اخبار و مطالب
7 روز گذشته
2

مشخصات پژو پارس سفارشی ELX

مشخصات پژو پارس سفارشی ELX

شرکت ایران خودرو با دیدن استقبال زیاد مشتریان از مدل های مختلف پژو پارس و درخواست زیاد خریداران برای تولید یک نسخه سفارشی از پژو پارس این شرکت تولید محصول مورد نظر را در برنامه خود قرار داد. پژو پارس سفارشی با موتور XU7P تفاوت زیادی با نمونه معمولی و عادی خود ندارد و فقط در تعدادی از امکانات با دیگر مدل ها تفاوت دارد.

مشخصات فنی پارس سفارشی ELX

دو موتور TU5 و XU7 برای پژو پارس سفارشی ELX در نظر گرفته شده است که مدل TU5 پارس سفارشی به موتور ۱.۶ لیتری با ۱۶ سوپاپ مجهز شده و ۱۰۵ اسب بخار قدرت را به همراه ۱۴۲ نیوتن متر گشتاور را روانه چرخ های جلو خودرو می کند. در تیپ XU7 پلاس این خودرو از موتور ۱.۸ لیتری با ۸ سوپاپ ارتقا یافته بهره می برد که می تواند ۹۷ اسب بخار قدرت و ۱۴۶ نیوتن متر گشتاور تولید نماید. گیربکس این خودروی کهنه کار هنوز هم همان ۵ سرعته دستی بوده و توان خود را به چرخ های جلو می فرستد.

 

امکانات پارس سفارشی ELX

امکانات تیپ TU5 پارس سفارشی تا حدی نسبت به تیپ XU7 پلاس کامل تر می باشد. در هر دو تیپ پژو پارس سفارشی ELX امکاناتی از جمله رینگ آلومینیومی، ترمزهای دیسکی جلو و عقب، سنسور نور، سنسور باران، آینه های تاشو برقی، سنسور پارک و دوربین دنده عقب، نمایشگر لمسی، سنسور باد تایرها، شیشه های عقب دودی، کاسه چراغ تیره عقب، بلوتوث، دو کیسه هوا، پشتی صندلی های برقی و … موجود است. در پارس ELX سفارشی با موتور TU5 هم کروز کنترل هم به شکل استاندارد وجود دارد.

شاید بخوانید: بررسی مزایا و معایب موتور XU7 پلاس (xu7p)

تفاوت پارس ELX سفارشی با مدل های دیگر

پارس سفارشی ELX مانند نمونه های ELX قدیمی به چراغ های تیره عقب و چراغ سوم ترمز سقفی مجهز است. همچنین در بخش کابین نمایشگر لمسی در کنسول مرکزی خودرو دیده می شود و سوییچ بانک روی داشبورد نیز تغییر کرده است. تغییر ساختار دسته راهنما و برف پاککن، غربیلک فرمان، جلو آمپر و اضافه شده شیشه های دودی عقب از جمله ویژگی های ظاهری دو تیپ پژو پارس سفارشی ELX است.

 

قیمت پژو پارس سفارشی

هم اکنون در این روزها و سال ۱۴۰۱ قیمت مدل TU5 پارس سفارشی ELX بنا بر اطلاعات ایران خودرو اعلام شده و البته تیپ XU7 پلاس این خودرو قیمت کمتری خواهد داشت.

نام خودرو قیمت کارخانه (تومان)
پژو پارس سفارشی ELX موتور ۱.۶ لیترTU5 ۲۱۰٫۵۰۰٫۰۰۰

قیمت پارس LX سفارشی (پارس TU5 دستی) هم که تعدادی امکانات مانند ترمز دیسکی عقب به آن بازگشته، ۱۸۸ میلیون و ۶۰۰ هزار تومان در کارخانه اعلام شده است.

زمان ارسال پست: ۱۰ فروردین ۱۴۰۱ | ۲۳:۲۴ دسته بندی: ایران خودرو, معرفی خودرو مونتاژ تگ ها: , , لینک خبر
مطالب مرتبط
با توجه به سیستم جدید سایت قبل از ارسال دیدگاه حتمی قوانین این بخش را در این صفحه مطالعه نمایید.