اخبار و مطالب
7 روز گذشته
2

عکسی از پژو ۲۰۶ تیپ ۳ سقف پانوراما !

عکسی از پژو 206 تیپ 3 سقف پانوراما !

مدیر پروژه پلتفرم ۲۰۶ دخیل محمدی‌ فر، درباره این اقدام بیان کرد: محصول ۲۰۶ تیپ ۳ سقف شیشه‌ ای ، آماده تولید و عرضه به بازار است و با اخذ مجوزهای لازم به مشتریان تحویل خواهد شد.

وی افزود: تاکنون چندین نمونه از این محصول تولید شده است.

محمدی‌فر تصریح کرد: توسعه محصولات جدید بر پایه فناوری و نیازهای روز مشتریان، امری ضروری برای هر خودروساز است. گروه صنعتی ایران‌ خودرو در سال جاری محصولات مختلف به‌روز شده و یا جدید را به بازار عرضه کرده و یا در آستانه ورود به بازار دارد که نشان‌ دهنده عزم راسخ این خودروساز در اتکا به خودکفایی در مسیر توسعه و پیشرفت و ارتقای سطح کیفی محصولات خود است.

مدیر پروژه پلتفرم ۲۰۶ مهم‌ترین امکانات رفاهی ۲۰۶ تیپ ۳ سقف شیشه ای را سیستم اتوماتیک تهویه هوا، آیینه‌ های جانبی برقی و شیشه بالابرهای برقی درهای عقب عنوان کرد و گفت: محصولات جدید ایران‌ خودرو در زمینه‌های فنی و امکانات، نسبت به نسخه‌های پیشین ارتقا یافته‌اند.

پژو ۲۰۶ تیپ ۳ از موتور ۱۴۰۰ سی سی TU3A و گیربکس دستی بهره برده و امکانات داخل اتاق آن کامل است، تنظیم برقی آینه های جانبی، تهویه مطبوع و شیشه بالابر های عقب از جمله این موارد هستند. در صورتی که پژو ۲۰۶ تیپ ۲ با موتور و گیربکس مشابه، دارای امکانات ساده تری داخل اتاق می باشد.

حالا ایران خودرو یک سقف پیدا کرده و روی همه میخواد بزاره و قیمت هارو بکشه بالا ! واقعا معنی خودکفایی و کیفیت رو میشه فهمید.

ایران جیب

زمان ارسال پست: ۱۳ بهمن ۱۴۰۰ | ۱۲:۰۸ دسته بندی: معرفی خودرو مونتاژ تگ ها: , لینک خبر
مطالب مرتبط
مطلب مرتبطی وجود ندارد!
با توجه به سیستم جدید سایت قبل از ارسال دیدگاه حتمی قوانین این بخش را در این صفحه مطالعه نمایید.