
هزینه و اجرت تعمیرات وانت آریسان، پیکان و تندر ۹۰ در مهر ۱۴۰۳ توسط اتحادیه صنف تعمیرکاران خودروی تهران اعلام شد.
در جدول زیر لیست کامل هزینه و اجرت تعمیرات وانت آریسان و پیکان وانت در سال ۱۴۰۳ را بر اساس نرخ های اعلامی اتحادیه صنف تعمیرکاران خودرو تهران قابل مشاهده است. نرخ ها به ریال می باشند:
ردیف | شرح خدمات | وانت آریسان | پیکان وانت |
۱ | تعمیر کامل موتور | ۴۸,۰۰۰,۰۰۰ | ۳۹,۰۰۰,۰۰۰ |
۲ | تعمیر نیم موتور (سر سیلندر و کارتل) | ۲۲,۰۰۰,۰۰۰ | ۲۰,۰۰۰,۰۰۰ |
۳ | پیاده و سوار کردن موتور جهت شاسی کشی | ۲۲,۰۰۰,۰۰۰ | ۱۷,۰۰۰,۰۰۰ |
۴ | تعمیر کامل سر سیلندر | ۱۹,۰۰۰,۰۰۰ | ۱۱,۰۰۰,۰۰۰ |
۵ | تعویض واشر منیفولد دود و بنزین | ۹,۰۰۰,۰۰۰ | ۴,۸۰۰,۰۰۰ |
۶ | تعویض واشر گلویی اگزوز | ۲,۴۰۰,۰۰۰ | ۲,۴۰۰,۰۰۰ |
۷ | باز و بسته کردن کارتل و تعویض اویل پمپ | ۶,۲۰۰,۰۰۰ | ۶,۲۰۰,۰۰۰ |
۸ | تعویض فشنگی روغن | ۱,۵۰۰,۰۰۰ | ۱,۵۰۰,۰۰۰ |
۹ | تعویض واشر درب سوپاپ | ۱,۹۰۰,۰۰۰ | ۱,۹۰۰,۰۰۰ |
۱۰ | فیلرگیری سوپاپ | ۲,۸۰۰,۰۰۰ | ۲,۸۰۰,۰۰۰ |
۱۱ | تعویض واتر پمپ | ۴,۲۰۰,۰۰۰ | ۴,۲۰۰,۰۰۰ |
۱۲ | تعویض تسمه دینام | ۱,۵۰۰,۰۰۰ | ۱,۵۰۰,۰۰۰ |
۱۳ | تعویض تسمه کولر | ۲,۴۰۰,۰۰۰ | ۰ |
۱۴ | باز و بسته کردن تسمه دینام و فولی سر میل لنگ | ۲,۶۰۰,۰۰۰ | ۲,۶۰۰,۰۰۰ |
۱۵ | تعویض تسمه سفت کن و غلتک ها | ۲,۸۰۰,۰۰۰ | ۰ |
۱۶ | تعویض کاتالیست | ۵,۱۰۰,۰۰۰ | ۰ |
۱۷ | باز و بست متعلقات جهت تعویض شمع | ۱,۵۰۰,۰۰۰ | ۱,۵۰۰,۰۰۰ |
۱۸ | باز و بست متعلقات جهت تعویض انژکتور | ۵,۱۰۰,۰۰۰ | ۵,۱۰۰,۰۰۰ |
۱۹ | تعویض ترموستات | ۱,۵۰۰,۰۰۰ | ۱,۵۰۰,۰۰۰ |
۲۰ | تعویض رادیاتور آب | ۲,۴۰۰,۰۰۰ | ۲,۴۰۰,۰۰۰ |
۲۱ | هواگیری و ریختن ضدیخ | ۱,۹۰۰,۰۰۰ | ۱,۲۰۰,۰۰۰ |
۲۲ | تعویض شیلنگ بالای رادیاتور | ۱,۵۰۰,۰۰۰ | ۱,۵۰۰,۰۰۰ |
۲۳ | تعویض شیلنگ پایین رادیاتور | ۱,۹۰۰,۰۰۰ | ۱,۹۰۰,۰۰۰ |
۲۴ | تعویض شیلنگ بخاری کوتاه | ۱,۹۰۰,۰۰۰ | ۰ |
۲۵ | تعویض شیلنگ بخاری بلند | ۱,۹۰۰,۰۰۰ | ۱,۹۰۰,۰۰۰ |
۲۶ | تعویض فشنگی آب | ۱,۵۰۰,۰۰۰ | ۱,۵۰۰,۰۰۰ |
۲۷ | تعویض پایه دسته موتور راست | ۲,۸۰۰,۰۰۰ | ۲,۴۰۰,۰۰۰ |
۲۸ | تعویض دسته موتور راست | ۳,۰۰۰,۰۰۰ | ۱,۹۰۰,۰۰۰ |
۲۹ | تعویض دسته موتور چپ | ۳,۰۰۰,۰۰۰ | ۳,۰۰۰,۰۰۰ |
۳۰ | تعویض باک بنزین | توافقی | توافقی |
۳۱ | تعویض پمپ بنزین | ۳,۰۰۰,۰۰۰ | ۲,۸۰۰,۰۰۰ |
۳۲ | تعویض فیلتر بنزین | ۱,۵۰۰,۰۰۰ | ۱,۵۰۰,۰۰۰ |
۳۳ | تعویض لوله رفت بنزین | ۲,۸۰۰,۰۰۰ | ۲,۸۰۰,۰۰۰ |
۳۴ | تعویض لوله برگشت بنزین | ۲,۸۰۰,۰۰۰ | ۲,۸۰۰,۰۰۰ |
۳۵ | تعویض منبع کنیستر | ۲,۱۰۰,۰۰۰ | ۰ |
۳۶ | تعمیر کامل گیربکس | ۲۱,۱۰۰,۰۰۰ | ۱۷,۶۰۰,۰۰۰ |
۳۷ | تعویض کیت کلاچ | ۹,۹۰۰,۰۰۰ | ۸,۱۰۰,۰۰۰ |
۳۸ | تعویض سیم کلاچ | ۲,۸۰۰,۰۰۰ | ۲,۸۰۰,۰۰۰ |
۳۹ | تعویض کائوچویی پدال کلاچ | ۱,۹۰۰,۰۰۰ | ۱,۹۰۰,۰۰۰ |
۴۰ | تعویض لیور دنده | ۲,۸۰۰,۰۰۰ | ۰ |
۴۱ | تعویض دنده کیلومتر داخل گیربکس | ۱۱,۴۰۰,۰۰۰ | ۱۱,۴۰۰,۰۰۰ |
۴۲ | تعویض سنسور کیلومتر | ۱,۵۰۰,۰۰۰ | ۱,۵۰۰,۰۰۰ |
۴۳ | تعمیر پمپ کلاچ پایین و هواگیری | ۰ | ۲,۱۰۰,۰۰۰ |
۴۴ | تعمیر پمپ کلاچ بالا و هواگیری | ۰ | ۳,۰۰۰,۰۰۰ |
۴۵ | تعویض کاسه نمد ته میل لنگ | ۱۱,۴۰۰,۰۰۰ | ۱۱,۴۰۰,۰۰۰ |
۴۶ | باز و بستن پلوس و تعویض بلبرینگ پلوس عقب | ۴,۶۰۰,۰۰۰ | ۴,۶۰۰,۰۰۰ |
۴۷ | باز و بستن پلوس چپ و تعویض بلبرینگ پلوس عقب | ۴,۶۰۰,۰۰۰ | ۴,۶۰۰,۰۰۰ |
۴۸ | تعویض رام زیر موتور | ۸,۳۰۰,۰۰۰ | ۷,۳۰۰,۰۰۰ |
۴۹ | تعویض کمک های جلو هر عدد | ۳,۳۰۰,۰۰۰ | ۴,۶۰۰,۰۰۰ |
۵۰ | باز و بستن طبق و تعویض بوش | ۲,۳۰۰,۰۰۰ | ۳,۰۰۰,۰۰۰ |
۵۱ | تعویض موج گیر جلو هر طرف | ۱,۷۰۰,۰۰۰ | ۲,۳۰۰,۰۰۰ |
۵۲ | تعویض قرقری فرمان هر طرف | ۳,۰۰۰,۰۰۰ | ۲,۶۰۰,۰۰۰ |
۵۳ | تعویض سیبک فرمان هر طرف | ۲,۰۰۰,۰۰۰ | ۲,۰۰۰,۰۰۰ |
۵۴ | تعویض سیبک زیر کمک هر طرف | ۲,۶۰۰,۰۰۰ | ۳,۰۰۰,۰۰۰ |
۵۵ | تعویض لاستیک های چاکدار موج گیر با بوش میل تعادل | ۱,۷۰۰,۰۰۰ | ۱,۷۰۰,۰۰۰ |
۵۶ | تعویض بلبرینگ چرخ جلو و باز و بستن سگدست هر طرف | ۳,۰۰۰,۰۰۰ | ۳,۰۰۰,۰۰۰ |
۵۷ | میزان فرمان دستی | ۱,۹۰۰,۰۰۰ | ۱,۹۰۰,۰۰۰ |
۵۸ | میزان فرمان با دستگاه | ۲,۴۰۰,۰۰۰ | ۲,۴۰۰,۰۰۰ |
۵۹ | باز و بست کمک عقب هر طرف | ۶,۶۰۰,۰۰۰ | ۵,۵۰۰,۰۰۰ |
۶۰ | بادگیری فنرهای عقب دو طرف | ۶,۶۰۰,۰۰۰ | ۶,۶۰۰,۰۰۰ |
۶۱ | تعویض کمک عقب هر طرف | ۲,۰۰۰,۰۰۰ | ۲,۰۰۰,۰۰۰ |
۶۲ | باز و بستن جعبه فرمان و تعمیر کامل جعبه فرمان | ۹,۲۰۰,۰۰۰ | ۷,۳۰۰,۰۰۰ |
۶۳ | تعویض پمپ هیدرولیک | ۵,۱۰۰,۰۰۰ | ۰ |
۶۴ | تعویض منبع هیدرولیک | ۵,۴۰۰,۰۰۰ | ۰ |
۶۵ | تعویض شلنگ فشار قوی هیدرولیک | ۳,۶۰۰,۰۰۰ | ۰ |
۶۶ | تعویض شلنگ فشار ضعیف هیدرولیک | ۳,۰۰۰,۰۰۰ | ۰ |
۶۷ | تعویض شلنگ هیدرولیک از منبع به جعبه فرمان | ۲,۰۰۰,۰۰۰ | ۰ |
۶۸ | تعویض گردگیر فرمان چپ | ۲,۰۰۰,۰۰۰ | ۰ |
۶۹ | تعویض گردگیر فرمان راست | ۲,۰۰۰,۰۰۰ | ۰ |
۷۰ | تنظیم غربیلک فرمان | ۱,۵۰۰,۰۰۰ | ۴۰۰,۰۰۰ |
۷۱ | تعمیر کامل جلوبندی بدون کمک | ۸,۸۰۰,۰۰۰ | ۸,۸۰۰,۰۰۰ |
۷۲ | تعویض چهارشاخه فرمان | ۴,۶۰۰,۰۰۰ | ۰ |
۷۳ | باز و بستن تلسکوپی فرمان | ۷,۳۰۰,۰۰۰ | ۰ |
۷۴ | تعویض بوستر و باز و بستن پدال | ۵,۹۰۰,۰۰۰ | ۷,۵۰۰,۰۰۰ |
۷۵ | تعویض موتور ABS و کالیبراسیون | ۷,۵۰۰,۰۰۰ | ۰ |
۷۶ | تعویض سنسور ABS چرخ جلو | ۲,۱۰۰,۰۰۰ | ۰ |
۷۷ | تعویض ترمینال ترمز | ۲,۸۰۰,۰۰۰ | ۰ |
۷۸ | تعویض پمپ ترمز | ۳,۰۰۰,۰۰۰ | ۳,۰۰۰,۰۰۰ |
۷۹ | تعویض کالیپر چرخ جلو | ۲,۳۰۰,۰۰۰ | ۰ |
۸۰ | تعویض دیسک چرخ جلو هر طرف | ۳,۰۰۰,۰۰۰ | ۳,۰۰۰,۰۰۰ |
۸۱ | تعویض شلنگ ترمز جلو | ۲,۱۰۰,۰۰۰ | ۲,۱۰۰,۰۰۰ |
۸۲ | تعویض لنت جلو دو طرف | ۱,۷۰۰,۰۰۰ | ۱,۷۰۰,۰۰۰ |
۸۳ | بازدید لنت چهار چرخ و رگلاژ ترمز دستی | ۳,۰۰۰,۰۰۰ | ۳,۰۰۰,۰۰۰ |
۸۴ | تعویض سنسور ABS چرخ عقب هر طرف | ۱,۹۰۰,۰۰۰ | ۰ |
۸۵ | تعویض کاسه چرخ عقب هر طرف | ۱,۹۰۰,۰۰۰ | ۱,۹۰۰,۰۰۰ |
۸۶ | تعویض سیلندر ترمز چرخ عقب هر طرف | ۲,۸۰۰,۰۰۰ | ۲,۸۰۰,۰۰۰ |
۸۷ | تعویض شلنگ ترمز عقب هر طرف | ۲,۴۰۰,۰۰۰ | ۲,۴۰۰,۰۰۰ |
۸۸ | تعویض لنت عقب کاسه ای دو طرف | ۱,۹۰۰,۰۰۰ | ۱,۹۰۰,۰۰۰ |
۸۹ | تعویض سیم ترمز دستی بلند | ۵,۱۰۰,۰۰۰ | ۵,۱۰۰,۰۰۰ |
۹۰ | تعویض تفنگی ترمز دستی | ۲,۴۰۰,۰۰۰ | ۲,۴۰۰,۰۰۰ |
در جدول زیر هم میتوانید لیست کامل هزینه و اجرت تعمیرات وانت تندر ۹۰ در سال ۱۴۰۳ را طبق نرخهای اتحادیه صنف تعمیرکاران خودرو تهران مشاهده کنید:
ردیف | شرح خدمات | تندر وانت |
۱ | تعمیر کامل موتور | ۷۶,۰۰۰,۰۰۰ |
۲ | تعمیر نیم موتور (سر سیلندر و کارتل) | ۶۰,۰۰۰,۰۰۰ |
۳ | پیاده و سوار کردن موتور جهت شاسی کشی | ۳۸,۰۰۰,۰۰۰ |
۴ | تعمیر کامل سر سیلندر | ۳۰,۰۰۰,۰۰۰ |
۵ | تعویض اورینگ منیفولد هوا | ۶,۸۰۰,۰۰۰ |
۶ | تعویض واشر منیفولد دود | ۸,۷۰۰,۰۰۰ |
۷ | تعویض واشر گلویی اگزوز | ۳,۴۰۰,۰۰۰ |
۸ | تعویض واشر کارتل و توری اویل پمپ | ۰ |
۹ | باز و بسته کردن کارتل و تعویض اویل پمپ | ۲۵,۶۰۰,۰۰۰ |
۱۰ | تعویض فشنگی روغن | ۲,۹۰۰,۰۰۰ |
۱۱ | تعویض واتر پمپ و باز و بستن تسمه تایم | ۱۲,۱۰۰,۰۰۰ |
۱۲ | تعویض تسمه تایمینگ | ۱۰,۲۰۰,۰۰۰ |
۱۳ | تعویض تسمه دینام | ۴,۴۰۰,۰۰۰ |
۱۴ | تعویض تسمه کولر | ۴,۴۰۰,۰۰۰ |
۱۵ | باز و بسته کردن تسمه دینام و فولی سر میل لنگ | ۵,۳۰۰,۰۰۰ |
۱۶ | تعویض تسمه سفت کن و غلتک ها | ۵,۳۰۰,۰۰۰ |
۱۷ | تعویض کاتالیست | ۶,۲۰۰,۰۰۰ |
۱۸ | باز و بست کوئل جهت تعویض شمع | ۱,۹۰۰,۰۰۰ |
۱۹ | باز و بست متعلقات جهت تعویض انژکتور | ۵,۳۰۰,۰۰۰ |
۲۰ | تعویض هوزینگ ترموستات | ۴,۴۰۰,۰۰۰ |
۲۱ | تعویض ترموستات | ۲,۹۰۰,۰۰۰ |
۲۲ | تعویض رادیاتور آب | ۸,۷۰۰,۰۰۰ |
۲۳ | تعویض منبع انبساط | ۲,۵۰۰,۰۰۰ |
۲۴ | هواگیری و ریختن ضدیخ | ۱,۵۰۰,۰۰۰ |
۲۵ | تعویض شلنگ از منبع به سه راهی | ۲,۵۰۰,۰۰۰ |
۲۶ | تعویض شلنگ از رادیاتور به منبع انبساط | ۱,۹۰۰,۰۰۰ |
۲۷ | تعویض شیلنگ بالای رادیاتور | ۳,۴۰۰,۰۰۰ |
۲۸ | تعویض شیلنگ پایین رادیاتور | ۴,۴۰۰,۰۰۰ |
۲۹ | تعویض شیلنگ بخاری کوتاه | ۱,۹۰۰,۰۰۰ |
۳۰ | تعویض شیلنگ بخاری بلند | ۲,۲۰۰,۰۰۰ |
۳۱ | تعویض فشنگی آب | ۲,۵۰۰,۰۰۰ |
۳۲ | تعویض دسته موتور راست | ۳,۴۰۰,۰۰۰ |
۳۳ | تعویض دسته موتور چپ (زیر باتری) | ۵,۳۰۰,۰۰۰ |
۳۴ | تعویض دسته موتور شاتونی | ۲,۵۰۰,۰۰۰ |
۳۵ | تعویض باک بنزین | توافقی |
۳۶ | تعویض پمپ بنزین | ۴,۴۰۰,۰۰۰ |
۳۷ | تعویض فیلتر بنزین | ۱,۵۰۰,۰۰۰ |
۳۸ | تعویض لوله رفت بنزین | ۵,۳۰۰,۰۰۰ |
۳۹ | تعویض لوله برگشت بنزین | ۵,۳۰۰,۰۰۰ |
۴۰ | تعویض منبع کنیستر | ۴,۴۰۰,۰۰۰ |
۴۱ | تعمیر کامل گیربکس | ۵۲,۴۰۰,۰۰۰ |
۴۲ | تعویض کیت کلاچ | ۲۰,۵۰۰,۰۰۰ |
۴۳ | تعویض سیم کلاچ | ۳,۴۰۰,۰۰۰ |
۴۴ | تعویض لیور دنده | ۶,۲۰۰,۰۰۰ |
۴۵ | تعویض دنده کیلومتر داخل گیربکس | ۴۳,۱۰۰,۰۰۰ |
۴۶ | تعویض سنسور کیلومتر | ۲,۹۰۰,۰۰۰ |
۴۷ | باز و بست گیربکس جهت تعویض کاسه نمد ته میل لنگ | ۲۲,۲۰۰,۰۰۰ |
۴۸ | باز و بستن پلوس راست و تعویض کاسه نمد پلوس | ۶,۶۰۰,۰۰۰ |
۴۹ | باز و بستن پلوس چپ و تعویض کاسه نمد پلوس | ۹,۹۰۰,۰۰۰ |
۵۰ | تعویض سرپلوس یا گردگیر پلوس | ۷,۳۰۰,۰۰۰ |
۵۱ | تعویض مشعلی یا گردگیر پلوس راست | ۷,۳۰۰,۰۰۰ |
۵۲ | تعویض مشعلی یا گردگیر پلوس چپ | ۷,۳۰۰,۰۰۰ |
۵۳ | تعویض رام زیر موتور | ۱۷,۶۰۰,۰۰۰ |
۵۴ | تعویض کمک های جلو هر عدد | ۵,۰۰۰,۰۰۰ |
۵۵ | باز و بستن طبق هر دو طرف | ۷,۳۰۰,۰۰۰ |
۵۶ | تعویض موج گیر جلو هر طرف | ۱,۸۰۰,۰۰۰ |
۵۷ | تعویض قرقری فرمان هر طرف | ۳,۷۰۰,۰۰۰ |
۵۸ | تعویض سیبک فرمان هر طرف | ۲,۰۰۰,۰۰۰ |
۵۹ | تعویض سیبک زیر کمک هر طرف | ۴,۶۰۰,۰۰۰ |
۶۰ | تعویض لاستیک های چاکدار موج گیر با بوش میل تعادل | ۲,۶۰۰,۰۰۰ |
۶۱ | تعویض بلبرینگ چرخ جلو و باز و بستن سگدست هر طرف | ۶,۶۰۰,۰۰۰ |
۶۲ | تعویض کامل اکسل (ABS) | ۱۷,۶۰۰,۰۰۰ |
۶۳ | میزان فرمان دستی | ۱,۹۰۰,۰۰۰ |
۶۴ | میزان فرمان با دستگاه | ۲,۴۰۰,۰۰۰ |
۶۵ | تعویض کمک عقب هر طرف | ۳,۰۰۰,۰۰۰ |
۶۶ | تعویض بلبرینگ چرخ عقب هر طرف | ۴,۶۰۰,۰۰۰ |
۶۷ | تعویض محور بلبرینگ چرخ عقب هر طرف | ۴,۴۰۰,۰۰۰ |
۶۸ | باز و بستن جعبه فرمان و تعمیر کامل جعبه فرمان | ۳۳,۰۰۰,۰۰۰ |
۶۹ | تعویض پمپ هیدرولیک | ۱۰,۲۰۰,۰۰۰ |
۷۰ | تعمیر پمپ هیدرولیک | ۱۳,۰۰۰,۰۰۰ |
۷۲ | تعویض منبع هیدرولیک | ۱,۹۰۰,۰۰۰ |
۷۳ | تعویض شلنگ فشار قوی هیدرولیک | ۹,۲۰۰,۰۰۰ |
۷۴ | تعویض شلنگ فشار ضعیف هیدرولیک | ۳,۶۰۰,۰۰۰ |
۷۵ | تعویض شلنگ هیدرولیک از منبع به جعبه فرمان | ۵,۰۰۰,۰۰۰ |
۷۶ | تعویض پایه دینام | ۱۲,۱۰۰,۰۰۰ |
۷۷ | تعویض گردگیر فرمان چپ | ۴,۰۰۰,۰۰۰ |
۷۸ | تعویض گردگیر فرمان راست | ۴,۰۰۰,۰۰۰ |
۷۹ | تنظیم غربیلک فرمان | ۲,۲۰۰,۰۰۰ |
۸۰ | تعمیر کامل جلوبندی بدون کمک | ۱۲,۱۰۰,۰۰۰ |
۸۱ | تعویض چهارشاخه فرمان | ۱۰,۲۰۰,۰۰۰ |
۸۲ | باز و بستن تلسکوپی فرمان | ۱۰,۲۰۰,۰۰۰ |
۸۳ | تعویض فشنگی هیدرولیک | ۲,۳۰۰,۰۰۰ |
۸۴ | تعویض بوستر و باز و بستن پدال | ۹,۶۰۰,۰۰۰ |
۸۵ | تعویض موتور ABS و کالیبراسیون | ۸,۷۰۰,۰۰۰ |
۸۶ | تعویض سنسور ABS چرخ جلو | ۲,۵۰۰,۰۰۰ |
۸۷ | تعویض پمپ ترمز | ۶,۲۰۰,۰۰۰ |
۸۸ | تعویض کالیپر چرخ جلو | ۳,۶۰۰,۰۰۰ |
۸۹ | تعویض دیسک چرخ جلو هر طرف | ۴,۳۰۰,۰۰۰ |
۹۰ | تعویض شلنگ ترمز جلو | ۲,۵۰۰,۰۰۰ |
۹۱ | تعویض لنت جلو دو طرف | ۲,۲۰۰,۰۰۰ |
۹۲ | بازدید لنت چهار چرخ و رگلاژ ترمز دستی | ۴,۴۰۰,۰۰۰ |
۹۳ | تعویض سنسور ABS چرخ عقب هر طرف | ۲,۲۰۰,۰۰۰ |
۹۴ | تعویض کاسه چرخ عقب هر طرف | ۲,۵۰۰,۰۰۰ |
۹۵ | تعویض سیلندر ترمز چرخ عقب هر طرف | ۲,۹۰۰,۰۰۰ |
۹۶ | تعویض شلنگ ترمز عقب هر طرف | ۲,۵۰۰,۰۰۰ |
۹۷ | تعویض لنت عقب کاسه ای دو طرف | ۴,۴۰۰,۰۰۰ |
۹۸ | تعویض سیم ترمز دستی راست | ۳,۴۰۰,۰۰۰ |
۹۹ | تعویض سیم ترمز دستی چپ | ۳,۴۰۰,۰۰۰ |
۱۰۰ | تعویض تفنگی ترمز دستی | ۵,۳۰۰,۰۰۰ |
مالکان خودرو در صورت هرگونه شکایت درباره هزینه و اجرت تعمیرات وانت تندر، آریسان و پیکان وانت میتوانند با شماره تلفن ۱۲۴ سازمان بازرگانی استان تهران، شمارههای ۸۵۵۴۳۲۰۰ و ۸۵۵۴۳۲۰۱ اتاق اصناف تهران و ۷۷۵۳۱۷۲۳ اتحادیه صنف تعمیرکاران خودرو تهران تماس حاصل نمایند.
محمّد امين جعفر زاده گفت:
سلام ببخشید تولید و عرضه ي لوازم و قطعات يدکي و لوازم بدنه ي پیکان و پیکان وانت ادامه داره ؟ و اگر ادامه داره تا کي ادامه خواهد داشت ؟
مدیر گفت:
سلام درباره میزان تولید و ادامه دار بودن لوازم پیکان اطلاعی ندارم متاسفانه.