اخبار و مطالب
7 روز گذشته
1

انتشار تصاویری از نسل جدید تویوتا پرادو

تصاویری از نسل جدید تویوتا پرادو

رونمایی نسل جدید تویوتا لندکروزر پرادو در روز ۹ شهریور ۱۴۰۲ انجام خواهد شد ولی جلوتر از آن تصاویر واضحی از آن منتشر شده که طراحی الهام گرفته از مدل‌های قدیمی را نشان می‌دهند.

تویوتا، با انتشار تیزرهای جدید، اعلام کرده است که نسل جدید لندکروزر برای بازار آمریکای شمالی در اول آگوست معرفی خواهد شد. این خودرو در واقع، نسل جدید پرادو خواهد بود که با نام لندکروزر در آمریکا به بازار عرضه خواهد شد و به تازگی نام لندکروزر برای بازار ایالات متحده دوباره احیا شده است.

تیزرهای جدید، نمای کلی جلوی خودرو را به تصویر کشیده‌اند و در پس آن، یک لندکروزر J60 از دهه ۸۰ قابل مشاهده است.

این نمایش نشان می‌دهد که طراحی جدید پرادو با الهام از J60 شکل گرفته است. در این شاسی بلند جدید، چراغ‌های مستطیل شکل بالای ورودی هوا و همچنین جلوپنجرهٔ پلاستیکی و تریم مشکی رنگ زیر آن روی سپر، ظاهر لندکروزر دههٔ ۸۰ را به یاد می‌آورند.

 

در پشت خودرو نیز می‌توان چراغ‌های عمودی را مشاهده کرد که باز هم یادآور J60 هستند. قبل از این، تویوتا تیزرهای دیگری از پرادوی جدید منتشر کرده بود که پروفیل جانبی آن را به شکل تاریکی نشان می‌داد.

در این تصویر، تناسبات و فرم اتاق خودرو بسیار شبیه به نسل جدید لکسوس GX به نظر می‌رسید، اما به نظر می‌رسد پرادو از پانل‌های بدنهٔ خاص خودش استفاده می‌کند تا از برادر لوکس خود متمایز شود. دماغهٔ جعبه‌ای شکل با چراغ‌های کوچک‌تر، چراغ‌های عقب بزرگ‌تر و سپر عقب بیرون‌زده از جمله تفاوت‌های این خودرو با GX هستند.

تمام این ویژگی‌ها، نسل‌های قبلی لندکروزر را یادآور میشوند که حس نوستالژیکی را به همراه خواهند داشت. به احتمال زیاد، داخل خودرو شامل ترکیب هفت نفره با سه ردیف صندلی خواهد بود.

نسل جدید پرادو روی پلت‌فرم TNGA-F مشترک با لکسوس GX و سایر شاسی بلندها و پیکاپ‌های بزرگ تویوتا ساخته می‌شود. جالب اینکه، اگر طول این خودرو مانند GX حدود ۵ متر باشد، کمی از لندکروزر J300 با طول ۴,۹۸۵ میلی‌متر که در بازارهای خارج از آمریکا عرضه می‌شود، بزرگ‌تر خواهد بود.

زمان ارسال پست: ۰۶ مرداد ۱۴۰۲ | ۱۹:۲۴ دسته بندی: اخبار خارجی تگ ها: , لینک خبر
مطالب مرتبط
با توجه به سیستم جدید سایت قبل از ارسال دیدگاه حتمی قوانین این بخش را در این صفحه مطالعه نمایید.