اخبار و مطالب
7 روز گذشته
1

رونمایی کشنده KL 465 دانگ فنگ توسط سایپا دیزل

کشنده KL 465 دانگ فنگ توسط سایپا دیزل

در ماه‌ های گذشته، سایپا دیزل تعدادی از محصولات دانگ‌ فنگ چین را راهی بازار خودروهای کار و تجاری کشور کرده و در ادامه این روند، به تازگی عرضه کشنده اقتصادی KL را در دستور کار خود قرار داده است.

کشنده KL 465 سایپا دیزل مجهز به موتور ۶ سیلندر ۱۰.۸ لیتری توربو دیزل با استاندارد آلایندگی یورو ۶ می باشد که توانایی تولید ۴۶۵ اسب بخار قدرت و ۲۲۴۰ نیوتن متر گشتاور را دارد.

همچنین موتور این کشنده به سیستم کاهش آلایندگی، ترمز موتور، ترمز اگزوز و و سیستم تزریق سوخت مستقیم نیز مجهز است.

برای گیربکس کشنده KL 465 یک مدل ۱۸ دنده دستی ( ۱۴ جلو + ۴ عقب) در نظر گرفته اند. کلاچ کشنده KL 465 هم SACHS MF 430 تک‌ صفحه‌ای هیدرولیک با کنترل بادی به قطر ۴۳۰ میلیمتر نصب شده است.

سیستم ترمز آن در بخش جلو و عقب دارای دو مدار مستقل بوده که از نوع کاسه‌ای هستند و با هوای فشرده کار می‌کنند. کشنده ۴۶۵ را به سیستم ترمز ضد قفل، ترمز اضطراری پیشرفته، سیستم ممانعت برخورد از جلو و سیستم هشدار حرکت بین خطوط مجهز کرده اند.

ظرفیت محورهای جلو و عقب این کشنده به ترتیب، ۷ تن و ۱۳تن می باشد. وزن خشک این کامیون ۸۳۰۰ کیلوگرم اعلام شده است.

همچنین سیستم تعلیق جلو از نوع فنر پارابولیک به همراه کمک فنر و میل موجگیر و سیستم تعلیق عقب از نوع سیستم تعلیق بادی ۴ بالشتک به همراه میل موجگیراست.

کابین کشنده KL 465

داخل کابین کشنده جدید دانگ فنگ مجهز به ۲ عدد تختخواب با سقف بلند، کابین فولادی تمام جوشکاری شده با پوشش ضد زنگ، بالابر برقی اتاق، صندلی بادی قابل تنظیم راننده همراه با گرمکن و سردکن، صندلی بادی شاگرد، سیستم تعلیق اتاق بادی (جلو + عقب) می باشد.

ادامه لیست امکانات، آیینه برقی با گرمکن، شیشه شور و برف پاکن چند زمانه افتاب گیر خارجی، قفل مرکزی شیشه بالا بر برقی آینه های برفی جانبی ، سیستم تهویه مطبوع، سیستم تعلیق جلو و عقب بادی و بادگیرهای سقف و جانبی, بخاری درجا، استارت موتور از بیرون, دی لایت و کروز کنترل هستند.

کامیون کا ال با ولتاژ ۲۴ولت و باتری ۱۸۰۲ امپر ساعت دارای مخزن سوخت الومینیومی با ظرفیت ۴۵۰ لیتر، فیلتر آبگیر سوخت و مخزن اوره ۶۴۰ لیتر است.

زمان ارسال پست: ۱۹ شهریور ۱۴۰۲ | ۱۹:۵۴ دسته بندی: اخبار سایپا تگ ها: لینک خبر
مطالب مرتبط
مطلب مرتبطی وجود ندارد!
با توجه به سیستم جدید سایت قبل از ارسال دیدگاه حتمی قوانین این بخش را در این صفحه مطالعه نمایید.