اخبار و مطالب
7 روز گذشته
0

در سال ۱۴۰۲ باید از کارت سوخت شخصی استفاده کنید

در سال 1402 باید از کارت سوخت شخصی استفاده کنید

یکی از اعضای کمیسیون تلفیق بودجه ۱۴۰۲ امروز بیان کرد: بنابر مصوبه کمیسیون تلفیق در روز گذشته ۲۷ بهمن ۱۴۰۱ تمام افراد جامعه در سال آینده ۱۴۰۲ باید از کارت سوخت شخصی استفاده کنند.

نماینده مردم ملایر (هادی بیگی نژاد) دارای جایگاه در مجلس شورای اسلامی داخل صفحه شخصی خود در توئیتر نوشت: «در ‎کمیسیون تلفیق به تصویب رسید تا تمام افراد جامعه از ‎کارت سوخت شخصی استفاده نمایند. این کار برای قاچاق ‎سوخت یک مانع بزرگ ایجاد خواهد کرد. زمانی که قیمت سوخت افزایش نمی یابد، برای حفظ ثروت ملی لازم است بر توزیع آن نظارت بیشتری صورت گیرد.

همچنین امکان دارد که برخی افراد هم کارت سوخت خود را گم کنند و وزارت نفت باید برای ایشان کارت اضطراری داشته باشد. البته باید استفاده کنندگان نیز مشخص باشند.

در شرایطی که فاصله قیمتی ‎بنزین داخل کشور با خارج، بیشتر از ده برابر می باشد و مصرف داخلی هم خیلی بالاست، باید بر توزیع آن کنترل جدی داشته باشیم.»

بررسی جزئیات لایحه بودجه ۱۴۰۲ شب گذشته در کمیسیون تلفیق به اتمام رسید و بعد از فرصت یک هفته ای برای ثبت پیشنهادهای نمایندگان، مجلس شورای اسلامی از ششم اسفند ماه ۱۴۰۱ در جلسات علنی به بررسی گزارش کمیسیون تلفیق پیرامون جزئیات لایحه بودجه ۱۴۰۲ خواهد پرداخت.

تسنیم

زمان ارسال پست: ۲۸ بهمن ۱۴۰۱ | ۲۰:۳۸ دسته بندی: اخبار سوخت تگ ها: لینک خبر
مطالب مرتبط
مطلب مرتبطی وجود ندارد!
با توجه به سیستم جدید سایت قبل از ارسال دیدگاه حتمی قوانین این بخش را در این صفحه مطالعه نمایید.