اخبار و مطالب
7 روز گذشته
1

شرایط فروش و قیمت چانگان CS35 پلاس / شهریور ۱۴۰۲

اعلام قیمت چانگان CS35 پلاس در بورس کالا / بهمن 1401

بروزرسانی ۶ شهریور ۱۴۰۲: امروز اولین سری از خودروهای چانگان CS35 پلاس به مشتریان تحویل داده شد و نکته مهم این بود که قیمت کراس اوور سایپا اصلاح شده است.

نام محصول قیمت قبل (میلیارد تومان) قیمت جدید (میلیارد تومان)
چانگان+CS35 تیپ۲ ۱,۲۹۰ ۱,۱۱۴
چانگان+CS35 تیپ۳ ۱,۳۵۹ ۱,۲۵۱

 

بروزرسانی ۱۳ خرداد ۱۴۰۲: به اطلاع خریداران واجد خرید خودروی چانگان CS35 پلاس که در اسفند ماه ۱۴۰۱ در سامانه یکپارچه عرضه خودرو وارداتی نسبت به ثبت نام اولیه و انتخاب خودرو اقدام نموده اند می رساند، طبق اولویت بندی صورت گرفته توسط وزارت صمت و تعداد خودروی وارداتی، در مرحله اول امکان ثبت نام خودروی درخواستی بر اساس اولویت های اعلام شده جهت حائزین شرایط “با ارسال پیامک اطلاع رسانی” مطابق شرح ذیل فراهم گردیده است.

این شرایط از ساعت ۱۴ روز شنبه مورخ ۱۴۰۲/۰۳/۱۳ فعال خواهد شد.

خودرو رنگ زمان تحویل قیمت (تومان)
چانگان تیپ ۲ سفید-خاکستری-نقره ای-آبی سه ماه ۱.۱۱۴.۴۱۹.۰۰۰
چانگان تیپ ۳ سفید-خاکستری-نقره ای-آبی-قرمز سه ماه ۱.۱۸۲.۸۶۲.۰۰۰

 

بروزرسانی ۱۰ خرداد ۱۴۰۲: قیمت چانگان CS35 مدل ۲۰۲۳ شرکت سایپا از سمت شورای رقابت ویژه خرداد ۱۴۰۲ اعلام شد.

تیپ ۲ : ۸۴۹ میلیون تومان
تیپ ۳ : ۹۴۴ میلیون تومان

قیمت اعلام شده، قیمت پایه بوده و بدون محاسبه مالیات ، شماره گذاری ، بیمه و …. می باشد.

 

بروزرسانی ۲۷ فروردین ۱۴۰۲ : قیمت تمام شده درب گمرک اعلام شده چانگان حدود ۹۰۰ میلیون است که با توجه به سود ۱۷ درصدی در نظر گرفته شده و محاسبه تمام هزینه ها از جمله عوارض و ارزش افزوده و غیره، قیمت تمام شده چانگان CS35 پلاس بیشتر از ۱ میلیارد و ۳۰۰ میلیون تومان نخواهد بود و همچنین قیمت آن در بازار حدود ۲ میلیارد و ۵۰۰ میلیون تومان خواهد بود.

 

بروزرسانی بهمن ۱۴۰۱ : شرایط فروش و قیمت چانگان CS35 پلاس در بورس کالا ویژه بهمن ۱۴۰۱ توسط سایپا اعلام گردید.

قیمت خودروی چانگان سی اس ۳۵ پلاس مدل ۲۰۲۳ برای عرضه در بورس کالا، قیمت پایه بوده و تمام هزینه های جانبی بر عهده خریدار است و به قیمت نهایی معامله در بورس اضافه می شود.

قیمت پایه این محصول برای عرضه در بورس کالا، ۵۸۳ میلیون تومان اعلام شده است. چانگان CS35 پلاس سایپا اولین خودروی وارداتی جدید بوده که در بورس کالا به فروش می رسد.

قیمت چانگان CS35 پلاس در بورس کالا

بهتر است بدانید که قیمت چانگان CS35 پلاس در چین از ۶۹,۹۰۰ یوآن معادل ۱۰,۳۵۰ دلار آغاز شده و در بالاترین نسخه به ۱۰۹,۹۰۰ یوآن معادل ۱۶,۲۷۰ دلار می‌رسد.

چانگان CS35 پلاس دارای موتور ۴ سیلندر ۱.۴ لیتری توربوشارژر تزریق مستقیم می باشد که قدرت ۱۵۸ اسب بخار را با گشتاور ۲۶۰ نیوتن متر تولید می کند. حداکثر گشتاور این موتور از دور ۱۵۰۰rpm تا ۴۰۰۰rpm تولید شده و توسط گیربکس ۷ سرعته اتوماتیک دو کلاچه تَر (W-DCT) به چرخ های محو جلوی خودرو انتقال می یابد.

سیستم تعلیق در قسمت جلوی این کراس اوور جمع و جور از نوع مک فرسون انتخاب شده و در محور عقب نیز فنرپیچشی ساده با ساختار تویست بیم وجود دارد. وزن خالص این ماشین ۱۴۸۰ کیلوگرم است و می تواند در شرایطی استاندارد، مصرف سوخت ترکیبی ۶ لیتر در هر ۱۰۰ کیلومتر را ثبت نماید.

امکانات رفاهی و ایمنی CS35 پلاس

همچنین حداکثر سرعت چانگان CS35 پلاس سایپا ۲۰۰ کیلومتر بر ساعت بوده و در شرایط ایده آل، شتاب ۰ تا ۱۰۰ کیلومتر بر ساعت آن کمتر از ۱۰ ثانیه خواهد بود.

 

امکانات رفاهی و ایمنی CS35 پلاس

کراس اوور چانگان CS35 پلاس سایپا از نظر امکانات رفاهی و ایمنی در وضعیت قابل قبولی قرار داشته و آپشن های مناسبی در اختیار راننده و سرنشینان قرار داده است. این امکانات شامل شش عدد کیسه هوا، کروز کنترل، تنظیم حالت رانندگی، سقف پانورامای برقی، چراغ روشنایی روز یکپارچه در جلو پنجره، چراغ های ELD، سنسور نور، تریم داخلی با چرم مصنوعی، فرمان برقی، دوربین پارک سمت شاگرد می باشند.

همچنین ترمز پارک برقی، تهویه مطبوع اتوماتیک، سنسور پارک و دوربین عقب، جلو آمپر دیجیتال، اتوهلد، سیستم کنترل حرکت در سربالایی، کنترل حرکت در سرازیری، سیستم کنترل پایداری الکتریکی، استارت دکمه ای، رینگ آلومینیومی ۱۸ اینچی و غیره از دیگر امکانات این خودرو هستند.

قیمت چانگان CS35 پلاس در بورس کالا

در مدل های اولیه وارداتی به کشور امکاناتی از جمله دوربین ۳۶۰ درجه، کروز کنترل تطبیقی، درب صندوق عقب برقی و کفی برقی صندلی راننده در CS35 پلاس سایپا دیده نمی شوند.

 

زمان ارسال پست: ۰۶ شهریور ۱۴۰۲ | ۱۹:۲۰ دسته بندی: اخبار سایپا تگ ها: , لینک خبر
مطالب مرتبط
با توجه به سیستم جدید سایت قبل از ارسال دیدگاه حتمی قوانین این بخش را در این صفحه مطالعه نمایید.