اخبار و مطالب
7 روز گذشته
2

گزارش جدید کیفیت خودروهای داخلی – مرداد ۱۳۹۸

گزارش جدید کیفیت خودروهای داخلی - مرداد 1398

گزارش ارزشیابی کیفیت خودروهای داخلی مرداد ۱۳۹۸ با ستاره هایی نه چندان قابل اتکا، توسط شرکت بازرسی کیفیت و استاندارد ایران اعلام گردید. طبق آمار در مرداد ۹۸ تعداد ۴۱۷۳۳ دستگاه خودرو تولید شد که ۹۹ درصد از آن به حجم تولیدات خودروهای گروه سبک و یک درصد دیگر نیز به خودروهای گروه سنگین اختصاص داشته است. مدل های خودروی تولیدی کشور در مرداد ۹۸، عبارت است از ۴۳ مدل خودرو در گروه سبک و ۹ مدل هم در گروه سنگین.

 

گزارش کیفی گروه سبک

۱. قسمت وانت

در این تقسیم بندی، وانت نیو پیکاپ فوتون دیزلی در سطح قیمتی ۱ با دریافت ۳ ستاره کیفی، بهترین کیفیت را در بین وانت های تولیدی ساخت داخل در این ماه به خود اختصاص داده است.

۲. قسمت سواری

در قسمت سواری، خودروی مزدا ۳ جدید در سطح قیمتی ۱ با کسب ۴ ستاره کیفی، خودروی پژو ۲۰۰۸ در سطح قیمتی ۲ با کسب ۵ ستاره کیفی، خودروهای بسترن B30 و چانگان ۳۵CS در سطح قیمتی ۳ و خودروهای تندر ۹۰ پلاس اتوماتیک، تندر ۹۰ پلاس، پژو ۲۰۷ اتوماتیک، پژو ۲۰۷ صندوقدار اتوماتیک، پژو ۲۰۷ هاچ بک، پارس تندر و دنا پلاس در سطح قیمتی ۴ با کسب ۴ ستاره کیفی بهترین کیفیت خودروهای تولیدی را در بخش خود در این ماه به خود اختصاص داده اند.

 

جدول سطوح کیفی خودروهای گروه وانت

از تاریخ ۹۸/۰۵/۰۱ تا ۹۸/۰۵/۳۱

جدول سطوح کیفی خودروهای بخش وانت

 

 

جدول مقایسه کیفیت خودروهای داخلی گروه سواری – تیر و مرداد ۹۸

جدول مقایسه کیفیت گروه سبک در تیر و مرداد 98

جدول مقایسه کیفیت گروه سواری در تیر و مرداد ۹۸

 

گروه سنگین

۱. بخش باری: در این قسمت، کامیونت های ایسوزو ۸۵NMR، هیوندای ۷۸HD، هیوندای ۶۵HD و همچنین کامیون ایسوزو M75NPR با کسب نمودن ۴ ستاره کیفیت، بهترین کیفیت خودروهای گروه سنگین تولید داخل را در مرداد ۹۸ به خود اختصاص دادند.

۲. بخش مسافری: در این قسمت، اتوبوس های بین شهری درسا و اسکانیا ۴۲۱۲ مارال با کسب چهار ستاره کیفیت، بالاترین کیفیت اتوبوس های بین شهری تولید داخل را در این ماه به خود اختصاص داده اند.

جدول کیفیت خودروهای سنگین – اتوبوس کامیون و کامیونت

جدول کیفیت خودروهای سنگین

 

 

زمان ارسال پست: ۳۱ شهریور ۱۳۹۸ | ۱۸:۵۸ دسته بندی: اخبار داخلی تگ ها: , , , لینک خبر
مطالب مرتبط
با توجه به سیستم جدید سایت قبل از ارسال دیدگاه حتمی قوانین این بخش را در این صفحه مطالعه نمایید.