اخبار و مطالب
7 روز گذشته
0

پایتخت خودروهای سوپراسپرت

پایتخت خودروهای سوپراسپرت

سایت ChasingCars با بررسی هشتگ‌های برند خودروساز در ۵،۰۰۰ پست اینستاگرام و داده‌های ثبت پلاک خودرو سازمان جهانی بهداشت (WHO)، شرکت‌های پرطرفدار تولیدکننده خودرو سوپراسپرت و شهرهای مختلف جهان را شناسایی و گزارشی جالب منتشر کرده است که بیشترشان در آنجا تردد دارند.

 

پایتخت خودروهای سوپراسپرت

موناکو به‌ عنوان دومین کشور کوچک دنیا با کمتر از ۴۰ هزار نفر جمعیت، پایتخت خودروهای سوپراسپرت در جهان است. براساس گزارش ChasingCars، به‌ازای هر راننده سه پست اینستاگرام مربوط به خودرو سوپراسپرت وجود دارد که این عدد ۱۹ برابر دانمارک، دومین پایتخت سوپراسپرت‌های جهان، محسوب می‌شود. در جدول منتشر‌شده، پست‌های اینستاگرام حاوی تصاویر خودروهای سوپراسپرت به‌ازای ۱،۰۰۰ راننده ثبت شده که این میزان برای ایران تقریبا ۱۱ است.

افزون‌ بر این، گزارش ChasingCars شهر را تفکیک کرده که میامی با ۱،۵۱۴ پست اینستاگرام به‌ازای هر ۱،۰۰۰ راننده در مقام اول قرار گرفته است. منچستر بریتانیا و ونکوور کانادا نیز به‌ترتیب دومین و سومین شهرهای تردد سوپراسپرت‌ها هستند. در این جدول، شهر تهران در میان ۷۴ کشور جهان با ۵۴ پست در رده ۶۹ و بالاتر از شانگهای و پکن چین و استانبول ترکیه و مکزیکوسیتی مکزیک قرار دارد.

همان‌طور که کاملا مشخص است، داده‌های استفاده‌ شده ChasingCars کامل و دقیق نیست؛ ولی درهر‌صورت، پرطرفدارترین خودرو سوپراسپرت این گزارش فورد GT با ۶۰۰،۱۶۷ بار تگ اعلام شده است. بعد از سوپراسپرت فورد، به‌ترتیب مک‌لارن P1، بوگاتی شیرون، مک‌لارن ۷۲۰S، مک‌لارن F1، فراری F40، مک‌لارن سِنا، فراری لافراری، پورشه ۹۱۱ توربو و آئودی R8 V10 مدل‌های محبوب‌ در اینستاگرام هستند.

 

زومیت

زمان ارسال پست: ۱۹ خرداد ۱۴۰۰ | ۰۸:۵۲ دسته بندی: اخبار خارجی تگ ها: , لینک خبر
مطالب مرتبط
مطلب مرتبطی وجود ندارد!
با توجه به سیستم جدید سایت قبل از ارسال دیدگاه حتمی قوانین این بخش را در این صفحه مطالعه نمایید.