اخبار و مطالب
7 روز گذشته
2

معرفی دوج چلنجر دیمون ۱۷۰ با ۱۰۲۵ اسب بخار قدرت

معرفی دوج چلنجر دیمون 170 با 1025 اسب بخار قدرت

قدرت و گشتاور عظیم دوج چلنجر دیمون ۱۷۰ شتابگیری صفر تا ۹۶ کیلومتر بر ساعت را در ۱.۶۶ ثانیه فراهم می‌کند.

خب رفقا، این خط پایانی برای ماشین‌های عضلانی دوج است. بعد از بیشتر از یک دهه تولید و ۶ مدل ویژه، “آخرین تماس” آخرین نسخه این خودرو است: Dodge Challenger SRT Demon 170 2023.

این یک خودروی عضلانی با سوخت E85 است که به طور پیشگیرانه از مسابقات درگ NHRA منع شده است زیرا می تواند از یک بوگاتی شیرون سوپر اسپرت در یک چهارم مایل(۴۰۰ متر) سبقت بگیرید و بهتر از همه، این کار را با قیمت زیر ۱۰۰۰۰۰ دلار شروع می کند.

دوج چلنجر دیمون 170

چلنجر دیمون ۱۷۰ نام خود را از چیزی گرفته است که دوج آن را «موتور تقریباً جدید» می‌نامد. قبل از اینکه به روش ارتقاء آن بپردازیم، اجازه دهید فقط در مورد اینکه چه کاری انجام می‌دهد صحبت کنیم: صفر تا ۶۰ مایل در ساعت(۹۶km/h) در ۱.۶۶ ثانیه انجام میشود که دوج ادعا می‌کند سریعترین خودروی تولیدی جاده‌ای است.

در عرض ۸.۹۱ ثانیه (دو دهم سریعتر از Chiron SS) و با سرعت بیش از ۱۵۱ مایل در ساعت، یک چهارم مایل (۴۰۰ متر) را به طی خواهد کرد. به اندازه‌ای سریع است تا Demon 170 قانونی و جاده‌ای را با وجود نوار مهار و درگ از مسابقات درگ محروم میکند.

همه اینها را با یک موتور ۶.۲ لیتری V8 سوپرشارژ به شدت ارتقا یافته به دست می‌آورد که نسبت به نمونه مورد استفاده در SRT دیمون ( و از همه بهتر، منفجر نمی‌شود ) بیشتر بهبود می‌یابد.

ورودی‌های چراغ جلو و کاپوت و اینترکولر هوا-آب خنک‌ شده با تهویه مطبوع دوباره اینجا هستند، اما سوپرشارژر ۳.۰ لیتری از مدل Hellephant می‌آید و ارتقاهایی را برای افزایش جریان و تولید فشار هوای ۲۱ psi افزایش می‌دهد.

دوج چلنجر دیمون 170

دیمون ۱۷۰ این کار را با انژکتورهایی با جریان بالا مطابقت می دهد که می توانند سوخت بیشتری را نسبت به انژکتورهای معمول ​​ایالات متحده در سیلندرها تخلیه کنند و نسبت هوا به سوخت را بسته به محتوای اتانول سوخت شما به طور فعال تنظیم می کنند.

نتیجه، قدرت با بنزین معمولی اکتان ۹۱ (یا E10) 900 اسب بخار قدرت و ۱۰۸۹ نیوتن متر گشتاور یا در صورت استفاده از سوخت E85، قدرت به ۱۰۲۵ اسب بخار و گشتاور به ۱۲۸۱ نیوتن متر میرسد.

موتور چلنجر دیمون 170

این خودرو از طریق گیربکس هشت سرعته اتوماتیک مجهز به ترمز به یک میل محرک تقویت شده و محور عقب تا شعاعی کشش Mickey Thompson ET Street R با ۳۱۵ بخش به حرکت در می آید. لاستیکها به دور چرخ های آلومینیومی فورج شده یا در صورت تمایل، ظروف فیبر کربنی پیچیده شده اند.

بدیهی است که سیستم تعلیق برای درگ نیز طراحی شده است و دوج راهی برای کاهش وزن تا ۱۵۷ پوند(۷۱ کیلوگرم) در مقایسه با Hellcat Redeye Widebody پیدا کرده است. به عنوان سخت‌ جان ترین چلنجری که دوج می‌فروشد، تنها با کلیدهای قرمز پرچرب عرضه می‌شود – این یکی را پارک نکنید.

این چلنجر نسخه نهایی در یک پالت ۱۴ رنگ در دسترس خواهد بود که همه آنها به نشان منحصر به فرد Demon 170 و یک شماره سریال در گوشه گیج مجهز شده اند. مالکان موجود Demon نیز می‌توانند VINها را با خودروهای فعلی خود مطابقت دهند.

چلنجر دیمون 170

دوج قصد دارد بیش از ۳۳۰۰ دستگاه چلنجر دیمون ۱۷۰ (۳۰۰۰ دستگاه برای ایالات متحده، ۳۰۰ دستگاه برای کانادا) تولید کند و ممکن است تعداد آنها بر اساس محدودیت‌های تولید محدودتر شود.

قیمت آن از ۹۸۲۶۱ دلار شروع می شود و سفارشات از ۲۷ مارس باز می شوند. در حالی که خود فروشندگان احتمالاً کف دست خود را به هم می‌مالند، دوج گفته است که رزرو در خرده فروشی در اولویت قرار دارد.

انتظار می رود تحویل خودروها در پاییز آغاز شده و تا پایان سال سن خودروی عضلانی ICE Dodge به پایان برسد. اما امکان دارد پایان کار نباشد، اگر Dodge Charger Daytona SRT Banshee چیزی برای گفتن در مورد آن داشته باشد.

زمان ارسال پست: ۰۱ فروردین ۱۴۰۲ | ۱۵:۵۴ دسته بندی: اخبار خارجی تگ ها: , لینک خبر
مطالب مرتبط
با توجه به سیستم جدید سایت قبل از ارسال دیدگاه حتمی قوانین این بخش را در این صفحه مطالعه نمایید.