اخبار و مطالب
7 روز گذشته
2

پر استهلاک‌ ترین خودروهای آمریکا؛ شورلت کلرادو و کامارو

پر استهلاک‌ ترین خودروهای آمریکا؛ شورولت کلرادو و کامارو

موسسه کانسومر ریپورتز (Consumer Reports یا مختصرا CR) طبق بررسی سالیانه جدید خود در مورد قابلیت اطمینان خودروهای آمریکا ، پر‌ استهلاک‌ ترین و کم‌ استهلاک‌ ترین خودروها را مشخص نموده است. نتایج این بررسی نشان دهنده آن می باشد که رتبه‌ برخی از خودروسازان در مقایسه‌ با سال گذشته بهتر شده است.

قابل اطمینان ترین و همچنین کم‌ استهلاک‌ ترین خودروها را کمپانی های ژاپنی تولید کرده اند؛ به‌ شکلی که شرکت لکسوس با امتیاز ۸۱، در اول جدول جای گرفته و بعد از آن نیز مزدا و تویوتا با امتیاز ۷۷ در رتبه های دوم و سوم قرار دارند. در رده‌ های بعدی به ترتیب کمپانی های پورشه، جنسیس، هیوندای، سوبارو، دوج، کیا و مینی با امتیازهای ۷۵، ۷۱، ۶۹، ۶۸، ۶۲و ۵۹ دیده می شوند.

خودروسازی کادیلاک در آخر جدول رده‌ بندی با امتیاز ۲۳ آمده است. این رتبه‌ بد یعنی که برند لوکس جنرال‌ موتورز عملکردی بسیار بدتر از آلفارومئو با ۲۷ و آکورا(برند لوکس هوندا) با امتیاز ۲۹ از خود نشان می دهد. برندهای ضعیف دیگر در این رتبه بندی، شرکت فولکس‌ واگن با امتیاز ۳۳ و شرکت جیپ با امتیاز ۳۵ هستند.

برند فولکس‌ واگن نسبت به سال قبل، به میزان ۹ رتبه، تنزل جایگاه داشته و خودروهای اطلس و تیگوان در حال حاضر قرار گرفته اند که البته میانگین رتبه قابلیت اطمینان کل این شرکت نیز ضعیف‌ تر شده است. خودروهلی جدید در بازار، امتیاز قابلیت اطمینان بعضی از برندها را کاهش داده اند و کانسومر ریپورتز از آکورا RDX، آئودی A6 و Q8 در این‌ باره نام برده است. مدل‌ های جدید دیگر که همین مشکل‌ را دارند، شورلت سیلورادو، جی‌ ام‌ سی سیرا ۱۵۰۰ و بی‌ ام‌ و سری ۳ و X5 می باشند.

با این که مدل‌ های ذکر شده در بندهای قبلی، عملکرد خیلی خوبی نداشتند، ولی در پایین‌ ترین جای این فهرست هم قرار نگرفته اند. در بین ضعیف‌ ترین خودروهای این رده بندی، نام مدل شورلت کلرادو با امتیاز ۴ و شورلت کامارو با امتیاز ۵ دیده می شود که هر دو خودرو عنوان پر‌ استهلاک‌ ترین خودروها در بازار آمریکا را یدک می کشند.

زمان ارسال پست: ۲۹ آبان ۱۳۹۸ | ۱۱:۱۶ دسته بندی: اخبار, اخبار خارجی تگ ها: , , لینک خبر
مطالب مرتبط
مطلب مرتبطی وجود ندارد!
با توجه به سیستم جدید سایت قبل از ارسال دیدگاه حتمی قوانین این بخش را در این صفحه مطالعه نمایید.