اخبار و مطالب
7 روز گذشته
1

معرفی ساینا S

معرفی سایپا ساینا S

خودرو اصطلاحا جدید ساینا S بر پایه پلتفرم و اصول سازه X200 سایپا طراحی شده و نسبت به ساینا EX تفاوت هایی داشته و در اصل فیس لیفت این خودرو محسوب می شود.

از نظر فنی می توان ساینا S را خودرویی فیس لیفت عنوان کرد و ویژگی های جدیدی را برای آن در نظر گرفت. این محصول در بخش ظاهری با ویژگی های جدیدی همراه شده و برخی قطعات آن نسبت به گذشته دچار تغییر شده است.

نمای داخل ساینا S

در بحث ظاهری این مدل نسبت به تیپ قبلی EX تغییراتی از جمله جلو پنچره کرومی و سپر جلوی جدید، اضافه شدن چراغ روزتاب (Day Light)، سپر عقب جدید، دیفیوزر جدید عقب، چراغ های عقب جدید، الگوی جدید درب صندوق عقب، غربیلک فرمان جدید با طرح D و دسته دنده جدید شامل میشود.

ساینا S علاوه بر تغییرات ظاهری که داشته، با ویژگی های فنی جدید تولید میشود. تغییراتی شامل نشانگر تعویض دنده (GSI)، هشدار کمربند ایمنی راننده، صندلی های عقب با استاندارد ISOFIX، سامانه مدیریت و نظارت عملیاتی بر خودرو (BCM) از جمله استانداردهایی هستند که در این خودرو وجود دارند.

محصول جدید سایپا به دو عدد کیسه هوا، ترمز ABS و EBD ، ترمز کمکی BA، شیشه های جلو و عقب برقی، سنسور پارک عقب، آینه های جانبی برقی گرمکن دار و سیستم تهویه نیمه اتوماتیک با نمایشگر دیجیتال نیز مجهز شده است.

همچنین تیپ های کاملتر آن مجهز به شیشه های عقب دودی، رینگ آلومینیومی، نمایشگر ۷ اینچ لمسی، بلوتوث، قابلیت نمایش صفحه تلفن همراه بر روی نمایشگر خودرو (Mirror Link)، سنسور نور (Auto Light)، سنسور فشار باد لاستیک TPMS، کنترل سیستم صوتی روی فرمان، دوربین عقب، روکش صندلی چرم و … هستند.

نمای عقب ساینا S

فیس لیفت ساینا مجهز به پیشرانه M15 با حجم ۱۵۰۳ سی سی می باشد که قدرت نه چندان مناسب ۸۷ اسب بخار را همراه با گشتاور ۱۲۸ نیوتن متر تولید می نماید. جعبه دنده ۵ سرعته دستی آن نیز توان پیشرانه را به چرخ های جلو انتقال می دهد. این قوای محرکه از جمله پیشرانه های کم استهلاک و کم مصرف در بازار ایران شناخته شده است.

زمان ارسال پست: ۲۲ خرداد ۱۳۹۹ | ۱۹:۴۵ دسته بندی: اخبار داخلی, سایپا تگ ها: , لینک خبر
مطالب مرتبط
با توجه به سیستم جدید سایت قبل از ارسال دیدگاه حتمی قوانین این بخش را در این صفحه مطالعه نمایید.