اخبار و مطالب
7 روز گذشته
2

پیش خرید ۲۵۰ هزار تسلا سایبرتراک در پنج روز

پیش خرید ۲۵۰ هزار تسلا سایبر تراک در پنج روز

ایلان ماسک مدیر شرکت تسلا در یک توییت اعلام نمود که تعداد پیش‌ خرید پیکاپ برقی سایبرتراک در ۵ روز اول معرفی آن به ۲۵۰ هزار دستگاه رسیده است.

طبق گفته ماسک، به‌ نظر میاد که تعداد پیش‌ خریدهای جدید که تنها با بیعانه ۱۰۰ دلاری هستند، همچنان رو به افزایش خواهد بود (در ۴ آذر مقدار پیش‌ خریدها ۲۰۰ هزار عدد بود)؛ چون خریداران بالقوه برای عادت به طراحی جدید نیازمند زمان بودند.

با در نظر گرفتن به برآوردهای گذشته، درآمد این شرکت از فروش ۲۵۰ هزار دستگاه سایبر تراک که شامل ۱۷ درصد مدل یک موتور، ۴۲ درصد دو موتور و ۴۱ درصد هم ۳ موتوره هستند، به رقمی بیشتر از ۱۴ میلیارد دلار خواهد رسید.

 

نظرات درباره وانت برقی تسلا

تعداد کامنت در فضای مجازی از مدیران شرکت های حمل و نقل کوچک در آمریکا نشان می دهد که بیشتر آن ها به دنبال تعویض وانت های قدیمی خود با تسلا سایبرتراک هستند. البته دلایلی برای این تصمیم وجود دارد:

۱. ضربه ای آرام روی بدنه خودرویی عادی منجر به از بین رفتن رنگ آن می شود اما بدنه ضد زنگ این وانت برقی، بدون رنگ بوده و نیازی به رنگ هم ندارد و همچنین مقاومت بسیار زیادی در برابر خط و خش دارد.

۲. شیشه های سایبر تراک نسبت های نمونه های عادی به کار رفته در سایر وانت ها از مقاومت بیشتری مقابل سنگریزه های جاده برخوردار است.
۳. هزینه تعمیرات موتور برقی خیلی ناچیز بوده و استهلاک کمی هم دارد ولی وانت های دیگر نیاز به تعویض روغن، فیلتر و کارهای دیگر دارند.
مشکل دیگر در اینجا، باتری های سایبر تراک عنوان شده اند که ایلان ماسک وعده داده تا دو سال دیگر از یک تکنولوژی در باتری ها استفاده می کند تا عمر کارکردشان به یک میلیون مایل نیز برسد.

۴. هزینه پر کردن باک یک فورد F150 حدود صد دلار خواهد بود، ولی شارژ باتری تسلا سایبرتراک با برق شهر نزدیک ۲۰ دلار بوده که در صورت استفاده از پنل خورشیدی برای تهیه برق، هزینه آن خیلی کمتر خواهد بود.

خیلی از شرکت ها اشاره کرده اند که برای وانت های خود حتما بایستی یک موتور برق و کمپرسور هوا خریداری کنند که خود این ها هم هزینه تعمیرات و سوخت دارند و سایبر تراک این دو مشکل را هم برطرف کرده است.
بسیاری از مردم نیز بیان کرده اند طراحی این وانت در این چند روز جذابیت بیشتری برایشان پیدا کرده و دیگر، وانت های عادی به نظر آن ها خیلی قدیمی و جلوه می کنند.

زمان ارسال پست: ۲۶ آذر ۱۳۹۸ | ۱۲:۴۶ دسته بندی: اخبار خارجی تگ ها: , , لینک خبر
مطالب مرتبط
مطلب مرتبطی وجود ندارد!
با توجه به سیستم جدید سایت قبل از ارسال دیدگاه حتمی قوانین این بخش را در این صفحه مطالعه نمایید.