولر | ۱,۹۰۰,۰۰۰ | ۲,۴۰۰,۰۰۰ |
| ۱۹ | باز و بسته کردن تسمه دینام و فولی سر میل لنگ | ۳,۳۰۰,۰۰۰ | ۴,۸۰۰,۰۰۰ |
| ۲۰ | باز و بستن تسمه دینام و هیدرولیک | ۳,۳۰۰,۰۰۰ | ۰ |
| ۲۱ | تعویض تسمه سفت کن و غلتک ها | ۲,۸۰۰,۰۰۰ | ۳,۳۰۰,۰۰۰ |
| ۲۲ | تعویض کاتالیست | ۸,۰۰۰,۰۰۰ | ۸,۴۰۰,۰۰۰ |
| ۲۳ | باز و بست کوئل جهت تعویض شمع | ۰ | ۱,۵۰۰,۰۰۰ |
| ۲۴ | باز و بست متعلقات جهت تعویض شمع | ۱,۵۰۰,۰۰۰ | ۰ |
| ۲۵ | باز و بست متعلقات جهت تعویض انژکتور | ۴,۸۰۰,۰۰۰ | ۵,۱۰۰,۰۰۰ |
| ۲۶ | تعویض ترموستات | ۲,۴۰۰,۰۰۰ | ۲,۴۰۰,۰۰۰ |
| ۲۷ | تعویض رادیاتور آب | ۲,۱۰۰,۰۰۰ | ۲,۱۰۰,۰۰۰ |
| ۲۸ | تعویض منبع انبساط | ۱,۵۰۰,۰۰۰ | ۱,۵۰۰,۰۰۰ |
| ۲۹ | هواگیری و ریختن ضدیخ | ۱,۲۰۰,۰۰۰ | ۱,۵۰۰,۰۰۰ |
| ۳۰ | تعویض شیلنگ بالای رادیاتور | ۱,۵۰۰,۰۰۰ | ۱,۵۰۰,۰۰۰ |
| ۳۱ | تعویض شیلنگ پایین رادیاتور | ۲,۱۰۰,۰۰۰ | ۲,۴۰۰,۰۰۰ |
| ۳۲ | تعویض شیلنگ بخاری کوتاه | ۲,۸۰۰,۰۰۰ | ۳,۰۰۰,۰۰۰ |
| ۳۳ | تعویض شیلنگ بخاری بلند | ۳,۰۰۰,۰۰۰ | ۳,۳۰۰,۰۰۰ |
| ۳۴ | تعویض لوله های فرعی زیر اگزوز | ۰ | ۰ |
| ۳۵ | تعویض فشنگی آب | ۱,۵۰۰,۰۰۰ | ۱,۹۰۰,۰۰۰ |
| ۳۶ | تعویض دسته موتور راست | ۰ | ۵,۱۰۰,۰۰۰ |
| ۳۷ | تعویض دسته موتور چپ (زیر باتری) | ۰ | ۰ |
| ۳۸ | باز و بست رام زیر موتور جلو و عقب | ۵,۱۰۰,۰۰۰ | ۰ |
| ۳۹ | تعویض باک بنزین | توافقی | توافقی |
| ۴۰ | تعویض پمپ بنزین | ۳,۳۰۰,۰۰۰ | ۴,۲۰۰,۰۰۰ |
| ۴۱ | تعویض فیلتر بنزین | ۱,۲۰۰,۰۰۰ | ۱,۵۰۰,۰۰۰ |
| ۴۲ | تعویض لوله رفت بنزین | ۴,۲۰۰,۰۰۰ | ۴,۲۰۰,۰۰۰ |
| ۴۳ | تعویض لوله برگشت بنزین | ۴,۲۰۰,۰۰۰ | ۴,۲۰۰,۰۰۰ |
| ۴۴ | تعویض منبع کنیستر | ۱,۵۰۰,۰۰۰ | ۱,۵۰۰,۰۰۰ |
| ۴۵ | تعمیر کامل گیربکس | ۲۳,۸۰۰,۰۰۰ | ۶۰,۷۰۰,۰۰۰ |
| ۴۶ | تعویض کیت کلاچ | ۱۱,۰۰۰,۰۰۰ | ۰ |
| ۴۷ | تعویض سیم کلاچ | ۲,۱۰۰,۰۰۰ | ۰ |
| ۴۸ | تعویض بوش های دو شاخه کلاچ | ۱,۵۰۰,۰۰۰ | ۰ |
| ۴۹ | تعویض لیور دنده داخل اتاق | ۵,۱۰۰,۰۰۰ | ۰ |
| ۵۰ | تعویض بوش لیور | ۲,۴۰۰,۰۰۰ | ۰ |
| ۵۱ | تعویض دنده کیلومتر داخل گیربکس | ۰ | ۶۰,۰۰۰,۰۰۰ |
| ۵۲ | تعویض سنسور کیلومتر | ۰ | ۰ |
| ۵۳ | باز و بست گیربکس جهت تعویض کاسه نمد ته میل لنگ | ۱۱,۴۰۰,۰۰۰ | ۰ |
| ۵۴ | باز و بستن پلوس راست و تعویض کاسه نمد پلوس | ۴,۱۰۰,۰۰۰ | ۵,۶۰۰,۰۰۰ |
| ۵۵ | باز و بستن پلوس چپ و تعویض کاسه نمد پلوس | ۴,۱۰۰,۰۰۰ | ۵,۶۰۰,۰۰۰ |
| ۵۶ | تعویض سرپلوس یا گردگیر پلوس | ۵,۸۰۰,۰۰۰ | ۷,۳۰۰,۰۰۰ |
| ۵۷ | تعویض مشعلی یا گردگیر پلوس راست | ۵,۸۰۰,۰۰۰ | ۷,۳۰۰,۰۰۰ |
| ۵۸ | تعویض مشعلی یا گردگیر پلوس چپ | ۵,۸۰۰,۰۰۰ | ۷,۳۰۰,۰۰۰ |
| ۵۹ | تعویض رام زیر گیربکس | ۴,۰۰۰,۰۰۰ | ۴,۰۰۰,۰۰۰ |
| ۶۰ | تعویض کمک های جلو هر عدد | ۴,۳۰۰,۰۰۰ | ۴,۳۰۰,۰۰۰ |
| ۶۱ | باز و بستن طبق هر دو طرف | ۵,۶۰۰,۰۰۰ | ۶,۶۰۰,۰۰۰ |
| ۶۲ | تعویض موج گیر جلو هر طرف | ۲,۶۰۰,۰۰۰ | ۲,۶۰۰,۰۰۰ |
| ۶۳ | تعویض قرقری فرمان هر طرف | ۳,۶۰۰,۰۰۰ | ۳,۶۰۰,۰۰۰ |
| ۶۴ | تعویض سیبک فرمان هر طرف | ۲,۰۰۰,۰۰۰ | ۲,۰۰۰,۰۰۰ |
| ۶۵ | تعویض لاستیک های چاکدار موج گیر با بوش میل تعادل | ۳,۰۰۰,۰۰۰ | ۳,۰۰۰,۰۰۰ |
| ۶۶ | تعویض بلبرینگ چرخ جلو و باز و بستن سگدست هر طرف | ۴,۰۰۰,۰۰۰ | ۴,۰۰۰,۰۰۰ |
| ۶۷ | تعویض کامل اکسل (ABS) | ۱۴,۲۰۰,۰۰۰ | ۱۴,۲۰۰,۰۰۰ |
| ۶۸ | میزان فرمان دستی | ۱,۹۰۰,۰۰۰ | ۱,۹۰۰,۰۰۰ |
| ۶۹ | میزان فرمان با دستگاه | ۲,۴۰۰,۰۰۰ | ۲,۴۰۰,۰۰۰ |
| ۷۰ | تعویض کمک عقب هر طرف | ۳,۳۰۰,۰۰۰ | ۳,۳۰۰,۰۰۰ |
| ۷۱ | تعویض بلبرینگ چرخ عقب هر طرف | ۳,۳۰۰,۰۰۰ | ۳,۳۰۰,۰۰۰ |
| ۷۲ | تعویض محور بلبرینگ چرخ عقب هر طرف | ۵,۴۰۰,۰۰۰ | ۴,۲۰۰,۰۰۰ |
| ۷۳ | باز و بستن جعبه فرمان و تعمیر کامل جعبه فرمان | ۱۴,۲۰۰,۰۰۰ | ۱۴,۲۰۰,۰۰۰ |
| ۷۴ | تعویض پمپ هیدرولیک | ۵,۱۰۰,۰۰۰ | ۴,۵۰۰,۰۰۰ |
| ۷۵ | تعمیر پمپ هیدرولیک | ۵,۷۰۰,۰۰۰ | ۶,۶۰۰,۰۰۰ |
| ۷۶ | تعویض منبع هیدرولیک | ۲,۱۰۰,۰۰۰ | ۱,۹۰۰,۰۰۰ |
| ۷۷ | تعویض شلنگ فشار قوی هیدرولیک | ۷,۳۰۰,۰۰۰ | ۷,۳۰۰,۰۰۰ |
| ۷۸ | تعویض شلنگ فشار ضعیف هیدرولیک | ۵,۰۰۰,۰۰۰ | ۵,۰۰۰,۰۰۰ |
| ۷۹ | تعویض شلنگ هیدرولیک از منبع به جعبه فرمان | ۶,۳۰۰,۰۰۰ | ۶,۳۰۰,۰۰۰ |
| ۸۰ | تعویض گردگیر فرمان چپ | ۳,۶۰۰,۰۰۰ | ۳,۶۰۰,۰۰۰ |
| ۸۱ | تعویض گردگیر فرمان راست | ۳,۶۰۰,۰۰۰ | ۳,۶۰۰,۰۰۰ |
| ۸۲ | تنظیم غربیلک فرمان | ۱,۵۰۰,۰۰۰ | ۱,۵۰۰,۰۰۰ |
| ۸۳ | تعمیر کامل جلوبندی بدون کمک | ۹,۵۰۰,۰۰۰ | ۸,۸۰۰,۰۰۰ |
| ۸۴ | تعویض لوله های هیدرولیک | ۹,۲۰۰,۰۰۰ | ۰ |
| ۸۵ | تعویض چهارشاخه فرمان | ۸,۳۰۰,۰۰۰ | ۸,۳۰۰,۰۰۰ |
| ۸۶ | باز و بستن تلسکوپی فرمان | ۸,۳۰۰,۰۰۰ | ۸,۳۰۰,۰۰۰ |
| ۸۷ | تعویض بوستر و باز و بستن پدال | ۱۱,۷۰۰,۰۰۰ | ۶,۶۰۰,۰۰۰ |
| ۸۸ | تعویض موتور ABS و کالیبراسیون | ۵,۹۰۰,۰۰۰ | ۵,۹۰۰,۰۰۰ |
| ۸۹ | تعویض سنسور ABS چرخ جلو | ۲,۱۰۰,۰۰۰ | ۲,۴۰۰,۰۰۰ |
| ۹۰ | تعویض ترمینال ترمز | ۵,۱۰۰,۰۰۰ | ۵,۱۰۰,۰۰۰ |
| ۹۱ | تعویض پمپ ترمز | ۴,۲۰۰,۰۰۰ | ۵,۱۰۰,۰۰۰ |
| ۹۲ | تعویض کالیپر چرخ جلو | ۳,۶۰۰,۰۰۰ | ۳,۶۰۰,۰۰۰ |
| ۹۳ | تعویض دیسک چرخ جلو هر طرف | ۴,۶۰۰,۰۰۰ | ۴,۶۰۰,۰۰۰ |
| ۹۴ | تعویض شلنگ ترمز جلو | ۲,۴۰۰,۰۰۰ | ۲,۴۰۰,۰۰۰ |
| ۹۵ | تعویض لنت جلو دو طرف | ۱,۷۰۰,۰۰۰ | ۱,۷۰۰,۰۰۰ |
| ۹۶ | بازدید لنت چهار چرخ و رگلاژ ترمز دستی | ۲,۸۰۰,۰۰۰ | ۴,۲۰۰,۰۰۰ |
| ۹۷ | تعویض سنسور ABS چرخ عقب هر طرف | ۲,۱۰۰,۰۰۰ | ۲,۱۰۰,۰۰۰ |
| ۹۸ | تعویض کاسه چرخ عقب هر طرف | ۲,۸۰۰,۰۰۰ | ۲,۴۰۰,۰۰۰ |
| ۹۹ | تعویض سیلندر ترمز چرخ عقب هر طرف | ۲,۸۰۰,۰۰۰ | ۲,۸۰۰,۰۰۰ |
| ۱۰۰ | تعویض لوله ترمز عقب | ۲,۴۰۰,۰۰۰ | ۲,۴۰۰,۰۰۰ |
| ۱۰۱ | تعویض لنت عقب کاسه ای و تعویض بلبرینگ دو طرف | ۴,۵۰۰,۰۰۰ | ۴,۲۰۰,۰۰۰ |
| ۱۰۲ | تعویض سیم ترمز دستی بلند | ۶,۶۰۰,۰۰۰ | ۰ |
| ۱۰۳ | تعویض سیم ترمز دستی راست | ۰ | ۳,۳۰۰,۰۰۰ |
| ۱۰۴ | تعویض سیم ترمز دستی چپ | ۰ | ۳,۳۰۰,۰۰۰ |
| ۱۰۵ | تعویض تفنگی ترمز دستی | ۴,۸۰۰,۰۰۰ | ۵,۱۰۰,۰۰۰ |