هزینه و اجرت تعمیرات کوییک در مهر ۱۴۰۳ توسط اتحادیه صنف تعمیرکاران خودروی تهران اعلام شد.
در جدول زیر لیست کامل هزینه و اجرت تعمیرات کوییک در سال ۱۴۰۳ طبق نرخ های اعلامی اتحادیه صنف تعمیرکاران خودرو تهران قابل مشاهده است(ریال هستند):
ردیف | شرح خدمات | کوییک دندهای | کوییک اتوماتیک |
۱ | تعمیر کامل موتور | ۵۶,۰۰۰,۰۰۰ | ۷۳,۰۰۰,۰۰۰ |
۲ | تعمیر نیم موتور (سر سیلندر و کارتل) | ۴۵,۰۰۰,۰۰۰ | ۵۳,۰۰۰,۰۰۰ |
۳ | پیاده و سوار کردن موتور جهت شاسی کشی | ۲۵,۰۰۰,۰۰۰ | ۲۸,۰۰۰,۰۰۰ |
۴ | تعمیر کامل سر سیلندر | ۲۲,۰۰۰,۰۰۰ | ۲۳,۰۰۰,۰۰۰ |
۵ | تعویض اورینگ منیفولد هوا | ۶,۶۰۰,۰۰۰ | ۷,۵۰۰,۰۰۰ |
۶ | تعویض واشر منیفولد دود | ۷,۸۰۰,۰۰۰ | ۸,۴۰۰,۰۰۰ |
۷ | تعویض واشر گلویی اگزوز | ۳,۳۰۰,۰۰۰ | ۳,۳۰۰,۰۰۰ |
۸ | تعویض واشر کارتل و توری اویل پمپ | ۶,۶۰۰,۰۰۰ | ۰ |
۹ | باز و بسته کردن کارتل و تعویض اویل پمپ | ۲۲,۹۰۰,۰۰۰ | ۲۴,۸۰۰,۰۰۰ |
۱۰ | تعویض واشر کارتل و توری | ۹,۹۰۰,۰۰۰ | ۰ |
۱۱ | تعویض فشنگی روغن | ۲,۱۰۰,۰۰۰ | ۱,۹۰۰,۰۰۰ |
۱۲ | تعویض شلنگ های بخار روغن | ۱,۹۰۰,۰۰۰ | ۰ |
۱۳ | تعویض واشر درب سوپاپ | ۴,۲۰۰,۰۰۰ | ۵,۱۰۰,۰۰۰ |
۱۴ | تعویض واتر پمپ و باز و بستن تسمه تایم | ۸,۴۰۰,۰۰۰ | ۹,۹۰۰,۰۰۰ |
۱۵ | تعویض هوزینگ واتر پمپ | ۰ | ۲,۸۰۰,۰۰۰ |
۱۶ | تعویض تسمه تایمینگ | ۷,۵۰۰,۰۰۰ | ۸,۴۰۰,۰۰۰ |
۱۷ | تعویض تسمه دینام | ۱,۹۰۰,۰۰۰ | ۲,۴۰۰,۰۰۰ |
۱۸ | تعویض تسمه کولر | ۱,۹۰۰,۰۰۰ | ۲,۴۰۰,۰۰۰ |
۱۹ | باز و بسته کردن تسمه دینام و فولی سر میل لنگ | ۳,۳۰۰,۰۰۰ | ۴,۸۰۰,۰۰۰ |
۲۰ | باز و بستن تسمه دینام و هیدرولیک | ۳,۳۰۰,۰۰۰ | ۰ |
۲۱ | تعویض تسمه سفت کن و غلتک ها | ۲,۸۰۰,۰۰۰ | ۳,۳۰۰,۰۰۰ |
۲۲ | تعویض کاتالیست | ۸,۰۰۰,۰۰۰ | ۸,۴۰۰,۰۰۰ |
۲۳ | باز و بست کوئل جهت تعویض شمع | ۰ | ۱,۵۰۰,۰۰۰ |
۲۴ | باز و بست متعلقات جهت تعویض شمع | ۱,۵۰۰,۰۰۰ | ۰ |
۲۵ | باز و بست متعلقات جهت تعویض انژکتور | ۴,۸۰۰,۰۰۰ | ۵,۱۰۰,۰۰۰ |
۲۶ | تعویض ترموستات | ۲,۴۰۰,۰۰۰ | ۲,۴۰۰,۰۰۰ |
۲۷ | تعویض رادیاتور آب | ۲,۱۰۰,۰۰۰ | ۲,۱۰۰,۰۰۰ |
۲۸ | تعویض منبع انبساط | ۱,۵۰۰,۰۰۰ | ۱,۵۰۰,۰۰۰ |
۲۹ | هواگیری و ریختن ضدیخ | ۱,۲۰۰,۰۰۰ | ۱,۵۰۰,۰۰۰ |
۳۰ | تعویض شیلنگ بالای رادیاتور | ۱,۵۰۰,۰۰۰ | ۱,۵۰۰,۰۰۰ |
۳۱ | تعویض شیلنگ پایین رادیاتور | ۲,۱۰۰,۰۰۰ | ۲,۴۰۰,۰۰۰ |
۳۲ | تعویض شیلنگ بخاری کوتاه | ۲,۸۰۰,۰۰۰ | ۳,۰۰۰,۰۰۰ |
۳۳ | تعویض شیلنگ بخاری بلند | ۳,۰۰۰,۰۰۰ | ۳,۳۰۰,۰۰۰ |
۳۴ | تعویض لوله های فرعی زیر اگزوز | ۰ | ۰ |
۳۵ | تعویض فشنگی آب | ۱,۵۰۰,۰۰۰ | ۱,۹۰۰,۰۰۰ |
۳۶ | تعویض دسته موتور راست | ۰ | ۵,۱۰۰,۰۰۰ |
۳۷ | تعویض دسته موتور چپ (زیر باتری) | ۰ | ۰ |
۳۸ | باز و بست رام زیر موتور جلو و عقب | ۵,۱۰۰,۰۰۰ | ۰ |
۳۹ | تعویض باک بنزین | توافقی | توافقی |
۴۰ | تعویض پمپ بنزین | ۳,۳۰۰,۰۰۰ | ۴,۲۰۰,۰۰۰ |
۴۱ | تعویض فیلتر بنزین | ۱,۲۰۰,۰۰۰ | ۱,۵۰۰,۰۰۰ |
۴۲ | تعویض لوله رفت بنزین | ۴,۲۰۰,۰۰۰ | ۴,۲۰۰,۰۰۰ |
۴۳ | تعویض لوله برگشت بنزین | ۴,۲۰۰,۰۰۰ | ۴,۲۰۰,۰۰۰ |
۴۴ | تعویض منبع کنیستر | ۱,۵۰۰,۰۰۰ | ۱,۵۰۰,۰۰۰ |
۴۵ | تعمیر کامل گیربکس | ۲۳,۸۰۰,۰۰۰ | ۶۰,۷۰۰,۰۰۰ |
۴۶ | تعویض کیت کلاچ | ۱۱,۰۰۰,۰۰۰ | ۰ |
۴۷ | تعویض سیم کلاچ | ۲,۱۰۰,۰۰۰ | ۰ |
۴۸ | تعویض بوش های دو شاخه کلاچ | ۱,۵۰۰,۰۰۰ | ۰ |
۴۹ | تعویض لیور دنده داخل اتاق | ۵,۱۰۰,۰۰۰ | ۰ |
۵۰ | تعویض بوش لیور | ۲,۴۰۰,۰۰۰ | ۰ |
۵۱ | تعویض دنده کیلومتر داخل گیربکس | ۰ | ۶۰,۰۰۰,۰۰۰ |
۵۲ | تعویض سنسور کیلومتر | ۰ | ۰ |
۵۳ | باز و بست گیربکس جهت تعویض کاسه نمد ته میل لنگ | ۱۱,۴۰۰,۰۰۰ | ۰ |
۵۴ | باز و بستن پلوس راست و تعویض کاسه نمد پلوس | ۴,۱۰۰,۰۰۰ | ۵,۶۰۰,۰۰۰ |
۵۵ | باز و بستن پلوس چپ و تعویض کاسه نمد پلوس | ۴,۱۰۰,۰۰۰ | ۵,۶۰۰,۰۰۰ |
۵۶ | تعویض سرپلوس یا گردگیر پلوس | ۵,۸۰۰,۰۰۰ | ۷,۳۰۰,۰۰۰ |
۵۷ | تعویض مشعلی یا گردگیر پلوس راست | ۵,۸۰۰,۰۰۰ | ۷,۳۰۰,۰۰۰ |
۵۸ | تعویض مشعلی یا گردگیر پلوس چپ | ۵,۸۰۰,۰۰۰ | ۷,۳۰۰,۰۰۰ |
۵۹ | تعویض رام زیر گیربکس | ۴,۰۰۰,۰۰۰ | ۴,۰۰۰,۰۰۰ |
۶۰ | تعویض کمک های جلو هر عدد | ۴,۳۰۰,۰۰۰ | ۴,۳۰۰,۰۰۰ |
۶۱ | باز و بستن طبق هر دو طرف | ۵,۶۰۰,۰۰۰ | ۶,۶۰۰,۰۰۰ |
۶۲ | تعویض موج گیر جلو هر طرف | ۲,۶۰۰,۰۰۰ | ۲,۶۰۰,۰۰۰ |
۶۳ | تعویض قرقری فرمان هر طرف | ۳,۶۰۰,۰۰۰ | ۳,۶۰۰,۰۰۰ |
۶۴ | تعویض سیبک فرمان هر طرف | ۲,۰۰۰,۰۰۰ | ۲,۰۰۰,۰۰۰ |
۶۵ | تعویض لاستیک های چاکدار موج گیر با بوش میل تعادل | ۳,۰۰۰,۰۰۰ | ۳,۰۰۰,۰۰۰ |
۶۶ | تعویض بلبرینگ چرخ جلو و باز و بستن سگدست هر طرف | ۴,۰۰۰,۰۰۰ | ۴,۰۰۰,۰۰۰ |
۶۷ | تعویض کامل اکسل (ABS) | ۱۴,۲۰۰,۰۰۰ | ۱۴,۲۰۰,۰۰۰ |
۶۸ | میزان فرمان دستی | ۱,۹۰۰,۰۰۰ | ۱,۹۰۰,۰۰۰ |
۶۹ | میزان فرمان با دستگاه | ۲,۴۰۰,۰۰۰ | ۲,۴۰۰,۰۰۰ |
۷۰ | تعویض کمک عقب هر طرف | ۳,۳۰۰,۰۰۰ | ۳,۳۰۰,۰۰۰ |
۷۱ | تعویض بلبرینگ چرخ عقب هر طرف | ۳,۳۰۰,۰۰۰ | ۳,۳۰۰,۰۰۰ |
۷۲ | تعویض محور بلبرینگ چرخ عقب هر طرف | ۵,۴۰۰,۰۰۰ | ۴,۲۰۰,۰۰۰ |
۷۳ | باز و بستن جعبه فرمان و تعمیر کامل جعبه فرمان | ۱۴,۲۰۰,۰۰۰ | ۱۴,۲۰۰,۰۰۰ |
۷۴ | تعویض پمپ هیدرولیک | ۵,۱۰۰,۰۰۰ | ۴,۵۰۰,۰۰۰ |
۷۵ | تعمیر پمپ هیدرولیک | ۵,۷۰۰,۰۰۰ | ۶,۶۰۰,۰۰۰ |
۷۶ | تعویض منبع هیدرولیک | ۲,۱۰۰,۰۰۰ | ۱,۹۰۰,۰۰۰ |
۷۷ | تعویض شلنگ فشار قوی هیدرولیک | ۷,۳۰۰,۰۰۰ | ۷,۳۰۰,۰۰۰ |
۷۸ | تعویض شلنگ فشار ضعیف هیدرولیک | ۵,۰۰۰,۰۰۰ | ۵,۰۰۰,۰۰۰ |
۷۹ | تعویض شلنگ هیدرولیک از منبع به جعبه فرمان | ۶,۳۰۰,۰۰۰ | ۶,۳۰۰,۰۰۰ |
۸۰ | تعویض گردگیر فرمان چپ | ۳,۶۰۰,۰۰۰ | ۳,۶۰۰,۰۰۰ |
۸۱ | تعویض گردگیر فرمان راست | ۳,۶۰۰,۰۰۰ | ۳,۶۰۰,۰۰۰ |
۸۲ | تنظیم غربیلک فرمان | ۱,۵۰۰,۰۰۰ | ۱,۵۰۰,۰۰۰ |
۸۳ | تعمیر کامل جلوبندی بدون کمک | ۹,۵۰۰,۰۰۰ | ۸,۸۰۰,۰۰۰ |
۸۴ | تعویض لوله های هیدرولیک | ۹,۲۰۰,۰۰۰ | ۰ |
۸۵ | تعویض چهارشاخه فرمان | ۸,۳۰۰,۰۰۰ | ۸,۳۰۰,۰۰۰ |
۸۶ | باز و بستن تلسکوپی فرمان | ۸,۳۰۰,۰۰۰ | ۸,۳۰۰,۰۰۰ |
۸۷ | تعویض بوستر و باز و بستن پدال | ۱۱,۷۰۰,۰۰۰ | ۶,۶۰۰,۰۰۰ |
۸۸ | تعویض موتور ABS و کالیبراسیون | ۵,۹۰۰,۰۰۰ | ۵,۹۰۰,۰۰۰ |
۸۹ | تعویض سنسور ABS چرخ جلو | ۲,۱۰۰,۰۰۰ | ۲,۴۰۰,۰۰۰ |
۹۰ | تعویض ترمینال ترمز | ۵,۱۰۰,۰۰۰ | ۵,۱۰۰,۰۰۰ |
۹۱ | تعویض پمپ ترمز | ۴,۲۰۰,۰۰۰ | ۵,۱۰۰,۰۰۰ |
۹۲ | تعویض کالیپر چرخ جلو | ۳,۶۰۰,۰۰۰ | ۳,۶۰۰,۰۰۰ |
۹۳ | تعویض دیسک چرخ جلو هر طرف | ۴,۶۰۰,۰۰۰ | ۴,۶۰۰,۰۰۰ |
۹۴ | تعویض شلنگ ترمز جلو | ۲,۴۰۰,۰۰۰ | ۲,۴۰۰,۰۰۰ |
۹۵ | تعویض لنت جلو دو طرف | ۱,۷۰۰,۰۰۰ | ۱,۷۰۰,۰۰۰ |
۹۶ | بازدید لنت چهار چرخ و رگلاژ ترمز دستی | ۲,۸۰۰,۰۰۰ | ۴,۲۰۰,۰۰۰ |
۹۷ | تعویض سنسور ABS چرخ عقب هر طرف | ۲,۱۰۰,۰۰۰ | ۲,۱۰۰,۰۰۰ |
۹۸ | تعویض کاسه چرخ عقب هر طرف | ۲,۸۰۰,۰۰۰ | ۲,۴۰۰,۰۰۰ |
۹۹ | تعویض سیلندر ترمز چرخ عقب هر طرف | ۲,۸۰۰,۰۰۰ | ۲,۸۰۰,۰۰۰ |
۱۰۰ | تعویض لوله ترمز عقب | ۲,۴۰۰,۰۰۰ | ۲,۴۰۰,۰۰۰ |
۱۰۱ | تعویض لنت عقب کاسه ای و تعویض بلبرینگ دو طرف | ۴,۵۰۰,۰۰۰ | ۴,۲۰۰,۰۰۰ |
۱۰۲ | تعویض سیم ترمز دستی بلند | ۶,۶۰۰,۰۰۰ | ۰ |
۱۰۳ | تعویض سیم ترمز دستی راست | ۰ | ۳,۳۰۰,۰۰۰ |
۱۰۴ | تعویض سیم ترمز دستی چپ | ۰ | ۳,۳۰۰,۰۰۰ |
۱۰۵ | تعویض تفنگی ترمز دستی | ۴,۸۰۰,۰۰۰ | ۵,۱۰۰,۰۰۰ |