اخبار و مطالب
7 روز گذشته
1

نبرد ۲ هاچ بک پرقدرت ؛ درگ بی ام و M135i و بنز AMG A35

درگ بی ام و M135i و بنز AMG A35

در دنیای هاچ بک های داغ و لوکس، بی ام و M135i و مرسدس بنز AMG A35 دو مورد از بهترین ها در نوع خود هستند. این درگ بی ام و و بنز آماده شده تا تعیین کند در آخر طرفداران کدام برند، خوشحال از میدان خارج می شوند. هر دو مسلح به توربوشارژر و سیستم چهار چرخ محرک هستند اما کدامیک برنده است؟

 

قبل از تماشای این درگ بهتر است کمی از مشخصات این دو خودرو صحبت کنیم. اول، بنز A35 که با موتور ۴ سیلندر ۲ لیتر مجهز به توربوشارژر می تواند ۳۰۶ اسب بخار قدرت و ۴۰۰ نیوتن متر گشتاور تولید کند و با کمک سیستم چهار چرخ محرک شتاب صفر تا ۹۷ کیلومتر بر ساعت را هم در ۴.۶ ثانیه ثبت می کند. وزن این خودرو ۱۴۸۰ کیلوگرم است.

در طرف دیگر ماجرا، بی ام و M135i با چهره ای نه چندان جالب، همانند بنز دارای موتور ۴ سیلندر ۲ لیتر مجهز به توربوشارژر بوده که توانایی تولید ۳۰۶ اسب بخار قدرت و ۴۵۰ نیوتن متر گشتاور را دارد. شتاب صفر تا ۹۷ کیلومتر در ساعت هاچ بک جدید ب ام و با کمک سیستم چهار چرخ محرک، ۴.۸ ثانیه ثبت شده است. وزن این خودرو نیز ۱۵۰۰ کیلوگرم می باشد.

در آخرین بند این مقایسه مشخصات، بیان می کنیم که بنز از گیربکس ۷ سرعته اتوماتیک دو کلاچه بهره می برد اما ب ام و از گیربکس معمولی ۸ سرعته اتوماتیک استفاده می کند.

 

زمان ارسال پست: ۰۹ دی ۱۳۹۸ | ۲۰:۰۹ دسته بندی: درگ تگ ها: , , , , لینک خبر
مطالب مرتبط
با توجه به سیستم جدید سایت قبل از ارسال دیدگاه حتمی قوانین این بخش را در این صفحه مطالعه نمایید.